|
کدخبر: 296495

قیمت شارژر آیفون ۱۳ پرو مکس و آیفون ۱۴ پرو مکس در موبوتعمیر

فناوری قیمت شارژر آیفون ۱۳ پرو مکس و آیفون ۱۴ پرو مکس در موبوتعمیر

امروزه، اکثر ما از گوشی های هوشمند استفاده می کنیم و به طور خاص، آیفون یکی از پرطرفدارترین گوشی های هوشمند در جهان است. با این حال، این گوشی ها نیاز به شارژ منظم دارند و اگر شما یک کاربر آیفون هستید، به دنبال یک شارژر با کیفیت بالا هستید. با این حال، با توجه به تنوع بیشمار شارژر های موجود در بازار، پیدا کردن یک شارژر آیفون اصل و با کیفیت می تواند چالش برانگیز باشد. در این مقاله، ما به بررسی "قیمت شارژر آیفون اصل" خواهیم پرداخت و تلاش می کنیم تا با توضیح کیفیت و عملکرد بهترین شارژرهای آیفون اصل در بازار، به شما کمک کنیم تا بهترین گزینه را انتخاب کنید.

شارژر آیفون 13پرو مکس چه مشخصاتی دارد؟

شارژر اصلی آیفون 13 پرو مکس، با ولتاژ و جریان خروجی 20 ولت و 3 آمپر طراحی شده است. این شارژر با توجه به اینکه به طور مستقیم با باتری گوشی ارتباط برقرار می کند، از تکنولوژی شارژ سریع بهره می برد تا بتواند با سرعت بیشتری گوشی را شارژ کند. علاوه بر این، این شارژر دارای تکنولوژی Quick Charge 4.0 است که به طور خاص برای شارژ دستگاه های هوشمند با قابلیت شارژ سریع طراحی شده است.

شارژر اصلی آیفون 13 پرو مکس دارای قابلیت های ایمنی مختلفی است که شامل حفاظت از دستگاه در برابر جریان بیش از حد، برق شدن، حرارت بالا و سایر خطرات مرتبط با شارژر است. همچنین، این شارژر با استفاده از فناوری Power Delivery (PD)، قابلیت شارژ دستگاه های دیگری مانند تبلت و لپ تاپ را نیز دارا می باشد.

استفاده از شارژر اصلی آیفون 13 پرو مکس، به عنوان شارژر پیشفرض گوشی، بهترین گزینه برای شارژ سریع و ایمن گوشی شما می باشد و قیمت شارژر آیفون 13 پرو مکس در منابع مختلف متفاوت است.

شارژر ایفون 14 پرو مکس چه مشخصاتی دارد؟

شارژر اصلی آیفون 14 پرو مکس نیز با ولتاژ و جریان خروجی 20 ولت و 3 آمپر طراحی شده است، به همان شکل که در شارژر آیفون 13 پرو مکس نیز مورد استفاده قرار می گیرد.

به علاوه، شارژر اصلی آیفون 14 پرو مکس همانند نسل قبل، دارای تکنولوژی Quick Charge 4.0 و فناوری Power Delivery (PD) برای شارژ سریع و ایمن دستگاه است. این شارژر همچنین دارای قابلیت های ایمنی مختلفی است که شامل حفاظت در برابر جریان بیش از حد، برق شدن، حرارت بالا و سایر خطرات مرتبط با شارژر است.

با وجود اینکه شارژر اصلی آیفون 14 پرو مکس با شارژر نسل قبلی خود یعنی شارژر آیفون 13 پرو مکس مشخصاتی مشابه دارد، با توجه به اینکه آیفون 14 پرو مکس از تکنولوژی MagSafe برای شارژ بی سیم بهره می برد، شما می توانید از شارژر MagSafe نیز استفاده کنید. این شارژر دارای ولتاژ خروجی 9 ولت و جریان 2.22 آمپر است و می تواند با سرعت بیشتری باتری آیفون 14 پرو مکس را شارژ کند. قیمت شارژر آیفون 14 پرو مکس اصلی در مقایسه با عملکرد بهینه ای که دارد بسیار به صرفه است.

قیمت شارژر آیفون 13 پرو مکس و آیفون 14 پرو مکس

آیفون1

قیمت شارژر آیفون 13 پرو مکس و قیمت شارژر آیفون 14 پرو مکس به عوامل مختلفی بستگی دارد که می توان به موارد زیر اشاره کرد:

۱. برند شارژر: شارژرهای اصلی و معتبر برندهای معروف، معمولاً هزینه بیشتری دارند، زیرا این شارژرها دارای کیفیت و استاندارد بالاتری هستند و ممکن است از مواد با کیفیت و قطعات اصلی ساخته شده باشند.

۲. نوع شارژر: شارژرهای اورجینال آیفون، به دلیل داشتن کیفیت و استاندارد بالاتر، معمولاً قیمت بیشتری نسبت به شارژرهای شخصی سازی شده دارند.

۳. توان خروجی شارژر: شارژرهای با توان خروجی بیشتر معمولاً قیمت بالاتری دارند. برای مثال، شارژرهای ۲۰ وات و ۳۰ وات برای شارژ سریعتر آیفون ۱۳ پرو مکس و ۱۴ پرو مکس استفاده می شوند و معمولاً قیمت بیشتری نسبت به شارژرهای با توان کمتر دارند.

۴. قابلیت های اضافی: بعضی شارژرها ممکن است دارای قابلیت های اضافی مانند پشتیبانی از شارژ سریع، دارای درگاه های USB اضافی، و یا دارای قابلیت هایی مانند برقراری ارتباط با دستگاه های دیگر باشند. این قابلیت ها معمولاً موجب افزایش قیمت شارژر می شوند.

با معتبرترین مرکز فروش شارژر آیفون 13 پرو مکس و آیفون 14 پرو مکس آشنا شوید!

اگر به دنبال خرید شارژر اصلی و تضمینی برای آیفون 13 پرو مکس یا آیفون 14 پرو مکس خود هستید، سایت موبوتعمیر به عنوان یکی از بهترین و معتبرترین فروشگاه های آنلاین در این زمینه، گزینه بسیار مناسبی برای شماست.

در سایت موبوتعمیر، شما می توانید به راحتی شارژر اصلی و اورجینال آیفون 13 پرو مکس و 14 پرو مکس را با قیمت مناسب و تضمینی تهیه کنید. همچنین، این فروشگاه این اطمینان را به شما می دهد که تمامی کالاهایی که ارائه می دهد، اصل و اورجینال بوده و دارای گارانتی تعویض و بازگشت هستند.

شما می توانید با مراجعه به صفحه مربوط به شارژر آیفون 13 پرو مکس و 14 پرو مکس در سایت موبوتعمیر، تمامی جزئیات و مشخصات فنی محصول را به دقت بررسی کنید و بعد از اطمینان از کیفیت و اصالت محصول، آن را با قیمت مناسب و بدون هیچگونه نگرانی از سایت خریداری کنید.

در کل، خرید شارژر اصلی و تضمینی آیفون 13 پرو مکس و 14 پرو مکس از سایت موبوتعمیر به شما امکان می دهد که با اطمینان کامل از کیفیت و اصالت محصول خود، بدون هیچگونه نگرانی، از دستگاه های خود لذت بیشتری ببرید.

 

نویسنده: رپورتاژ

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها