|
کدخبر: 287945

تسک‌میران، همراه با اطمینان / نخستین کنگره موبایل ایران برگزار شد

کنگره‌ موبایل ایران، برای اولین بار، در سه بخش نمایشگاه نرم‌افزار و سخت‌افزار موبایل، تندیس ستاره‌ها و زیست‌بوم موبایل از تاریخ ۲ تا ۵ اسفند در مرکز نمایشگاهی ایران مال برگزار می‌شود. این کنگره به قصد بررسی پتانسیل‌های فعالان عرصه‌ی موبایل و تبلت و همچنین گردهمایی و تعامل شرکت‌ها در حال برگزاری است.

فناوری تسک‌میران، همراه با اطمینان / نخستین کنگره موبایل ایران برگزار شد

شرکت تسک‌‌میران، عرضه‌کننده معتبر محصولات شیائومی در ایران، با حضور در این رویداد به معرفی و عرضه محصولات و خدمات نوین خود می‌پردازد. این شرکت با اقبال بلندی در سال‌های اخیر روبه‌رو شد زیرا محصولات شیائومی به عنوان گوشی های مقرون‌به‌صرفه‌، اما باکیفیت روانه بازار شدند و در مدتی کوتاه توانست به جایگاه مطلوبی در بازار جهانی دست یابد. شیائومی در سال‌های اخیر، با تولید گوشی های بالارده و پرچمدار هم به رقابت با برندهای برتر جهانی می‌پردازد و به همین دلیل از هر قشر و سلیقه‌ای، طرفداران خود را دارد. درباره تاثیر نمایشگاه بر صنعت موبایل و علل موفقیت شرکت تسک‌میران با رویا عباس‌زاده منتظری، مدیرعامل و طاهری مدیر خدمات پس از فروش این شرکت به گفت‌وگو نشستیم.

مدیر عامل شرکت تسک‌میران، یکی از معتبرترین شرکت‌ها در زمینه واردات، فروش و خدمات پس از فروش در گفت‌وگو با صمت اظهار کرد: گارانتی و خدمات پس از فروش باید درست و بر اساس استانداردهای جهانی باشد و ما مفتخریم که توانسته‌ایم در این راستا، طبق اصول جهانی پیش رویم و رضایت مشتریانمان را همراه داشته باشیم.

تسکمیران-۱

عباس‌زاده منتظری در خلال برگزاری نمایشگاه موبایل ایران گفت: کنگره موبایل تاکنون به‌صورت تخصصی برگزار نشده بود و این نمایشگاه، نخستین رویداد مستقل این صنعت است. بی‌شک، برگزاری چنین نمایشگاه‌هایی بر تثبیت موقعیت شرکت‌ها، گسترش بازار هدف و افزایش فروش مویرگی تاثیر به‌سزایی می‌گذارد. ناگفته نماند بازار کنونی با توجه به شرایط اقتصادی به‌ویژه‌ نوسانات ارزی، بسیار پرتلاطم است و ما در این سال‌ها با مشکلات متفاوتی روبه‌رو بوده‌ایم. انتظار می‌رود برگزاری چنین نمایشگاه‌هایی سبب شود تا مسئولان و متولیان این صنعت راهکارهایی کاربردی برای واردکنندگان گوشی‌های هوشمند و به‌طورکلی فعالان این عرصه ارائه دهند.

ایشان ضمن اشاره به اهداف شرکت تسک‌میران اظهار داشت: ما بازاریابی B2B( تجارت به تجارت) را در پنل سایتی خود را در سال آینده قرار می‌دهیم؛ به‌عبارت‌دیگر، سایت ما علاوه بر اینکه در دسترس مصرف‌کنندگان و مشتریان ماست، در اختیار همکاران ما نیز قرار خواهد گرفت. با اتکا به این روش، قیمت نهایی برای مصرف‌کننده مقرون‌به‌صرفه خواهد بود زیرا خرده‌فروشان با واسطه کمتری به عرضه محصولاتشان می‌پردازند. علاوه بر این امر، تسک‌میران همواره اولویت خود را، ارائه خدمات پس از فروش تخصصی و با کیفیت قرار داده است. درواقع، نمایشگاه این فرصت را در اختیار ما قرار می‌دهد تا بتوانیم این دست از خدمات خود را معرفی و بازار هدف مناسبی را جذب کنیم. به‌طورکلی این دست از رویدادها، بستری را فراهم می‌سازد تا ما محصولات و خدماتمان را به‌طور مستقیم رونمایی کرده و به مشتریان ارائه دهیم.

تسکمیران-2

وی در ادامه افزود: شرکت تسک‌میران در ایران یکی از معتبرترین شرکت‌ها در زمینه خدمات پس از فروش است. گارانتی و خدمات پس از فروش باید درست و بر اساس استانداردهای جهانی باشد و ما مفتخریم که توانسته‌ایم در این راستا طبق اصول جهانی پیش رویم و رضایت مشتریانمان را همراه داشته باشیم. بی‌شک، خدمات پس از فروش دغدغه اصلی هر مشتری پس از خرید محصول است؛ درواقع فروش تلفن همراه و سایر کالاهای این‌چنینی، برای عرضه‌کننده، تنها به فروش ختم نمی‌شود و ما روندی چندساله را پس از عرضه محصولاتمان با مشتریان طی خواهیم کرد. خرید، فروش و کسب سود در این صنعت با روش ثابت و فرایند مشخصی پیش می‌رود اما نکته قابل‌توجه در این عرصه، صرف هزینه برای ارائه گارانتی و به‌تبع کسب رضایت مشتری است که تسک‌میران با انجام این امر به‌ بهترین شکل ممکن توانسته به جایگاه بالایی در این عرصه دست یابد. درمجموع می‌توان گفت گستردگی خدمات پس از فروش شرکت تسک‌میران مهم‌ترین وجه تمایز این شرکت به شمار می‌رود. علاوه بر این، تسک‌میران از امسال بخش جدیدی را به خدمات پس از فروش خود افزوده تا بتواند شعار تسک‌میران، همراه با اطمینان را بیش از پیش تحقق بخشد. ما از این پس تعمیرات گوشی و کالاهای شیائومی خارج از گارانتی خود را نیز می‌پذیریم. انبار مجهز به قطعات اصلی و همچنین نیروهای متخصص تسک‌میران ما را بر آن داشته تا امکان استفاده از خدمات حرفه‌ای را برای تمام ایرانیان فراهم نمائیم.

تسکمیران-5

مدیرعامل شرکت تسک‌میران در پایان خاطرنشان کرد: تسک‌میران توانسته در عرصه خدمات پس از فروش به جایگاه والایی دست یابد و در راستای تحقق هدف اصلی خود که اطمینان‌خاطر، رضایت‌ مشتری و فراتر از آن، شعف مشتری است گام بردارد.این امر یکی از بزرگ‌ترین دستاوردهای شرکت به شمار می‌رود. البته که تنوع برند شیائومی در این امر به کمک ما آمده تا گستره‌ی ژرفی از مشتریان را داشته باشیم. شیائومی به دلیل گستردگی تنوع محصولاتش توانسته بازار هدف عظیمی را در بر گیرد؛ درواقع سبد کامل محصولاتی که برند شیائومی ارائه می‌دهد توانسته ما را از محدودیت‌های تک برند بودن مصون نگه دارد و کمک کند تا تمامی سلایق مشتریان را پوشش دهیم.

تسک‌میران نامی درخشان در حوزه خدمات پس از فروش

طاهری مدیر خدمات پس از فروش این شرکت نیز ضمن اشاره به استقبال مقبول از کنگره و نمایشگاه موبایل ایران گفت: با اینکه این رویداد، نخستین کنگره و نمایشگاه تخصصی صنعت موبایل در ایران است اما در روز نخست با استقبال مطلوبی همراه بود. ناگفته نماند برگزاری این رویداد چند مرتبه با تعویق روبه‌رو شد و همین امر کاهش شرکت‌کنندگان را در پی داشت. درمجموع با اینکه در اسفندماه این رویداد برگزار شده است و در این بازه زمانی اغلب شرکت‌های وارد کننده و فروشنده عمده با حجم کاری بسیاری روبه‌رو هستند اما ما شاهد حضور پررنگ بسیاری از همکاران در این نمایشگاه هستیم. درمجموع می‌توان گفت با توجه به شرایط موجود تا به این لحظه استقبال بسیار مطلوبی از این رویداد انجام شده است.

تسک‌میران-۷۷

مدیر خدمات پس از فروش شرکت تسک‌میران اظهار کرد: نام تسک‌میران در حوزه خدمات پس از فروش در این صنعت می‌درخشد اما وجه تمایز قابل اتکای این خدمت تسک‌میران با سایر شرکت‌هایی که در این زمینه فعالیت دارند، سرعت عمل ماست. بی‌شک، با روند رو به رشد فناوری گوشی‌های هوشمند از وسیله‌ای مصرفی به وسیله‌ای حیاتی تغییر یافته‌اند. درواقع، تمام فعالیت‌های روزمره افراد مانند دریافت گردش حساب، بهره‌مندی از تاکسی‌های اینترنتی، سرگرمی و ... با گوشی‌های همراه امکان‌پذیر است و به همین دلیل رابطه تنگاتنگی میان مصرف‌کنندگان و این محصولات برقرار است. به همین دلیل نخستین مولفه‌ای که برای مشتریان بسیار حائز اهمیت است سرعت عمل در زمان تعمیر این دست از محصولات است.

وی در ادامه افزود: تسک‌میران در حال حاضر بیش از 80 درصد تعمیرات را در ساعت اولیه انجام می‌دهد و تعمیرات سایر محصولات نیز بیش از سه روز به طول نمی‌انجامد. بیشتر مشکلاتی که برای این دست از کالاها ایجاد می‌شود، ایرادات نرم‌افزاری است و در همان دقایق اولیه قابل رفع است اما اگر به‌صورت استثنا کالایی به بازه زمانی بیش از سه روز برای تعمیر نیاز داشته باشد، ما کالایی امانی به مشتریان در این مدت‌زمان ارائه می‌دهیم تا انجام فعالیت‌های روزانه آنها با مشکلی مواجه نباشد و آنها بتوانند.

تسکمیران-3

طاهری در پایان خاطرنشان کرد: یکی از ویژگی‌های منحصربه‌فرد گارانتی تسک‌میران امکان تعویض تلفن همراه ۳۰ روز پس از صدور فاکتور است و تقریباً این شرکت در هر استان از یک نمایندگی برخوردار است تا در سراسر کشور مشتریان دسترسی آسان به محصولات و خدمات پس از فروش داشته باشند. مجموع تمام این موارد سبب شده تا نام تسک‌میران در صنعت موبایل ‌سازی و به‌ویژه خدمات پس از فروش خوش درخشد.

 

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها