|
کدخبر: 263132

آخرین جزئیات درباره طراحی آیفون ۱۴

جدیدترین رندرهای منتشر شده از آیفون ۱۴ – iPhone ۱۴ طراحی نهایی این گوشی و دو مدل پرو و پرو مکس آن را به نمایش می‌گذارد.

فناوری آخرین جزئیات درباره طراحی آیفون ۱۴

به لطف رندرهای جدیدی که توسط افشاگری به نام Jon Prosser منتشر شده، اکنون می‌توانیم نسخه‌ای تقریبا نهایی از طراحی آیفون ۱۴ پرو را مشاهده کنیم. این اولین بار نیست که با چنین رندرهایی مواجه می‌شویم. اخیرا تصاویری به بیرون درز کرد که تفاوت ۴ مدل جدید آیفون را آشکار کرده بود.

در حال حاضر، بر اساس آنچه در مورد آیفون ۱۴ مشخص شده است، به نظر می‌رسد که مدل کلاسیک یک کپی‌برداری تمام عیار از آیفون ۱۳ خواهد بود. اما از سوی دیگر، آیفون ۱۴ و ۱۴ پرو مکس به لطف عدم وجود بریدگی و دیگر تغییرات، از نسل پیشین خود متمایز هستند.

در واقع همان‌طور که در رندرهای Jon Prosser مشخص است، آیفون ۱۴ پرو واقعا طراحی جدیدی را با استفاده از یک طراحی قرص‌مانند برای سنسور فیس آی‌دی و پانچ کناری برای تعبیه دوربین سلفی در بالای نمایشگر نشان می‌دهد.

هم‌چنین طبق آخرین افشا، به نظر می‌رسد اپل نیز سرانجام ویژگی “Always On Display” (نمایشگر همیشه روشن) را به پرچم‌داران خود اضافه خواهد کرد. این ویژگی در کنار نمایشگرهای OLED نسل آینده و نرخ نوسازی متغیر آنها که در پایین‌ترین حالت به ۱ هرتز می‌رسد، احتمالا تاثیر منفی بر مصرف باتری نخواهد داشت.

منبع: گجت نیوز

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها