|
کدخبر: 250797

هدیه جذاب سامسونگ برای خریداران این گوشی ها + عکس

حذف جک ۳٫۵ میلی‌متری و عرضه‌ی گوشی بدون هدفون احتمالاً ناراحتی خریداران گلکسی A۵۳ را به‌دنبال دارد. سامسونگ با اطلاع این موضوع، به تمامی پیش‌خریدکنندگان گلکسی A۵۳ هدفون گلکسی بادز لایو را هدیه می‌دهد.

فناوری هدیه جذاب سامسونگ برای خریداران این گوشی ها + عکس

سامسونگ در تصمیمی تأمل‌برانگیز جک ۳٫۵ میلی‌متری هدفون را از گوشی میان‌رده‌ی گلکسی A۵۳ حذف کرد و این گوشی به‌صورت پیش‌فرض با هدفون سیمی به بازار عرضه نمی‌شود. بااین‌حال سامسونگ برای کسانی که قصد پیش‌خرید گلکسی ای ۵۳ را دارند،‌ خبر خوبی دارد.

براساس آنچه سم‌موبایل می‌نویسد، سامسونگ به تمامی کسانی که گلکسی A۵۳ ۵G را پیش‌خرید کنند هدفون بی‌سیم گلکسی بادز لایو را به‌صورت رایگان اعطا می‌کند. پیش‌فروش گوشی جدید سامسونگ از امروز آغاز شده است و علاقه‌مندان در اروپا باید برای تهیه‌ی مدل پایه‌ی گوشی ۳۶۹ یورو پرداخت کنند. امکان پیش‌خرید مدل ۲۵۶ گیگابایتی گلکسی A۵۳ سامسونگ با قیمت ۴۴۹ یورو نیز وجود دارد.

به غیر از نبود جک ۳٫۵ میلی‌متری هدفون که می‌تواند باعث ناراحتی شماری از کاربران شود، گلکسی A۵۳ میان‌رده‌ای با مشخصه‌های جذاب است و هدفون توگوشی گلکسی بادز لایو می‌تواند تجربه‌ی لذت‌بخشی را از گوش دادن به محتوای صوتی ارائه دهد.

گلکسی بادز لایو در حال حاضر هدفونی میان‌رده است و سامسونگ محصولات ارزان‌تر و گران‌‌تری نیز نسبت‌به آن عرضه می‌کند و از این نظر به گلکسی A۵۳ شباهت دارد. سامسونگ قصد دارد ماه آینده‌ی میلادی رنگ جدید گلکسی بادز لایو را معرفی کند.

منبع: زومیت

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها