|
کدخبر: 267061

پیش بینی استقبال بالای کاربران از این آیفون

آیفون‌های اپل طی سال‌های گذشته سهم زیادی در بازار موبایل جهانی کسب کرده‌اند و این روند همچنان ادامه دارد.

فناوری پیش بینی استقبال بالای کاربران از این آیفون

با توجه به صحبت‌های اخیر تحلیلگر شناخته شده اپل یعنی «مینگ-چی کو»، سری آیفون ۱۴ نیز تقاضای بالایی در بازار خواهد داشت و حتی ممکن است شاهد جلو زدن میزان فروش این گوشی‌ها از نسل قبل باشیم.

گوشی‌های خانواده iPhone ۱۳ موفق شدند تا با ارائه ویژگی‌های قابل توجه و جدید، به محبوبیت بالایی بین کاربران پیدا کنند. اما ظاهرا کاربران استقبال بیشتری از نسل بعدی این گوشی‌ها خواهند کرد.

سری آیفون ۱۴ محبوب‌تر از نسل‌های گذشته خواهد بود

مینگ-چی کو پیش‌بینی می‌کند که مشتریان این گوشی‌ها در بازارهای مختلف و به‌خصوص در بازار چین، استقبال بیشتری از سری آیفون ۱۴ خواهند کرد. او می‌گوید که خرده‌فروشی‌ها و تأمین‌کنندگان حاضرند برای تحویل گرفتن گوشی‌های سری آیفون ۱۴، رقم بالاتری نسبت به قبل بپردازند. این مبلغ پیش پرداخت بالاتر نشان می‌دهد که تقاضا برای خانواده آیفون ۱۴ افزایش می‌یابد.

بر اساس پیش‌بینی‌ها و اطلاعات فاش شده، گوشی‌های خانواده iPhone ۱۴ مانند روال گذشته طی شهریور یا مهر ماه امسال از راه خواهند رسید. انتشار اخبار افزایش تقاضا برای سری آیفون ۱۴ آن هم حدود ۳ ماه مانده به زمان معرفی آن‌ها، از استقبال بیشتر مشتریان حکایت دارد. بیشترین تأثیر در این افزایش میزان استقبال را کاربران چینی دارند، زیرا چین بزرگ‌ترین بازار موبایل جهان را در اختیار دارد و یک پنجم از کل درآمد کوپرتینویی‌ها از چین تأمین می‌شود.

در این میان چالش بزرگی پیش روی اپل وجود دارد. این چالش مربوط به تامین موجودی مورد نیاز در زنجیره تامین محصولات است. در صورتی که اپل بتواند از پس این مشکل بر بیاید، قادر به فروش تعداد دستگاه‌های بیشتری از سری آیفون ۱۴ خواهد بود. هرچند به نظر می‌رسد که اپل فکر این موضوع را هم کرده و قرار است موجودی این خانواده از آیفون‌ها برای نیمه دوم سال ۲۰۲۲، حدود ۹۰ میلیون دستگاه باشد.

منبع: دیجیاتو

ارسال نظر