|
کدخبر: 116339

آخرین وضعیت مصدومیت ۳ تفنگ‌دار استقلال

مجید نامجومطلق، مربی تیم فوتبال استقلال گفت: دیاباته، مطهری، اسماعیلی در تمرین روز گذشته ما حضور داشتند، البته ما دو نفر از آنها ( مطهری و اسماعیلی ) را قطعا در اختیار نداریم.

فوتبال آخرین وضعیت مصدومیت ۳ تفنگ‌دار استقلال

شیخ خیلی اصرار دارد که در بازی (امروز شنبه) بازی کند ولی ما باید به فکر بازی‌های آینده هم باشیم.

مجید نامجومطلق در نشست خبری پیش از دیدار استقلال و پیکان اظهارکرد:

قبل از هر چیز باید بگویم فرهاد مجیدی حضور در نشست خبری را به من محول کرد و ان شاالله بعد از بازی‌ها با یک مصاحبه مفصل در خدمت رسانه‌ها است.

وی افزود:

ما گول شرایط و جایگاه پیکان در جدول را نمی‌خوریم ولی به دنبال قطعی کردن کسب سهمیه آسیا هستیم. امیدوارم امروز بازی خوب و روانی را به نمایش بگذاریم. پیکان را آنالیز کردیم و می‌دانیم آنها کادر فنی خوبی دارند. ما بازی به بازی برنامه‌ریزی می‌کنیم و تمام فکر و ذکرمان بازی با پیکان است تا سهمیه آسیا را کسب کنیم.

مربی استقلال تصریح کرد:

خوشبختانه بازیکنان ما در این هفته‌ها خوب کار کردند و با وجودی که چند بازیکن اصلی را در اختیار نداشتیم بقیه بچه‌ها نشان دادند کیفیت خوبی دارند. بیشترین دغدغه ما غیبت هواداران است و اگر آنها در ورزشگاه بودند می‌توانستیم با شور و نشاط خاصی مقابل آنها بازی کنیم. امیدوارم مشکل کرونا هر چه زودتر حل شود و هر چه زودتر شاهد حضور تماشاگران در ورزشگاه باشیم.

مربی تیم فوتبال استقلال در خصوص آخرین وضعیت ۳ بازیکن مصدوم این تیم(دیاباته، مطهری، اسماعیلی) گفت:

این سه بازیکن در تمرین روز گذشته ما حضور داشتند، البته ما دو نفر از آنها را قطعا در اختیار نداریم. شیخ خیلی اصرار دارد که در بازی فردا بازی کند ولی ما باید به فکر بازی‌های آینده هم باشیم.

نامجو مطلق در خصوص اینکه آیا از حالا برای دربی برنامه‌ریزی کرده‌اند گفت:

من از ۶ بازی قبل گفتم که مسابقات آخر مثل فینال است. تفکر بازیکنان ما بسیار حرفه‌ای است، ما ۲ هفته سرنوشت ساز را داریم، قطعا همه هم و غم ما روی مسابقه امروز است و هیچ بازیکنی حق ندارد از الان برای دربی برنامه‌ریزی کند. کادر فنی هم در تلاش است که بازی امروز را با پیروزی تمام کنیم و سپس برای دربی بعد از بازی با شاهین بوشهر برای بازی با پرسپولیس برنامه‌ریزی خواهیم کرد.

وی در خصوص انتشار قرارداد دیاباته در رسانه‌ها عنوان کرد:

این یک بحث مدیریتی است و اصلا در مورد آن صحبت نمی‌کنم.

مربی تیم فوتبال استقلال در پاسخ به این سوال که چه برنامه‌ای برای نقل و انتقالات دارند خاطرنشان کرد:

اصول این است که اول ببینیم کدام بازیکنان در تیم می‌مانند. با توجه به ظرفیت تیم، خیلی نیاز نیست وارد بازار نقل و انتقالات شویم. همانطور که گفتم فکر ما فعلا دو بازی آینده است. قطعا اگر نیاز باشد مجیدی نفرات خود را به باشگاه اعلام می‌کند.فعلا با توجه به توان فنی بازیکنان در وهله اول باید بازیکنان خودمان را حفظ کنیم. الان هم زیاد لازم نیست در مورد این مسائل صحبت کنیم چون ۲ بازی در پیش داریم که باید با تمام قوا از این ۲ بازی برنده بیرون بیاییم.

 

منبع: تندرست نیوز

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها