|
کدخبر: 313940

گوشی / سامسونگ / بازار موبایل / گلکسی اس ۲۴

آشنایی بیشتر با پرچمدار جدید سامسونگ / گلکسی اس ۲۴ دلبری می‌کند + عکس

سامسونگ برای معرفی سری گلکسی S ۲۴ آماده می‌شود و انتظار می‌رود کره‌ای‌ها اواخر دی‌ماه از این محصولات رونمایی کنند. حالا گلکسی S ۲۴ اولترا موفق به کسب تأییدیه جدیدی شده است که می‌تواند شایعات مبنی بر معرفی زودهنگام نسل بعدی پرچمدار‌های سامسونگ را تأیید کند.

فناوری آشنایی بیشتر با پرچمدار جدید سامسونگ / گلکسی اس ۲۴ دلبری می‌کند + عکس

گوشی‌های سری گلکسی اس ۲۴ شامل مدل‌های استاندارد، پلاس و اولترا هستند، مشابه نسل قبلی. در ماه سپتامبر، این گوشی‌ها موفق به دریافت گواهی ۳ C شده‌اند و در حال حاضر گلکسی اس ۲۴ اولترا تأییدیه BIS هند را نیز دریافت کرده است.

گلکسی اس ۲۴ اولترا با شماره مدل SM-S ۹۲۸ B موفق به کسب تأییدیه هند شده است و انتظار می‌رود در بازار جهانی با همین شماره مدل عرضه شود. کسب این تأییدیه اگرچه نشان‌دهنده عرضه نسل بعدی پرچمدار‌های سامسونگ در هند است، اما تکمیل توسعه این محصولات موضوع مهم‌تری محسوب می‌شود. با توجه به این موضوع باید منتظر معرفی سری گلکسی S ۲۴ در آینده نه‌چندان دور باشیم.
سامسونگ-گلکسی11

طبق شایعات، گلکسی اس ۲۴ اولترا با نمایشگر امولد با حداکثر روشنایی ۲۵۰۰ نیت از راه می‌رسد و قدرت آن را تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۳ تأمین می‌کند. این گوشی هوشمند احتمالاً در بالاترین نسخه ۱۶ گیگابایت رم و ۱ ترابایت فضای ذخیره‌سازی خواهد داشت.

گفته می‌شود گلکسی S ۲۴ اولترا دوربین اصلی ۲۰۰ مگاپیکسلی به‌همراه دوربین تله‌فوتو با زوم اپتیکال ۵ برابری خواهد داشت. همچنین انرژی آن را یک باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع ۴۵ واتی تأمین خواهد کرد.

سامسونگ-گلکسی

درحالی‌که شایعات از عرضه انحصاری گلکسی S ۲۴ اولترا با چیپ اسنپدراگون ۸ نسل ۳ خبر می‌دهند، دو مدل دیگر احتمالاً با دو تراشه از راه می‌رسند. ظاهراً با توجه به بازار هدف، گلکسی S ۲۴ و S ۲۴ پلاس با چیپ‌های اسنپدراگون ۸ نسل ۳ و اگزینوس ۲۴۰۰ به فروش خواهند رسید.

انتظار می‌رود در هفته‌های آینده شاهد انتشار شایعات و گزارش‌های بیشتری درباره گوشی‌های سری گلکسی اس ۲۴ باشیم.

منبع: دیجیاتو

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها