|
کدخبر: 266049

عرضه ۲ گوشی جدید شیائومی در بازار + قیمت

دو گوشی پوکو X۴ GT و پوکو F۴ به تراشه های قدرتمند دایمنسیتی و اسنپدراگون مجهز بوده و در پایان این هفته رونمایی خواهند شد. در اینجا نگاهی خواهیم داشت به مشخصات فنی و قیمت این دو گوشی جدید شیائومی.

فناوری عرضه ۲ گوشی جدید شیائومی در بازار + قیمت

دو گوشی پوکو X۴ GT و پوکو F۴ پنجشنبه این هفته رسما رونمایی خواهند شد. با این حال اطلاعات جدید منتشر شده توسط یکی از فروشندگان رسمی شیائومی در لهستان تمامی اطلاعات این محصولات اعم از مشخصات فنی و قیمت را افشا می‌کنند.

مشخصات و قیمت پوکو X۴ GT و پوکو F۴

اطلاعات جدید منتشر شده کاملا تاییدکننده شایعات پیشین در خصوص دو گوشی جدید پوکو هستند. بر اساس این گزارش، پوکو ایکس ۴ جی تی از تراشه جدید دایمنسیتی ۸۱۰۰ مدیاتک استفاده کرده و به یک صفحه نمایش ۶.۶ اینچی ال سی دی مجهز خواهد بود. همچنین نرخ رفرش این صفحه نمایش برابر با ۱۴۴ هرتز و نرخ نمونه‌برداری لمس در آن ۲۷۰ هرتز خواهد بود.

دوربین پشت این گوشی سه‌گانه بوده و متشکل از یک حسگر اصلی ۶۴ مگاپیکسلی در کنار یک دوربین هشت مگاپیکسلی و یک نمونه دو مگاپیکسلی دیگر خواهد بود. بعلاوه، رزولوشن دوربین سلفی نیز ۲۰ مگاپیکسل خواهد بود.

علاوه بر این، ظرفیت باتری پوکو X۴ GT نیز ۵۰۸۰ میلی آمپر ساعت بوده و شارژ سریع آن ۶۷ واتی خواهد بود.

قیمت این گوشی در نسخه پایه با هشت گیگ رم و ۱۲۸ گیگ حافظه داخلی برابر با ۴۳۰ دلار و در نسخه مجهز به هشت گیگ رم و ۲۵۶ گیگ حافظه داخلی هم ۴۵۵ دلار اعلام شده است.

از طرف دیگر، پوکو F۴ هم به تراشه اسنپدراگون ۸۷۰ کوالکام مجهز است و صفحه نمایش ۶.۶۷ اینچی و امولد خواهد داشت. بر اساس اطلاعات جدید منتشر شده، نرخ رفرش و نرخ نمونه‌برداری تاچ در این پانل‌ها به ترتیب برابر با ۱۲۰ و ۳۶۰ هرتز خواهد بود.

ماژول دوربین پوکو اف ۴ هم مشابه با X۴ GT سه‌گانه است و از یک حسگر اصلی ۶۴ مگاپیکسلی، یک حسگر هشت مگاپیکسلی فوق عریض و یک دوربین دو مگاپیکسلی ماکرو تشکیل خواهد شد. به طور مشابه، دوربین سلفی این گوشی نیز ۲۰ مگاپیکسلی خواهد بود.

در این میان، ظرفیت باتری پوکو F۴ نیز ۴۵۰۰ میلی آمپر ساعتی بوده و با نرخ ۶۷ وات شارژ می‌شود.

قیمت نسخه پایه از Poco F۴ مجهز به شش گیگ رم و ۱۲۸ گیگ حافظه داخلی برابر با ۵۰۰ دلار است؛ در حالی که نسخه بالاتر آن با هشت گیگ رم و ۲۵۶ گیگ حافظه داخلی با قیمت ۵۴۵ دلار روانه بازار خواهد شد.

رونمایی رسمی از دو گوشی پوکو X۴ GT و پوکو F۴ روز پنجشنبه همین هفته انجام شده و پیش‌فروش آن بلافاصله پس از معرفی آغاز خواهد شد.

منبع: گجت نیوز

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها