|
کدخبر: 312606

ایلان ماسک / اسپیس ایکس / دارن آرونوفسکی

زندگینامه ایلان ماسک ساخته می‌شود / چراغ سبز کارگردان محبوب

این فیلم از روی کتاب بیوگرافی ایلان ماسک نوشته «والتر آیزاکسون» اقتباس خواهد شد.

فناوری زندگینامه ایلان ماسک ساخته می‌شود / چراغ سبز کارگردان محبوب

در حال حاضر استودیو A۲۴ در حال تولید یک فیلم بیوگرافی دربارهٔ زندگی و حیات «ایلان ماسک» است. ایلان ماسک، که مالک شرکت ایکس و مدیرعامل شرکت‌های تسلا و اسپیس ایکس است، موضوع اصلی این فیلم است. برای کارگردانی این فیلم، استودیو A۲۴ با «دارن آرونوفسکی»، یک کارگردان برجسته آمریکایی که قبلاً آثاری همچون Requiem for a Dream و Black Swan را به انجام رسانده است، همکاری می‌کند.

در ماه سپتامبر، «والتر آیزاکسون» کتاب بیوگرافی ایلان ماسک را منتشر کرد و طبق گزارش ورایتی، اکنون فیلمی براساس آن در حال ساخت است. پیش از این نیز برای ساخت فیلم Steve Jobs (محصول ۲۰۱۵) با بازی «مایکل فاسبندر» در نقش مدیرعامل فقید اپل از کتاب بیوگرافی ایزاکسون اقتباس شده بود.

Variety در گزارش خود توضیح می‌دهد که رقابت شدیدی برای ساخت این فیلم اقتباسی از روی بیوگرافی ایلان ماسک وجود داشته و در نهایت استودیو A۲۴ برنده آن بوده است. این استودیو مستقل سال ۲۰۱۲ تاسیس شده است و از جمله فیلم‌های جدید آن می‌توان به Beau Is Afraid و Everything Everywhere All at Once، برنده اسکار بهترین فیلم نود و پنجمین دوره جوایز اسکار اشاره کرد.

آرونوفسکی که سال گذشته فیلم The Whale را اکران کرده بود، با سبک فیلمسازی سورئال خود شناخته می‌شود و باید دید برای ساخت بیوگرافی ثروتمندترین مرد جهان چه برنامه‌ای دارد. آرونوفسکی تاکنون یک بار و برای فیلم Black Swan نامزد اسکار بهترین کارگردانی شده است.

ایلان ماسک ابتدا در سال ۲۰۰۲ با تاسیس اسپیس ایکس به شهرت رسید. او همچنین سرمایه‌گذار اولیه تسلا بود و در نهایت تبدیل به رئیس، مدیرعامل و معمار محصول غول خودروسازی شد. اخیراً نیز او با ۴۴ میلیارد دلار توییتر را خرید و آن را به ایکس تغییر داد.

از آن زمان تاکنون ماسک با ایجاد تغییراتی در این شبکه اجتماعی موجی از نظرات و واکنش‌های منفی را ایجاد کرده است. از جمله اقدامات او می‌توان به اخراج تعداد زیادی از کارمندان شرکت، ارائه ویژگی‌های پولی برای مشترکین و محدودیت‌های بیشتر برای کاربران عادی اشاره کرد.

منبع: دیجیاتو

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها