|
کدخبر: 102869

نگرانی هواداران بارسلونا از مصدومیت مسی برطرف شد

ستاره آرژانتینی بارسلونا با شرکت در تمرینات این تیم نگرانی‌ها درباره وضعیت مصدومیتش را تا حد زیادی برطرف کرد.

فوتبال نگرانی هواداران بارسلونا از مصدومیت مسی برطرف شد

با وجود آنکه باشگاه بارسلونا مصدومیت لیونل مسی از ناحیه ران را تأیید کرده بود، این بازیکن آرژانتینی امروز (شنبه) در تمرینات آبی‌و‌اناری‌پوشان کاتالونیا شرکت کرد و در حال انجام استارت‌های سرعتی و انجام یکسری حرکات سنگین و فشرده دیگر رؤیت شد که تأیید کننده جدی نبودن آسیب دیدگی اخیر او بود.

مسی به دلیل مصدومیت روز چهارشنبه هفته گذشته در تمرینات شرکت نکرد. او با وجود داشتن فرصت استراحت در روز بعد، روز جمعه نیز در تمرینات غایب بود و به صورت انفرادی تمرین کرد که این موضوع باعث به وجود آمدن نگرانی‌هایی درباره وضعیت او و احتمال عدم حضورش در بازی خارج از خانه هفته آینده بارسلونا مقابل مایورکا شده بود.

امروز اما تصاویری از تمرینات بارسونا منتشر شد که مسی را در حال انجام استارت‌های سرعتی نشان می‌داد. بنابراین به نظر می‌رسد که روند ریکاوری فوق‌ستاره خط حمله کاتالان‌ها مطابق برنامه پیش می‌رود و او شانس همراهی تیمش را در بازی مقابل مایورکا دارد.

خبر دیگر از تمرینات امروز بارسلونا که در ورزشگاه نوکمپ برگزار شد اینکه، مدافع این تیم نلسون سمدو به دلیل مشکلات جسمانی، جدا از سایر بازیکنان تمرین کرد. انجام تمرینات تیم در نوکمپ به خواسته سرمربی تیم، کیکه ستین برای خو گرفتن بازیکنانش به بازی در ورزشگاه خالی از جمعیت بوده است.

بازی‌های لالیگا به منظور جلوگیری از شیوع ویروس کرونا تا زمانی نامشخص بدون حضور تماشاگران برگزار خواهند شد.

 

منبع: تسنیم

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها