|
کدخبر: 245898

این گوشی با اندروید ۱۲ عرضه می شود + عکس

شرکت TCL برای کنگره جهانی موبایل ۲۰۲۲ سه گوشی هوشمند از سری ۳۰ را معرفی کرد که شامل TCL ۳۰ به همراه نسخه‌های پلاس و ۵G می‌شود. اما این محصولات از چه ویژگی‌هایی بهره می‌برند؟

فناوری این گوشی با اندروید ۱۲ عرضه می شود + عکس

این گوشی هوشمند TCL به تراشه ۷ نانومتری دیمنسیتی ۷۰۰ مجهز شده که از دو هسته Cortex-A۷۶ با فرکانس ۲.۲ گیگاهرتز و ۶ هسته Cortex-A۵۵ با فرکانس ۲.۰ گیگاهرتز بهره می‌برد. این تراشه همچنین به پردازشگر گرافیکی Mali-G۵۷ MC۲ و مودم ۵G با حداکثر سرعت ۲.۷۷ گیگابیت بر ثانیه مجهز شده است.

گوشی TCL ۳۰ ۵G در دو نسخه با ۶۴ و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی به فروش می‌رسد که هردوی آن‌ها ۴ گیگابایت رم دارند. علاوه بر این، با درگاه کارت حافظه هم روبه‌رو هستیم که می‌تواند حداکثر از ۱ ترابایت حافظه پشتیبانی کند. TCL این گوشی هوشمند را با سیستم عامل پیش فرض اندروید ۱۲ و رابط کاربری TCL UI ۴.۰ روانه بازار خواهد کرد.

این گوشی هوشمند مانند دو برادرش به نمایشگر ۶.۷ اینچی امولد با رزولوشن فول اچ‌دی پلاس و پوشش ۱۰۰ درصدی فضای رنگی NTSC مجهز شده و حداکثر روشنایی برابر ۹۰۰ نیت دارد. سنسور اثر انگشت این محصول روی فریم آن قرار دارد، هرچند از قابلیت فیس آنلاک هم پشتیبانی می‌کند.

یکی دیگر از ویژگی‌های مشابه این خانواده، دوربین آن‌هاست. TCL برای این محصولات دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی با دریچه دیافراگم f/۱.۸ با دوربین‌های ۲ مگاپیکسلی ماکرو و تشخیص عمق درنظر گرفته. دوربین سلفی این محصولات هم ۱۳ مگاپیکسلی است.

گوشی TCL ۳۰ ۵G

گوشی TCL ۳۰ ۵G که به باتری ۵۰۱۰ میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ ۱۸ واتی مجهز شده، ۷.۷۴ میلی‌متر ضخامت و ۱۸۴ گرم وزن دارد. قیمت پایه این گوشی هوشمند برابر ۲۵۰ یورو است.

مشخصات TCL ۳۰ پلاس

در این دستگاه با تراشه ضعیف‌تری، مدیاتک هلیو G۳۷ روبه‌رو هستیم که ۱۲ نانومتری است و از ۸ هسته Cortex-A۵۳ به همراه پردازشگر گرافیکی PowerVR GE۸۳۲۰ بهره می‌برد. کاربران در این دستگاه به ۴ گیگابایت رم، ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی و درگاه کارت حافظه دسترسی پیدا می‌کنند.

نمایشگر این گوشی هوشمند ۶.۷ اینچی امولد با رزولوشن فول اچ‌دی پلاس است و از نظر مشخصات دوربین اصلی و سلفی و همچنین نرم افزار تفاوتی با مدل ۵G ندارد. ظرفیت باتری این محصول هم با مدل ۵G یکسان است.

TCL برای تمام این گوشی‌ها از جک ۳.۵ میلی‌متری هدفون استفاده کرده، اما تنها مدل ۳۰ و ۳۰ پلاس اسپیکر استریو دارند. قیمت این گوشی هوشمند ۲۰۰ یورو است.

مشخصات TCL ۳۰

این گوشی هوشمند تقریبا همان TCL ۳۰ است، اما کمی تفاوت میان آن‌ها وجود دارد. برای مثال حافظه آن ۶۴ گیگابایت است، هرچند همچنان می‌توان آن را با کارت حافظه افزایش داد. همچنین با دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی بجای ۱۳ مگاپیکسلی روبه‌رو هستیم.

این محصول با قیمت ۱۸۰ یورو روانه بازار اروپا می‌شود که ۲۰ یورو از مدل پلاس ارزان‌تر است.

منبع: دیجیاتو

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها