|
کدخبر: 305684

راه‎ اندازی صرافی ارز دیجیتال بدون برنامه ‎نویسی

افراد حاضر در فضای کریپتو به خوبی از این واقعیت آگاه هستند که رشد تجارت صرافی‌های رمز ارز غیر قابل توقف است. طی همه‌گیری کووید 19 تجارت و مبادلات ارز دیجیتال رشد چشم‌گیری داشت که نشان‌دهنده توانایی و پتانسیل تجارت صرافی ارز دیجیتال در دنیای دیجیتال امروز است. با این حال بسیاری از افراد برای راه‌اندازی کسب‌وکار مبادلات کریپتو یا همان راه‌اندازی صرافی مردد هستند و فکر می‌کنند که فقط یک متخصص است که می‌تواند این کار را انجام دهد. اما خوب است بدانید که امروز وایت لیبل فرهاد اکسچنج امکان راه‌اندازی صرافی ارز دیجیتال بدون برنامه‌نویسی را فراهم کرده است. در واقع یک فرد بدون دانش فنی نیز می‌تواند تجارت ارز دیجیتال خود را راه‌اندازی کند. اما چگونه؟

صرافی

راه‎اندازی صرافی ارز دیجیتال بدون برنامه‎نویسی

راه‌ اندازی صرافی ارز دیجیتال بدون برنامه‌نویسی چگونه ممکن است؟

احتمالا برای شما هم این سوال پیش آمده که راه‌ اندازی صرافی ارز دیجیتال بدون برنامه نویسی چگونه ممکن است. پاسخ این سوال بسیار ساده است. دو راه برای انجام این کار وجود دارد که یک کارآفرین یا استارتاپ بتواند پلتفرم مبادلات رمزنگاری خود را بدون مهارت کدنویسی بسازد.

روش اول: یک توسعه‌دهنده بلاک‌چین استخدام کنید.

روش دوم: از یک نرم‌افزار مبادله رمزارز وایت لیبل قابل اعتماد استفاده کنید.

با اینکه 2 راه برای انجام این کار وجود دارد اما در بازار فعلی عملا یکی از آن‌ها امکان‌پذیر است. با انجام چند مقایسه ببینیم که بهترین راه کدام است و چرا؟

منظور از وایت لیبل چیست؟

پیش از هر چیز شاید بهتر باشد که مفهوم وایت لیبل را تا حدی روشن کنیم. وایت لیبل شکلی از تجارت است که طی آن یک شرکت اقدام به ارائه یک محصول به یک شرکت یا مجموعه دیگر بدون نام تجاری خود می‌کند. سپس مجموعه خریدار، محصول را با نام و برند خود به فروش می‌رساند. این روش یکی از راهکارهای پرطرفدار و مطرح جهان است. به دفعات مشاهده شده که میزان فروش مجموعه خریدار محصول، به مراتب بیشتر از فروش شرکت تولیدکننده بوده است و تمام این مسئله به شیوه بازاریابی بستگی دارد.

مزایای ساخت صرافی ارز دیجیتال با استفاده از نرم‌افزارهای وایت لیبل

در بین روش‌هایی که نام بردیم، استفاده از روش دوم برای همه افراد آسان‎تر و ساده‎تر است. به این خاطر که سناریو از قبل طراحی و توسعه یافته و شما طی چند روز می‎توانید صاحب پلتفرم خود در زمینه راه‌اندازی صرافی ارز دیجیتال باشید. اگر روش اول را انتخاب کنید با اینکه از خصوصیات و امکانات سفارشی‎شده زیادی برخوردار خواهید بود اما احتمالا با مشکلات زیادی هم روبرو می‎شوید. طراحی و ساخت صرافی ارز دیجیتال از صفر زمان زیادی می‎برد و هزینه‎های بیشتری هم در پی خواهد داشت.

در راه‎اندازی صرافی ارز دیجیتال بدون برنامه‌نویسی در واقع شما در حال استفاده از یک نرم‌افزار از پیش ساخته شد هستید و این یعنی فرایند برای‎تان آسان‎تر خواهد بود.

صرافی۱

ترید ارز دیجیتال

آیا استخدام توسعه‎دهنده بلاک‎چین کار اشتباهی است؟

استخدام توسعه‌دهنده بلاک‎چین کار اشتباهی نیست اما مشکلات خاص خود را خواهند داشت. برای مثال اگر از یک متخصص بلاک‌چین فریلنسر بخواهید که این کار را برای‎تان انجام دهد بایستی آن را از صفر ایجاد کند. همچنین فریلنسرها به طور همزمان روی چندین پروژه کار می‎کنند و این می‎تواند روی کیفیت کار تاثیر بگذارد. استخدام یک توسعه‎دهنده ساعتی نیز هزینه دارد و در صورت بروز خطا در برنامه هزینه اضافی برای اصلاح آن دریافت خواهند کرد.

وایت لیبل فرهاد اکسچنج چیست؟

وایت لیبل فرهاد اکسچنج به شما این امکان را می‎دهد که با استفاده از مراحل زیر، صرافی مدنظر خود را راه‎اندازی کنید:

  • دامنه دلخواه خود را ثبت کنید.
  • درگاه بانکی دلخواه خود را بگیرید.
  • با استفاده از وایت لیبل فرهاد اکسچنج و روی فضای ابری صرافی ارز دیجیتال خود را با نام و برند مخصوص خودتان راه‎اندازی کنید.

از جمله ویژگی‎ها و قابلیت‎های نرم‎افزار فرهاد اکسچنج می‎توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • پنل مدیریت و کاربری پیشرفته
  • پشتیبانی از تمامی ارزهای دیجیتال
  • UI و UX پیشرفته
  • پشتیبانی از معاملات چندگانه
  • پشتیبانی از چندین زبان
  • احراز هویت HTTPS
  • احراز هویت بیومتریک
  • جلوگیری از تزریق SQL

برای انجام این کار به هیچ عنوان نیازی به دانش برنامه‎نویسی یا برخورداری از تیم برنامه‎نویسی و توسعه بلاک‎چین و سایت نخواهید داشت. تنها در یک روز می‎توانید راه‎اندازی صرافی ارز دیجیتال بدون برنامه‎نویسی را تجربه کنید.

مزیت استفاده از سرویس وایت لیبل فرهاد اکسچنج چیست؟

با استفاده از این سرویس شما با یک نرم‎افزار صرافی از پیش‎ساخته روبرو هستید که بخش قابل توجهی از امکانات مورد نیاز را در خود جای داده است.

ارائه‎دهندگان وایت لیبل فرهاد اکسچنج متخصص هستند و به همین خاطر کیفیت حرف اول را می‎زند.

دیگر نیازی به پرداخت هزینه برای نیروی کار نیست و می‎توانید بودجه خود را صرف تبلیغات کنید.

این سرویس بر اساس نیازهای تجاری شما کاملا قابل تنظیم است.

کلیه فرایندهای فنی و اقدامات مورد نیاز توسط وایت لیبل فرهاد اکسچنج به انجام رسیده و شما به محصول نهایی دسترسی خواهید داشت.

زمانی که کار خود را با این نرم‎افزار شروع کنید می‎توانید در کمترین زمان ممکن ویژگی‎ها و قابلیت‎های آن را با توجه به نیازهای کسب‎وکار خود تغییر داده و سفارشی‌سازی کنید.

همچنین با راه‎اندازی صرافی ارز دیجیتال بدون برنامه‎نویسی قادر خواهید بود تا آن را با سایر ماژول‎های معروف و شناخته شده در دنیای صرافی ادغام نمایید.

هزینه راه‎اندازی صرافی ارز دیجیتال به این شیوه بسیار کمتر از سایر روش‎هاست. همچنین شما می‎توانید نرم‎افزار رمزنگاری خود را در مدت زمان کوتاه مستقر نمایید.

صرافی۲

راه‎اندازی صرافی ارز دیجیتال 

سخن پایانی

همان‎طور که دیدید، این‎ها مزایای استفاده از وایت لیبل فرهاد اکسچنج برای راه‎ اندازی صرافی ارز دیجیتال بدون برنامه ‎نویسی است. فرهاد اکسچنج این شرایط را برای شما فراهم کرده است تا با کمترین هزینه و در کوتاهترین زمان ممکن صرافی ارز دیجیتال خود را با نام و برند خودتان ثبت نمایید. بعد از آن می‎توانید با بازاریابی، تبلیغات و تلاش در زمینه سئوی محتوا، خود را به رتبه‎های بالای گوگل رسانده و از طریق خرید و فروش‎هایی که در بستر پلتفرم اختصاصی شما انجام می‌شود سودهای کلان به دست آورید.

نویسنده: رپورتاژ

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها