|
کدخبر: 265949

خبر خوش درباره رونمایی از شیائومی ۱۳

جدیدترین شایعات پیرامون خانواده گوشی های شیائومی ۱۳ حاکی از رونمایی احتمالی آن ها در آبان ماه سال جاری هستند. احتمالا نخستین پرچمداران این نسل شیائومی دو گوشی Xiaomi ۱۳ و Xiaomi ۱۳ Pro خواهند بود.

خانواده شیائومی ۱۳ در شمار مورد انتظارترین گوشی‌های بازار قرار دارند و تا کنون سوژه شایعات و حدس و گمان‌های فراوانی بوده‌اند. این محصولات احتمالا به تراشه‌های پرچمدار اسنپدراگون ۸ نسل ۲ مجهز خواهند بود. سال گذشته، محصولات خانواده پرچمدار Xiaomi ۱۲ در ماه دسامبر (آذر) رونمایی شدند. با این حال انتظار می‌رود که در سال جاری، نسل جدید از این محصولات کمی زودتر معرفی شوند.

احتمال رونمایی شیائومی ۱۳ تا مهر ماه سال جاری

اطلاعات جدیدی که توسط یکی از منابع موثق چینی در خصوص خانواده شیائومی ۱۳ منتشر شده است، اطلاعات نسبتا کاملی را در خصوص برخی جزئیات این سری پرچمداران در اختیارمان قرار می‌دهد. سال گذشته شیائومی در آذر ماه به رونمایی از سه گوشی Xiaomi ۱۲، Xiaomi ۱۲X و Xiaomi ۱۲ Pro پرداخت. اما امسال این کمپانی تصمیم دارد تا پایان سال خانواده شیائومی ۱۳ را با دو محصول Xiaomi ۱۳ و Xiaomi ۱۳ Pro رسما معرفی کند.

منبع مورد اشاره همچنین از تجهیز این خانواده به اندروید ۱۳ خبر داده و اعلام کرده است که رونمایی از این محصولات یک ماه زودتر از نسخه‌های سال گذشته انجام خواهد شد. به این ترتیب می‌توان انتظار داشت که نسل جدید پرچمداران شیائومی در ماه آبان ۱۴۰۱ معرفی شوند.

همچنین با در نظر گرفتن این نکته که Xiaomi ۱۳ احتمالا از تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۲ استفاده خواهد کرد، انتظار می‌رود که این چیپست نیز در آبان ماه معرفی شود. البته این اطلاعات به هیچ عنوان رسمی نبوده و ممکن است در نهایت این تاریخ دستخوش تغییر شود.

گزارش‌های اخیر پیرامون شیائومی ۱۳ حاکی از این هستند که این گوشی با کد رمز Nuwa و شماره مدل ۲۲۱۱۱۳۳C در دست ساخت است؛ در حالی که نسخه پرو با کد رمز Fuxi و شماره مدل ۲۲۱۰۱۳۲C در دست توسعه قرار دارد.

بعید نیست که نسخه استاندارد از شیائومی ۱۳ همانند نسل پیشین خود پرچمداری با اندازه کوچک باشد. همچنین انتظار می‌رود که هر دو مدل از این محصول از صفحه نمایش اولد با کناره‌هایی خمیده استفاده کند. علاوه بر این، پیش‌بینی می‌شود که این محصولات از یک حفره دایره‌ای در قسمت بالا و وسط بهره‌مند بوده و حاشیه‌هایی باریک داشته باشند. علاوه بر این احتمالا ماژول دوربین هر دوی این گوشی‌ها سه‌گانه بوده و با همکاری کمپانی لایکا طراحی و ساخته خواهد شد.

منبع: گجت نیوز

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها