|
کدخبر: 301826

اشتراک قانونی اسپاتیفای با بهترین قیمت

فناوری اشتراک قانونی اسپاتیفای با بهترین قیمت

اسپاتیفای یکی از محبوب ‌ترین پلتفرم هایی است که در زمینه ارائه طیف گسترده ای از موسیقی ها و پادکست های هنرمندان سراسر جهان فعالیت می‌کند. این پلتفرم موسیقی در دو نسخه رایگان و پرمیوم ارائه می‌شود و تمامی کاربران از سراسر دنیا می‌توانند به محتواهای موسیقی آن دسترسی داشته باشند. اما با این حال نسخه رایگان اسپاتیفای دارای محدودیت هایی است که از جمله آن ها می‌توان به پخش تبلیغات به هنگام گوش دادن به موسیقی، عدم امکان دانلود و پخش آفلاین، عدم امکان تعویض موسیقی به صورت نامحدود و عدم امکان به اشتراک گذاری لیست پخش اشاره کرد. اگر شما نیز جزو افرادی هستید که می‌خواهید به موسیقی های روز دنیا و یا موسیقی های کلاسیک و میکس های هفتگی دسترسی داشته باشید، باید اشتراک قانونی اسپاتیفای را خریداری کنید.

اسپاتیفای۱

نحوه عملکرد اسپاتیفای به چه صورت است؟

اسپاتیفای به شما امکان می‌دهد تا زمانی که به اینترنت متصل هستید، به یک آرشیو گسترده از محتوای صوتی و تصویری در هر کجای دنیا که هستید دسترسی داشته باشید. همچنین می‌توانید آهنگ ‌ها، آلبوم ‌ها و سایر محتواها را برای گوش دادن به صورت آفلاین نیز دانلود کنید. اسپاتیفای به طرز شگفت انگیزی قابلیت اتصال به چندین دستگاه به صورت همزمان را نیز دارد. بنابراین می توانید با تلفن، رایانه، تلویزیون، بلندگوهای هوشمند و حتی کنسول های بازی به محتواهای موسیقی گوش دهید. نرم افزار اسپاتیفای را می‌توانید از app store و یا گوگل پلی دانلود کنید. همچنین می‌توانید از طریق وب نیز به آن دسترسی داشته باشید و با خرید اکانت اسپاتیفای از تمام  قابلیت های این سرویس بهره مند شده و از گوش دادن به موسیقی های باکیفیت لذت ببرید.

اسپاتیفای۲

اسپاتیفای پرمیوم چه مزایایی را ارائه می‌دهد؟

اسپاتیفای پرمیوم نسخه پولی این پلتفرم استریم است که مزایای متنوعی را به مشترکین خود ارائه می‌دهد. اولین مزایای اسپاتیفای پرمیوم، عدم پخش تبلیغات آزار دهنده به هنگام گوش دادن به موسیقی است. با خرید اکانت اسپاتیفای همچنین می‌توانید تعداد نامحدودی آهنگ و پادکست را برای گوش دادن آفلاین دانلود کنید. این قابلیت برای زمانی که به اینترنت دسترسی ندارید، یک ویژگی عالی محسوب می‌شود. یکی از بهترین ویژگی‌ های اسپاتیفای پرمیوم، استفاده از هوش مصنوعی و روشی است که برای کشف موسیقی جدید تبلیغ می‌کند. این قابلیت نیز در لیست‌ های پخش الگوریتمی آن آشکار است که برای پیشنهاد سبک ‌های موسیقی که با تاریخچه موسیقی های شنیداری شما همخوانی دارند، طراحی شده‌اند. لیست های پخش «Discover Weekly» و «Daily Mix» نیز مرتباً با پیشنهادات جدید به روز می‌شوند و می‌توانید به طیف گسترده ای از موسیقی های ترند و یا کلاسیک سراسر جهان و آثار آرتیست های محبوب ایرانی در اسپاتیفای دسترسی داشته باشید.

اسپاتیفای همچنین دارای تنوع زیادی از ژانرهای موسیقی در تب Browse است و در اینجا می‌توانید به لیست‌ های پخش محبوب آن گوش دهید و موسیقی های جدید را کشف کنید. اسپاتیفای همچنین فهرست‌ های پخش متنوعی را بر اساس فعالیت شنیداری شما توصیه می‌کند و به‌طور الگوریتمی فهرست‌ های پخش را برای هر آهنگ، هنرمند، آلبوم و لیست پخش ایجاد می‌کند. یکی دیگر از ویژگی هایی که با خرید اکانت اسپاتیفای می‌توانید به آن دسترسی داشته باشید، تعویض نامحدود آهنگ ها و پلی‌بک موسیقی های دلخواه است. این در حالی است که نسخه رایگان  تنها 6 تعویض موسیقی در هر ساعت را ارائه می‌دهد. علاوه بر این کیفیت صدای پخش موسیقی در نسخه پرمیوم بسیار بالاتر از کیفیت صدای آن در نسخه رایگان است.

انواع اشتراک پرمیوم اسپاتیفای

اسپاتیفای چهارطرح اشتراک پرمیوم را ارائه می‌دهد که با خرید و فعالسازی هر یک از آن ها می‌توانید از تمامی سرویس های آن استفاده کنید. اولین طرح اشترکی اسپاتیفای، طرح شخصی یا  Individual است که هزینه اشتراک آن 9.99 دلار در ماه است. با خرید این طرح اشتراک می‌توانید به تمام ویژگی های نسخه پرمیوم مانند پخش موسیقی بدون وقفه در تبلیغات، پخش بر اساس تقاضا و دانلود آهنگ برای گوش دادن آفلاین دسترسی داشته باشید. اگر دانشجوی تمام وقت یک دانشگاه باشید، می‌توانید طرح اشتراک دانشجویی اسپاتیفای را خریداری کنید که هزینه آن 4.99 دلار در ماه است و تا حد زیادی در هزینه های شما صرفه جویی می‌کند. اگر می‌خواهید یک حساب پرمیوم با شریک زندگی خود داشته باشید، می‌توانید طرح اشتراک Premium Duo را دریافت کنید. هزینه این طرح اشتراک 12.99 دلار در ماه است و هم شما و هم شریکتان حساب های جداگانه خود را خواهید داشت و از تمام سرویس های اسپاتیفای بهره مند خواهید شد. طرح اشتراک خانوادگی چهارمین نوع طرح اشتراک پرمیوم اسپاتیفای است که به طور همزمان از 6 حساب مجزا پشتیبانی می‌کند و هزینه آن 14.99 دلار در ماه است.

خرید اشتراک اسپاتیفای با قیمتی عالی

همانطور که گفتیم، اسپاتیفای یکی از محبوب ترین پلتفرم های استریم موسیقی در سراسر جهان است و طیف گسترده ای از قابلیت ها را به مشترکین خود ارائه می‌دهد. اگر شما نیز می‌خواهید به موسیقی های متنوع از هنرمندان سراسر جهان با بهترین کیفیت دسترسی داشته باشید، پیشنها ما به شما خرید اشتراک اسپاتیفای از فروشگاه جعو استور است. جعو استور یکی از معتبرترین فروشگاه های اینترنتی است که در زمینه فروش اکانت های اشتراکی فعالیت می‌کند. تمامی اکانت هایی که در این وب سایت فروشگاهی ارائه می‌شوند، تا آخرین روز اشتراک دارای گارانتی بوده و به صورت کاملا قانونی ارائه می‌شوند. اگر شما نیز به دنبال یک فروشگاه معتبر برای خرید اکانت اسپاتیفای هستید، می‌توانید به بخش خرید اکانت فروشگاه جعو استور مراجعه کرده و با انتخاب نوع و مدت زمان اشتراک، اکانت اسپاتیفای خود را روی ایمیل شخصی خود فعالسازی کنید.

 

نویسنده: رپورتاژ

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها