|
کدخبر: 292107

بهترین برنامه تولید محتوا با گوشی برای اینستاگرام [موشن کده]

فناوری بهترین برنامه تولید محتوا با گوشی برای اینستاگرام [موشن کده]

آیا تا بحال از خود پرسیده اید بهترین برنامه برای تولید محتوا با گوشی چیست؟ اهمیت این سوال برای یک نویسنده یا تولید کننده ی محتوا در چیست؟ در این مقاله، نه تنها به معرفی بهترین برنامه برای تولید محتوا با گوشی می پردازیم، بلکه برخی از بهترین اپلیکیشن ها را برای تولید محتوا و ویرایش متن مورد بررسی قرار می‌دهیم. همانطور که می دانید، امروزه اکثر کسب و کار ها به دنبال نویسندگان حرفه ای میگردند. هنر نویسندگی مستلزم آن است که نویسندگان خلاقیت گسترده ای از خود نشان دهند و بتوانند اطلاعات زیادی را به صورت منطقی و بدون صرف زمان زیاد به مخاطب ارائه کنند.

چگونه با موبایل محتوایی جذاب ایجاد کنیم؟

برای اینکه محتواهای جذاب و کاربردی ایجاد کنید باید ۳ نکته مهم را در همیشه در نظر داشته باشید:

  • اولین نکته که همیشه باید به آن توجه داشت شناختن نیازهای مخاطبین است.
  • دومین نکته وقتی که نیازها را شناختید، برای رفع آنها به دنبال راه حل باشید.
  • سومین نکته همیشه به ظاهر محتواهایتان توجه ویژه ای داشته باشید زیرا محتواهای بصری مثل تصویر، ویدیو در جذب مخاطب بسیار موثر است.

آموزش تولید محتوا با موبایل

برای آموزش تولید محتوا با گوشی نیاز به شرکت در دوره های گران قیمت نیست. شما می توانید با کمترین هزینه، باکیفیت ترین آموزش ها را از آکادمی موشن کده دریافت کنید. نرم افزارهای تولید محتوای اینستاگرام به شما کمک خواهد کرد تا بتوانید بهترین پست های اینستاگرامی را تولید کنید.

بهترین اپلیکیشن‌های تولید محتوا با گوشی

این روزها بازار محتواهای ویدیویی داغ است و طرفداران زیادی هم دارد. محتواهای ویدیویی می‌توانند توجه مخاطبان را در عرض چند ثانیه جلب کنند و به شما کمک می‌کنند داستان خود را روایت کنید. در سایت socialbee آمده که ۸۶ درصد از مخاطبان شبکه‌های اجتماعی علاقه بیشتری به دیدن ویدیو از برند محبوبشان دارند. حالا در ادامه چند نمونه از بهترین برنامه‌های ادیت و تدوین ویدیو با موبایل را به شما معرفی می‌کنیم.

تولید-محتوا۱

اینشات (inshot)

اینشات یکی از برنامه‌های ساخت و ویرایش ویدیو است که با کمک آن می‌توانید ویدیوهایتان را کراپ کنید، برش بزنید، سرعتش را زیاد کنید یا فیلترهای مختلفی را روی آن امتحان کنید. رابط کاربری خلاقانه این اپلیکیشن باعث محبوبیت زیاد آن شده و بسیاری از کسب‌وکارها هم برای تولید محتوای ویدیویی شبکه‌های اجتماعی‌شان از آن استفاده می‌کنند. در صورت تمایل پیشنهاد دارم سری به دوره آموزش تولید محتوا در اینستاگرام نیز بزنید.

اپلیکیشن Canva

برنامه کانوا یکی از بهترین گزینه هاییست که برای هر فرد توصیه میشود. این برنامه ویرایشگر تصاویر یک اپلیکیشن همه چیز تمام است. که شما با استفاده از آن میتوانید بسیاری از قابلیت ها را در کنار هم داشته باشید. امکاناتی مثل طراحی های گرافیکی، قالب های آماده، فیلتر های متفاوت، و استیکرهای متنوع مجموعه کارهایی است که شما می توانید با canva انجام دهید.

برنامه Xara

برنامه Xara را میتوان یکی از بهترین برنامه برای تولید محتوا با گوشی دانست. این برنامه از حرفه ای ترین گزینه ها برای تولید محتوای مارک دار در دیجیتال مارکتینگ میباشد. قالب های متعدد و تنوع این برنامه میتواند گزینه مناسبی برای اشتراک گذاری محتوا در شبکه های اجتماعی یا فعالیت های تجاری باشد. استفاده از انواع فیلترها، تم ها، المان های بصری و گرافیکی به محتوای شما جذابین میخشد.

OneLook

با حضور OneLook دیگر نمی توان گفت که دقیقا بهترین برنامه برای تولید محتوا با گوشی کدام است. این برنامه یکی دیگر از سرویس های در دسترس وب است و می تواند یک دستیار عالی برای نویسندگان حرفه ای باشد. این برنامه مجموعه ای آنلاین و کامل از فرهنگ لغات را دارد. در این برنامه می توانید به سادگی معنی کلمات را جستجو کنید.

PicsArt

بسیاری از تولیدکنندگان محتوای حرفه‌ای موبایل، اپلیکیشن PicsArt را به عنوان بهترین برنامه تولید محتوا اینستاگرام انتخاب می‌کنند. علاوه بر ارائه امکانات ابتدایی ویرایش تصاویر، پیکسارت به شما اجازه می‌دهد تصاویر کلاژ حرفه‌ای بسازید، پس زمینه عکس‌هایتان را عوض کنید و فونت‌های دلخواه خود را وارد برنامه کرده و متن‌های زیبایی را به تصاویر خود اضافه کنید.

تولید-محتوا۲

A Color Story

جالب است بدانید که فیلتر ها میتوانند جذابیت خاصی به ویدئو های شما بدهند،این اپلیکیشن بیش از 300 فیلتر جذاب و مختلف دارد که شما میتوانید از هرکدام از آن‌ها استفاده کنید و برروی محتوا هایتان اعمال کنید. شما میتوانید جلوه‌های زیبا مانند رنگ‌های مختلف و اثر های دانه ای را به کلیپ هایتان اضافه کنید و سپس جذابیت آن‌ها را چند برابر کنید.

Google Docs

Google Docs به شما امکان می‌دهد تا فضای ذخیره‌ سازی بیشتری در گوشی داشته باشید. همچنین این برنامه از ابزارهای مفید و مختلف زیادی تشکیل شده و با نسخه مرورگر نیز کار می کند. ویژگی‌ های برجسته Google Docs شامل ویرایش کلی محتوا و حالت ویرایش مستقل است.

kinemaster

یکی از جذاب ترین قابلیت های این نرم افزار حذف پس زمینه ویدیو است. kinemaster برای کسانی که می خواهند کمی حرفه ای تر تولید محتوا با موبایل را انجام دهند توصیه می شود. از بهترین قابلیت آن که در کمتر برنامه ای دیده شده است، قابلیت مولتی ترک بودن آن است که می توانید پادکست و ویدیوکست ایجاد کنید. این نرم افزار قابلیت های بسیار جذاب دیگری هم دارد که می توانید برای ایجاد و یا ویرایش ویدیوهای تخصصی و حرفه ای خود از آن استفاده کنید.

Adobe Lightroom

قطعاً عکاسان حرفه‌ای با برنامه لایتروم آشنا هستند. برخلاف Canva که امکان ساخت المان‌های گرافیکی را به شما می‌دهد، کمپانی ادوبی نسخه موبایل آن را هم در اختیار عکاسان و علاقه‌مندان به دنیای عکاسی قرار داده که با استفاده از آن می‌توانند طیف گسترده‌ای از ابزارهای ویرایش تصاویر از جمله تنظیم کنتراست، نوردهی، سایه‌ها و رنگ‌ها را در اختیار داشته باشند.

با گوشی چه نوع محتوایی می‌توان تولید کرد؟

خوشبختانه به دلیل بالا بودن تنوع پلتفرم‌های تولید محتوا در سیستم عامل اندروید به راحتی می‌توانید انواع محتوا تصویری، متنی، صوتی، ویدئویی و… را با داشتن یک تلفن همراه هوشمند انجام دهید. تولید محتوا با گوشی بر خلاف سایر روش‌ها بسیار ساده و آسان است. افزون بر این موارد از گوشی موبایل می‌توان برای ساخت بنر و تولید محتوای اینستاگرام، ادیت و ویرایش عکس، زیرنویس‌گذاری برای فیلم، کپشن نویسی نیز استفاده کرد.

تولید محتوا متنی با گوشی

همواره یکی از دغدغه‌های اصلی نویسندگان و تولیدکنندگان محتوا این است که چگونه یک متن طولانی را با استفاده از گوشی موبایل نوشته و منتشر کنیم؟ برای تایپ متون طولانی در گوشی موبایل نیازی به استفاده از تجهیزات خاصی نبوده و تنها با داشتن نرم افزار مخصوص اندروید مجموعه آفیس می‌توانید متونی طولانی و دسته‌بندی شده را آماده کنید.

منبع: آکادمی موشن کده

 

نویسنده: رپورتاژ

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها