|
کدخبر: 103093

ستاره سابق فوتبال ایران هم اکنون در بنگاه کار می کند!

ستاره سابق فوتبال ایران اعلام کرده این روز‌ها در بنگاه معاملات ملکی کار می‌کند!

فوتبال ستاره سابق فوتبال ایران هم اکنون در بنگاه کار می کند!

ابراهیم تهامی به عنوان یکی از ستاره‌های سابق فوتبال ایران که در تیم ملی نیز دوران درخشانی داشت و به جام جهانی نیز رفت روز‌های تلخی را سپری می‌کند. تهامی که مدتی به عنوان مربی دستیار عبدالله ویسی و چند مربی دیگر هم بود، این روز‌ها دور از فوتبال کار آزاد انجام می‌دهد.

تهامی درباره شرایط خودش در این ایام به ایران ورزشی گفته است: «حدود دو سال است در خانه نشسته‌ام و از فوتبال دور هستم. اینروز‌ها در بنگاه معاملات ملکی که متعلق به یکی از دوستانم است مشغول فعالیت هستم.»

وی افزود: «حاضرم قسم بخورم بالای چهار هزار نفر به تمرین استقلال اهواز می‌آمدند تا حرکات مرا ببینند. البته آن زمان که استقلال اهواز، استقلال اهواز بود. زمانه است دیگر و کاری هم نمی‌توان کرد. فعلاً که سرنوشت من اینگونه رقم خورده، شاید در آینده و با گذشت زمان اتفاقات دیگری رخ بدهد.»

تهامی در بخش دیگری از حرف هایش تاکید کرد: «در دوران فوتبالم نباید بیش از حد به تیم‌های خوزستانی بها می‌دادم. باید می‌رفتم و در تیم‌های دیگر هم بازی می‌کردم. زمانی قدرت‌های بزرگ فوتبال ایران دنبال من بودند و همه ساله پیشنهاد می‌دادند تا شاید بتوانند جذبم کنند. استقلال، سپاهان، تراکتور، پرسپولیس و خیلی از تیم‌های بزرگ دیگر دوست داشتند در تیم‌شان بازی کنم، اما من هیچ‌وقت استقلال اهواز را رها نکردم.»

 

منبع: ورزش3

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها