|
کدخبر: 313938

لپ‌تاپ / شیائومی / ردمی بوک

شمارش معکوس برای رونمایی از لپ تاپ جدید شیائومی + عکس

لپ‌تاپ‌های جدید سری ردمی بوک شیائومی با طراحی و صفحه‌نمایش جذاب برای رقابت با مک‌بوک‌‌های اپل از راه می‌رسند.

فناوری شمارش معکوس برای رونمایی از لپ تاپ جدید شیائومی + عکس

شیائومی قرار است در تاریخ ۲۹ نوامبر (۸ آذر) گوشی‌های هوشمند سری ردمی K۷۰ خود را عرضه کند. علاوه بر این، این شرکت قرار است لپتاپ‌های ردمی بوک ۱۴ و ردمی بوک ۱۶ اینچ (۲۰۲۴) را نیز معرفی کند.

مدل ۱۶ اینچی تغییرات بزرگ‌تری خواهد داشت، چرا که این شرکت آخرین بار در سال ۲۰۲۰ از ردمی بوک ۱۶ رونمایی کرد.‌

تیزر به اشتراک گذاشته شده توسط شیائومی در ویبو طراحی این لپ‌تاپ را نشان می‌دهد که شبیه به لپ‌تاپ‌های قبلی ردمی است. تیزر همچنین تأیید می‌کند که این لپ‌تاپ دو پورت USB Type A در سمت راست و یک پورت USB Type A، یک پورت HDMI، یک جک هدفون و یک پورت Type C در سمت چپ خواهد داشت.

شیائومی همچنین از ردمی بوک ۱۶ اینچ ۲۰۲۴ به عنوان قدرتمندترین دستگاه در بازه قیمتی خود یاد می‌کند. این لپ‌تاپ دارای اتصال یکپارچه با HyperOS شیائومی خواهد بود.

لپتاپ-ردمی

درحال حاضر اطلاعات زیادی درباره‌ی ردمی بوک ۱۶ اینچ ۲۰۲۴ در دست نیست. با این حال، می‌توانیم انتظار داشته باشیم که هنگام معرفی رسمی این لپ‌تاپ در ۲۹ نوامبر (۸ آذر)، اطلاعات بیشتری در مورد آن کسب کنیم. ردمی بوک شباهت زیادی به مک بوک اپل دارد.

ردمی بوک ۱۶ اینچ از صفحه‌نمایش ۱۶٫۱ اینچی FHD با وضوح ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰، نسبت نمایشگر به بدنه‌ی قابل توجه ۹۰ درصدی و نسبت کنتراست ۱۰۰۰:۱ بهره می‌برد. صفحه‌نمایش آن از ۱۰۰ درصد طیف رنگی sRGB پشتیبانی می‌کند و روشنایی ۳۰۰ نیت دارد.

پورت‌های USB این دستگاه شامل یک پورت USB ۳.۱،‌ یک پورت ۲.۰ USB و دو پورت USB C می‌شود. این لپ‌ تاپ شیائومی توسط یک باتری ۴۶ وات ساعتی تغذیه می‌شود و با شارژر ۶۵ وات عرضه خواهد شد.

لپتاپ-شیائومی

منبع: زومیت

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها