|
کدخبر: 119430

سرمربی استقلال در آسیا کیست؟

سرمربی سابق استقلال چند روزی می‌شود که تبدیل به تیتر یک رسانه‌های داخلی شده چرا که گویا مدیران استقلال در سفر به ایتالیا، فقط درباره نحوه پرداخت مطالبات استرا با او صحبت نکرده‌اند و اخباری که درباره مذاکره برای بازگشت مربی ایتالیایی به تهران مطرح شده بود، صحت داشته است.

فوتبال سرمربی استقلال در آسیا کیست؟

در چنین شرایطی، اگر چه فرهاد مجیدی در واکنش به رسانه‌ای شدن خبر مذاکره مدیران تیم فوتبال استقلال با استراماچونی، از سمت خود استعفا داد اما گفته می‌‍شود او در فینال جام حذفی هم روی نیمکت تیمش خواهد نشست و بعد از آن با شاگردانش خداحافظی خواهد کرد.

این وسط روزنامه فرهیختگان از قول یکی از مدیران استقلا‌ل که هویتش فاش نشده اعلام کرده که استراماچونی در صورت بازگشت به استقلا‌ل، برنامه‌ای برای آمدن به تهران قبل از بازیهای مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا ندارد و برای فصل آینده برنامه‌ریزی خواهد کرد.

اگر ادعای این مدیر صحت داشته باشد و فرهاد هم در تصمیم خود مبنی بر خداحافظی از استقلا‌ل بعد از بازی با تراکتور پافشاری کند، آن وقت این سوال مطرح می‌شود که کدام سرمربی روی نیمکت استقلال در لیگ قهرمانان خواهد نشست. البته باشگاه استقلال نام مجیدی را به عنوان سرمربی به کنفدراسیون فوتبال آسیا فرستاده و احتمالا یکی از دلایلی که سعادتمند قرار است در سفر به مشهد استقلال را همراهی کند، صحبت با فرهاد برای تغییر نظر اوست تا مجیدی در ادامه مرحله گروهی لیگ قهرمانان هم روی نیمکت استقلا‌ل بنشیند اما اگر مجیدی قبول نکند شاید با استراماچونی برای حضور زودتر در تهران مذاکره شود یا استقلال با سرمربیگری موقت مجید نامجومطلق، در آسیا حضور پیدا کند.

 

منبع: پارس فوتبال

ارسال نظر