|
کدخبر: 121074

یحیی احضار شد

باشگاه پرسپولیس روزهای پرالتهابی را در آستانه شروع دوباره لیگ قهرمانان آسیا پشت سر می‌گذارد.

فوتبال یحیی احضار شد

تیم فوتبال پرسپولیس پس از ثبت چهارمین قهرمانی متوالی خود در رقابت‌های لیگ برتر، مقابل استقلال تهران در نیمه نهایی جام حذفی فوتبال شکست خورد تا یحیی گل محمدی نتواند همچون برانکو ایوانکوویچ در سال قبل، بیش از یک جام با پرسپولیس بیاورد. حالا این تیم با مشکلات فراوان در حال آماده‌سازی برای ادامه رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا که بطور متمرکز در کشور قطر برگزار می‌شود است.

یحیی بدون استعفا قهر می‌کند

سرمربی سرخپوشان پایتخت برای چندمین بار در یک ماه اخیر ناراحتی خود از مدیریت باشگاه را به خبرنگاران اعلام کرد. سرمربی ناراضی پرسپولیس یکشنبه گذشته اعلام به استعفای خود در روز دوشنبه کرد. همین موضوع باعث شد تا هواداران پرسپولیس نگران وضعیت این تیم در آستانه بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا شوند. تیمی که در دو هفته ابتدای رقابت‌های گروه C با هدایت همین مربی تنها یک امتیاز کسب کرد تا کار سختی برای صعود از این گروه داشته باشد. با این حال گل محمدی ترجیح می‌دهد هر بار و پس از هر اتفاقی اعتراضات خود را علنی کرده و تهدید به قهر و استعفا بگیرد.

احضار گل محمدی به باشگاه برای بررسی استعفا!

سرپرست باشگاه پرسپولیس یکشنبه شب، بلافاصله پس از رسانه‌ای شدن استعفای گل محمدی با وی تماس گرفت. رسول پناه از سرمربی تیمش خواست تا در دفتر باشگاه حاضر شود و جزییات اتفاقات را با یکدیگر بررسی کنند. همین موضوع نیز سبب شد تا گل محمدی ظهر دوشنبه به ساختمان باشگاه رفته و بدون دادن استعفای کتبی خود مبنی بر ترک این تیم پس از رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا با قول‌های جدید بیرون آمد. البته گل محمدی چهره ناراحت و عصبانی خود را نتوانست از چشم هواداران و خبرنگارانی که مقابل ساختمان باشگاه بودند پنهان کند تا همچنان نشان دهد مشکلات بر قوت خود باقی است.

رسول پناه همچنان قول می‌دهد

سرپرست باشگاه پرسپولیس در روزهای نقل و انتقالاتی نه تنها با بازیکنان مد نظر یحیی گل محمدی مذاکره کرده و پنج نفر را به لیست این تیم اضافه کرده است بلکه با بازیکنان قدیمی نیز جلسات متعدد دارد.

رسول پناه که در ابتدا می‌خواست از آنها تخفیف بابت عدم دریافت پاداش هایشان بگیرد وقتی با مخالفت جدی بازیکنان روبه‌رو شد از موضع خود کوتاه آمد. قدیمی‌های پرسپولیس که نگران عدم دریافت پول خود هستند وقتی دیدند بازیکنان تازه وارد با قراردادهای میلیاردی به جمع شاگردان گل محمدی اضافه شدند سراغ سرپرست رفتند تا پول خود را دریافت کنند؛ طلب ۲۰ درصدی از باقیمانده قراردادهای فصل جاری که رسول پناه قول داد تا لیگ قهرمانان آنرا پرداخت خواهد کرد.

دغدغه پنج - شش میلیاردی

نکته جالب توجه در رفت و آمد بازیکنان قدیمی پرسپولیس حساسیت آنها روی مبلغ قرارداد تازه واردها است. بازیکنان قدیمی تر پرسپولیس به هیچ وجه دوست ندارند بازیکن جدید مبلغی نزدیک به ۶ میلیارد تومان دریافت کند. شایعه‌ای که اتمسفر تیم را تحت تاثیر قرار داده بود اما رسول پناه به آنها تاکید کرد که مبلغ قرارداد نفرات جدید به مراتب کمتر از این رقم‌هاست. گفته می‌شود در این مدت قراردادهایی بین ۲ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان تا ۵ میلیارد تومان با سعید آقایی، حامد لک، عیسی آل کثیر، احسان پهلوان و میلاد سرلک به امضا رسیده است.

 

منبع: مشرق

ارسال نظر