|
کدخبر: 266331

پیش به سوی آینده؛ یک پرسش فلسفی: «فردا چگونه خواهد بود؟»

فناوری پیش به سوی آینده؛ یک پرسش فلسفی: «فردا چگونه خواهد بود؟»

تاریخ این پرسش به درازای تمدن بشری است. انسان قرن ها در جستجوی پاسخی برای این پرسش بوده است. تا پیش از سده اخیر، پاسخ به این پرسش در انحصار فلاسفه بود اما اینک پاسخ این پرسش در انحصار دانشمندان است. انقلاب تکنولوژی دیجیتال، بشر را از قید گذشته رها نموده، بشر امروز در حال تسخیر آینده است. به همین دلیل است که عصر کنونی را دانشمندان، عصر «شتاب تاریخ» خوانده اند.

تحقیق و توسعه و نوآوری مسیر حرکت به سوی آینده است و فردا از آن کسانی است که امروز در این مسیر گام برمی دارند. شرکت صنایع شیمیایی کیمیاگران، متعهد به آینده است و تعهد به آینده یعنی تعهد به سهامداران، تعهد به ایران عزیز و تعهد به مردم شریف این سرزمین. افتتاح این مرکز تحقیقات نیز در سال «تولید دانش بنیان» نشانه ای عملی است از این تعهد.

ما در مجموعه کیمیاگران، در تلاشیم تا با ایجاد زمینه همکاری با نخبگان عزیز، دانش ایرانی را در خدمت توسعه ملی درآوریم. بر مبنای برنامه استراتژیک شرکت و در مسیری که رو به آینده ترسیم کرده ایم، ان شاءالله در این مرکز تحقیقات، راهبرد «توسعه محصول» را دنبال خواهیم نمود. امیدواریم این مرکز با ایجاد اشتغال برای «.....» نفر از نخبگان دانشگاهی، پلی باشد میان صنعت و دانشگاه و نقشی مهم در بی نیازی کشور از واردات محصولات خارجی ایفا نماید تا راهی را که در کیمیاگران با بومی سازی دانش دارویی و صنعتی سازی آن با افتتاح خطوط تولید مترونیدازول، PAP و استامینوفن، به انجام رساندیم، با تولید سایر محصولات دانش بنیان تداوم یابد.

تولید مواد مؤثره دارویی، در حوزه صنعت شیمیایی-دارویی، حرکت در مرزهای دانش است و امروز، کیمیاگران مفتخر است گامی بلندتر در این راستا برمی دارد. ان شاء الله در سال جاری تولید مواد مؤثره مزالازین، متفورمین و... را نیز به سبد محصولات خود اضافه خواهیم نمود و در آینده ای نزدیک متنوع سازی هر چه بیشتر سبد محصولات خود را به کمک جوانان عزیز و دانشمند ایرانی از طریق همین مرکز تحقیقات عملی خواهیم نمود.

شرکت صنایع شیمیایی کیمیاگران در سال های اخیر نشان داده است می توان منافع سهامداران عزیز را در کنار منافع ملی تأمین نمود و خیر جمعی را تحقق بخشید.  «تولید دانش بنیان» راز این هم‌راستایی است و آینده کشور و سهامداران را رقم خواهد زد و ما متعهد به این آینده‌ایم.

ما در مجموعه کیمیاگران منتظر آینده نخواهیم ماند، ما آینده را خواهیم ساخت.

نویسنده: رپورتاژ

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها