|
کدخبر: 314558

گوشی / سامسونگ / بازار موبایل

سورپرایز جدید سامسونگ در راه است + عکس

با دیده شدن مشخصات گوشی گلکسی XCover ۷ سامسونگ در برخی گواهینامه‌ها، به نظر می‌رسد رونمایی آن نزدیک باشد.

فناوری سورپرایز جدید سامسونگ در راه است + عکس

طبق اطلاعات فاش‌شده در شبکه‌ی اجتماعی ایکس، گوشی سامسونگ گلکسی XCover ۷ پس از اینکه برای اولین بار موفق به دریافت گواهی BIS هند شد، اکنون با شماره‌مدل SM-G۵۵۶B موفق به دریافت گواهینامه‌ی GCF شده است. طبق گواهینامه‌ی یادشده، گوشی فوق مقاوم جدید سامسونگ از اتصالاتی نظیر ۵G و NFC پشتیبانی خواهد کرد.

شواهد فاش‌شده نشان می‌دهند که این گوشی مقاوم قرار است جانشین گلکسی XCover ۶ پرو باشد، موبایلی که دارای باتری با ظرفیت ۴۰۵۰ میلی‌آمپر‌ساعت به همراه پردازنده مورد استفاده در انواع گوشی میان رده، یعنی اسنپدراگون ۷۷۸G بود.

گلکسی XCover ۷ دارای پنل پشتی شیار‌داری است که به چسبندگی بهتر و دفع ضربات کمک شایانی خواهد کرد. علاوه بر موارد گفته‌شده پنل پشتی گوشی نام‌برده پذیرای دوربین تکی و فلاش LED نیز خواهد بود. از دیگر ویژگی‌های دستگاه فوق مقاوم سامسونگ می‌توان به باتری قابل تعویض آن اشاره کرد.

موبایل-سامسونگ11

اسپیکر بهبودیافته‌ی این گوشی مقاوم به احتمال زیاد در بخش پایینی آن قرار دارد. دستگاه موردبحث موفق به دریافت استاندارد نظامی صادرشده توسط وزارت دفاع آمریکا، یعنی MIL-STD-۸۱۰H و گواهی ضدآب IP۶۸ شده است.

طبق اطلاعات منتشرشده در گیک‌بنچ، گلکسی XCover ۷ به پردازنده‌ی Dimensity ۶۱۰۰ Plus و ۸ گیگابایت رم به همراه اندروید ۱۴ مجهز خواهد بود. از حافظه ذخیره سازی گوشی مدنظر اطلاعاتی در دسترس نیست.

گلکسی XCover ۷ به احتمال زیاد با قیمتی حدود ۵۹۹ دلار به بازار عرضه خواهد شد.

منبع: زومیت

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها