|
کدخبر: 254909

قدرت عکاسی این گوشی شما را شگفت زده می کند + عکس

ویوو به زودی از گوشی ویوو X۸۰ Pro با قدرت عکاسی فوق‌العاده در شب، رونمایی می‌کند. در ادامه با آخرین جزئیات فنی ویوو ایکس ۸۰ پرو آشنا شوید.

فناوری قدرت عکاسی این گوشی شما را شگفت زده می کند + عکس

گوشی‌های سری ایکس ۷۰ ویوو چه از نظر عملکرد کلی و چه از نظر دوربین بسیار قدرتمند بودند. گویا ویوو می‌خواهد همین روند را با نسل جدید این گوشی‌ها ادامه دهد. اخیرا نیز تصویری از گوشی ویوو X۸۰ Pro منتشر شده است که در آن می‌توان طراحی بخش دوربین این گوشی را دید.

ویوو X۸۰ پرو به ۴ دوربین مجهز خواهد شد که یکی از آنها پریسکوپ است. این گوشی همچنین از تراشه قدرتمند دایمنسیتی ۹۰۰۰ بهره خواهد برد و می‌تواند به لطف پردازشگر سیگنال تصویر اختصاصی خود، تصاویر بسیار خوبی را در محیط‌های کم نور ثبت کند. علاوه بر اینها، کاربر می‌تواند پیش از ثبت عکس پیش‌ نمایشی از آن را مشاهده کند. این قابلیت تاکنون توسط شرکت دیگری ارائه نشده است.

در نهایت باید گفت که طراحی بخش دوربین این گوشی کمی عجیب به نظر می‌رسد. این طراحی مشابه طراحی بدنه پشتی ویوو ایکس فولد و ایکس نوت است؛ اما ظاهرا ماژول بزرگ دوربین پریسکوپ ترکیب کلی دستگاه را به هم زده است و باعث شده که این دوربین خارج از دایره اصلی قرار بگیرد. البته اگر کیفیت تصاویر ثبت شده با دوربین ویوو X۸۰ Pro بهتر از سری X۷۰ باشد، شاید کمتر کسی به طراحی آن اهمیت بدهد.

منبع: گجت نیوز

ارسال نظر