|
کدخبر: 264022

سامانه "تهران من" همچنان از دسترس خارج است

با گذشت دو روز از اختلال عمدی در صفحه داخلی سامانه اینترانتی (داخلی) شهرداری تهران، استفاده از سامانه "تهران من" از سوی شهروندان مقدور نیست و مشخص نیست چه زمانی این سامانه در اختیار شهروندان قرار خواهد گرفت.

فناوری سامانه "تهران من" همچنان از دسترس خارج است

سازمان فناوری اطلاعات شهرداری تهران در روز پنج‌شنبه ۱۲ خرداد ۱۴۰۱ طی اطلاعیه‌ای اعلام کرد: به استحضار شهروندان تهرانی می‌رساند، ظهر امروز ۱۲ خردادماه، اختلال عمدی در صفحه داخلی سامانه اینترنتی (داخلی) شهرداری تهران، برای دقایقی این سامانه را با انتشار تصویری موهن از دسترس همکاران خارج کرد. فرآیند رفع این اختلال محدود، به سرعت به‌انجام رسید و درحال‌حاضر سامانه‌های خدمت‌رسانی شهرداری تهران برای بررسی‌های بیشتر فنی توسط سازمان فاوا، موقتاً از دسترس خارج شده است.

در این اطلاعیه آمده بود: سازمان فاوای شهرداری تهران با همکاری نهادهای مسئول در حال بررسی ابعاد موضوع و اقدامات پیشگیرانه برای حفظ کیفیت خدمات‌رسانی مطلوب به شهروندان است و ماهیت اخلالگران و شیوه فعالیت آن‌ها، پس از بررسی نهایی توسط نهادهای مسئول اطلاع‌رسانی خواهد شد.

به گزارش تسنیم، پس از گذشت دو روز از اختلال در سامانه "تهران من" همچنان استفاده از این سامانه از دسترس شهروندان خارج است.

همچنین بنا بر پیگیری خبرنگار تسنیم از سازمان فناوری اطلاعات شهرداری تهران، زمان استفاده مجدد از سامانه "تهران من" بعد از تعطیلات هنوز مشخص نیست.

 

منبع: تسنیم

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها