|
کدخبر: 118885

برای فرهاد مجیدی؛ پیر شدی ولی بزرگ نه!

تصمیم فرهاد مجیدی برای استعفا ممکن است به قیمت از دست رفتن یک جام برای استقلال تمام شود.

فوتبال برای فرهاد مجیدی؛ پیر شدی ولی بزرگ نه!

فرهاد مجیدی ساعاتی قبل با انتشار بیانیه‌ای در صفحه اینستاگرامش از سمت سرمربیگری استقلال استعفا داد و دلیل این موضوع را مذاکره مدیریت این باشگاه با آندرا استراماچونی عنوان کرد.

سرمربی استقلال حتی نگذاشت شیرینی برد شب گذشته مقابل رقیب سنتی ۲۴ ساعت برای هواداران این تیم باقی بماند و خیلی زود با تصمیمش شوکی عجیب به مجموعه باشگاه استقلال و هوادارانش وارد کرد. البته سرمربی محبوب استقلال حق دارد از رفتار مدیریت باشگاه در این مقطع حساس شاکی باشد اما با تصمیمش نشان داد هنوز مانند دوران جوانی،همان زمان ها که فوتبال بازی می کرد عجول و احساسی عمل می‌کند؛ او که روزگاری با جدایی‌های نابهنگامش دو قهرمانی را از آبی‌ها گرفته بود حالا در آستانه فینال جام حذفی ممکن است بار دیگر و این بار در قامت سرمربی جام را از آبی‌ها بگیرد. گویا استقلال و سرمربی‌اش تصور می‌کنند برد دیشب مقابل پرسپولیس پایان دنیا بوده و انگار نه انگار که هفته آینده باید در دیداری حساس به مصاف تراکتور باانگیزه بروند. مسابقه‌ای که شکست در آن می‌تواند برد شب گذشته را کاملا بی‌ارزش کند.

این‌که مجیدی از رفتار مدیریت باشگاه دلخور شود اصلا عجیب نیست و حق با سرمربی استقلال است اما او می‌توانست تا سوت پایان دیدار فینال صبر کند و پس از آن تصمیمش را با هواداران در میان بگذارد. در چنین شرایطی حتی اگر مجیدی مقابل تراکتور روی نیمکت استقلال بنشیند هم،مسئولیت اصلی شکست احتمالی متوجه اوست که در آستانه مهمترین بازی فصل تیمش اینگونه حاشیه‌سازی می‌کند. رفتاری که البته پیش از این هم شاهدش بودیم و مجیدی مثلا در ابتدای حضور سعادتمند هم در چند نوبت با رفتارهای نه‌چندان سنجیده خود باعث شد آبی‌ها درگیر این مدل حواشی خودساخته شوند.

شاید تصور می‌کردیم فرهاد مجیدی در لباس سرمربیگری،متفاوت با آن‌چه در دوران بازیگری نشان داده بود عمل کند اما مرد محبوب آبی‌ها کپی برابر اصل همان نسخه قدیمی است؛ فقط با موهایی کمی سفیدتر!

 

منبع: جام نیوز

ارسال نظر