|
کدخبر: 252803

عرضه گوشی جذاب سامسونگ در بازار موبایل

سامسونگ در سکوت خبری نسخه ۲۰۲۲ گلکسی S۲۰ FE را روانه بازار کرد.

فناوری عرضه گوشی جذاب سامسونگ در بازار موبایل

گلکسی S۲۰ FE یکی از محبوب‌ترین گوشی‌های سامسونگ در زمان عرضه بود و ظاهرا همین موضوع باعث شده که این کمپانی در کره جنوبی از نسخه ۲۰۲۲ آن رونمایی کند. اگرچه در ابتدا تصور می‌شد که این دستگاه دروغ اول آوریل باشد، اما با یک دستگاه واقعی روبه‌رو هستیم. این محصول که همچنان از تراشه اسنپدراگون ۸۶۵ بهره می‌برد، با قیمت پایین‌تری نسبت به نسخه اصلی‌اش در کره جنوبی به فروش می‌رسد.

در حالی که سامسونگ به‌تازگی گلکسی S۲۱ FE را روانه بازار کرده، حالا تصمیم گرفته نسل قبلی آن را تحت نسخه ۲۰۲۲ روانه بازار کند، اما این محصول چه مشخصات و ویژگی‌هایی دارد؟

مشخصات نسخه ۲۰۲۲ گلکسی S۲۰ FE

این گوشی سامسونگ به نمایشگر ۶.۵ اینچی سوپر امولد با رزولوشن فول اچ‌دی پلاس و رفرش ریت ۱۲۰ هرتز مجهز شده که در مرکز بخش بالایی آن یک حفره برای میزبانی دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی به چشم می‌خورد.

نسخه ۲۰۲۲ گلکسی S۲۰ FE

روی پنل پشتی نسخه ۲۰۲۲ گلکسی S۲۰ FE همچنان از یک ماژول مستطیلی با سه دوربین استفاده شده که شامل دوربین اصلی ۱۲ مگاپیکسلی با لرزشگیر اپتیکال، دوربین اولترا واید ۱۲ مگاپیکسلی و دوربین ۸ مگاپیکسلی تله فوتو می‌شود.

قدرت این گوشی سامسونگ را تراشه پرچمدار اما قدیمی کوالکام یعنی اسنپدراگون ۸۶۵ تامین می‌کند که توسط ۶ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی همراهی می‌شود. کره‌ای‌ها برای این محصولشان از یک باتری ۴۵۰۰ میلی آمپر ساعتی استفاده کرده‌اند، اما اطلاعی از سرعت شارژ آن نداریم. علاوه بر این نمی‌دانیم گلکسی S۲۰ FE جدید با اندروید ۱۱ روانه بازار شده یا اندروید ۱۲.

در حال حاضر اطلاعی از عرضه جهانی این گوشی هوشمند نداریم، با این حال قیمتش در کره جنوبی برابر ۵۷۴ دلار اعلام شده و در رنگ‌های سفید، بنفش روشن و آبی به فروش می‌رسد. قیمت نسخه اصلی‌اش ۶۴۹ یورو بود. این محصول از طریق اپراتورهای KT و LG Uplus عرضه می‌شود.

منبع: دیجیاتو

ارسال نظر