|
کدخبر: 256693

خبر عجیب درباره نحوه دریافت کد رجیستری گوشی

گزارش‌ها حاکی از آن است کاربران برای دریافت کد رجیستری گوشی مسافری از گمرک باید پیام رسان ایرانی WE را نصب کرده و در آن عضو شوند.

گزارش‌های مختلف نشان می‌دهد کاربران از این پس برای رجیستری گوشی های مسافری در سایت گمرک باید پیام رسان WE را نصب کنند تا کد تاییدیه رجیستری برای آنها ارسال شود. گفتنی است پیام رسان WE بسیار ناشناخته بوده و تا به امروز توانسته در فروشگاه کافه بازار آمار ۵۰۰ نصب فعال را به ثبت برساند.

انتقاد از الزامی شدن نصب پیام رسان ایرانی WE

پیام-رسان

اجباری شدن عضویت در پیام رسان WE برای رجیستری گوشی مسافری با انتقاد کاربران در فضای مجازی همراه شد؛ موضوعی که می‌تواند کاربران را نسبت به اپلیکیشن‌های بومی بی‌اعتماد کند. البته اجباری شدن عضویت در یک پیام رسان بومی برای دریافت خدمات موضوع جدیدی نبوده و در گذشته نهادهایی چون دانشگاه آزاد نیز دانشجویان خود را ملزم کردند تا برای ورود به کارتابل دانشجویی یکی از پیام رسان‌های بومی را نصب کنند.

پیام-رسان

گفتنی است کاربران با عضویت در نسخه دسکتاپ پیام رسان WE نیز می‌توانند فرایند دریافت کد تاییدیه را انجام دهند. به طور کلی کاربران از اینکه سایر نهادها نیز در آینده از این رویه برای ارائه خدمات استفاده کنند نگرانند و بر این باورند نصب یک اپلیکیشن ناشناس بومی برای دریافت خدماتی که در گذشته با ارسال پیامک ارائه می‌شد، باعث بی‌اعتمادی به اپلیکیشن‌های بومی می‌شود.

منبع: گجت نیوز

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها