|
کدخبر: 252339

قدرتمندترین گوشی های اندرویدی را ببینید

در جدیدترین لیست قدرتمندترین گوشی‌های اندرویدی آنتوتو، کوالکام همچنان پیشتاز است اما حالا مدیاتک هم در این فهرست سهم دارد و تراشه پرچمدارش یعنی دیمنسیتی ۹۰۰۰ توانسته به آن راه پیدا کند.

فناوری قدرتمندترین گوشی های اندرویدی را ببینید

اگرچه چند وقت پیش چندین بنچمارک مبنی بر قدرت بالاتر دیمسنیتی ۹۰۰۰ نسبت به اسنپدراگون ۸ نسل یک منتشر شد، اما جدیدترین فهرست آنتوتو برای قدرتمندترین گوشی‌های اندرویدی در مارس ۲۰۲۲ نشان می‌دهد که همچنان قدرتمندترین دستگاه اندرویدی بازار از تراشه کوالکام بهره می‌برد.

قدرتمندترین گوشی‌های ماه مارس ۲۰۲۲

در فهرست ماه مارس گوشی رد مجیک ۷ پرو با تراشه اسنپدراگون ۸ نسل یک، ۱۶ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی به چشم می‌خورد که توانسته به امتیازی بالاتر از یک میلیون دست پیدا کند.

در رتبه‌های دوم و سوم به ترتیب گوشی‌های iQOO ۹ و iQOO ۹ پرو با چیپ پرچمدار کوالکام به چشم می‌خورند که این محصولات هم امتیازی بالاتر از یک میلیون را بدست آورده‌اند. این دستگاه‌ها همچنین از ۱۲ گیگابایت رم بهره می‌برند.

آنتوتو

در رتبه چهارم اما ردمی K۵۰ پرو قرار گرفته که از تراشه پرچمدار مدیاتک بهره می‌برد. این دستگاه با چیپ دیمنسیتی ۹۰۰۰ و ۸ گیگابایت رم توانسته به امتیاز ۹۹۴,۷۳۰ دست پیدا کند که یک موفقیت بزرگ برای مدیاتک به حساب می‌آید. در رتبه ششم همین فهرست گوشی اوپو فایند X۵ پرو با تراشه دیمنسیتی ۹۰۰۰ هم خودنمایی می‌کند.

در رتبه‌های دیگر گوشی‌های نوبیا Z۴۰ پرو، شیائومی ۱۲ پرو، ریلمی GT۲ پرو، موتورولا اج X۳۰ و ردمی K۵۰ گیمینگ به چشم می‌خورند که تمامی آن‌ها امتیازی بالاتر از ۹۵۰ هزار را در آنتوتو کسب کرده‌اند. این لیست برای بازار چین است و انتظار می‌رود به‌زودی لیست مخصوص بازار جهانی‌اش منتشر شود.

مدیاتک در سال‌های اخیر تمرکز زیادی روی تراشه‌های پرچمدار داشته تا بتواند کوالکام و سامسونگ را به چالش بکشد و حتی به رقیب چیپ‌های سری A اپل تبدیل شود. حالا به نظر می‌رسد دیمنسیتی ۹۰۰۰ آغازکننده چنین مسیری است و می‌تواند مدیاتک را به اهدافش برساند.

منبع: دیجیاتو

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها