|
کدخبر: 249364

قابلیت جالب گوگل مپ برای پارک خودرو

گوگل مپ از برنامه های پر طرفدار و کاربردی گوگل است و باید بدانیم که این برنامه فقط مختص به ردیابی مسیر نیست و قابلیت های زیادی دارد که می توانید از آن بهره ببرید. چرا به این ویژگی گوگل مپ نیاز دارید؟

این اغلب زمانی اتفاق می‌افتد که بیرون می‌روید و جای پارک رایگان برای پارک ماشین در آن مکان ندارید. این یک مشکل است که به دلیل آن همه باید این قابلیت گوگل مپ را بلد باشند. در چنین شرایطی، اگر نمی‌توانید مکانی برای پارک پیدا کنید، این ویژگی نقشه گوگل می‌تواند بسیار مفید باشد. با کمک یکی از ویژگی‌های موجود در گوگل مپ، می‌توان بررسی کرد که آیا فضای پارک در یک مکان  خالی است یا خیر.

بعد از اینکه دیدید جای پارک موجود است یا نه، می‌توانید تصمیم خود را بگیرید که از خانه بیرون بروید یا نروید. اگر هنوز از این ویژگی موجود در برنامه گوگل مپ استفاده نکرده‌اید، باید راهنمای گام به گام را دنبال کنید. با این حال، قبل از اقدام به مراحل بعدی، مواردی وجود دارد که باید در نظر داشته باشید. گوگل مپ دقیقاً به شما نمی‌گوید که کجا می‌توانید ماشین پارک کنید، اما برخی مکان‌ها دارای این قابلیت هستند، جایی که پیدا کردن جای پارک بسیار دشوار است.

نحوه استفاده از ویژگی جدید نقشه گوگل

اول از همه، آخرین نسخه نقشه گوگل باید در گوشی هوشمند شما نصب شود. اگر اینطور نیست، به Play Store یا App Store بروید و برنامه خود را به روز کنید. به غیر از اتصال به اینترنت، گوشی هوشمند باید سرویس موقعیت مکانی را نیز فعال کند. پس از آن باید چند مرحله را دنبال کنید،

ابتدا نقشه گوگل را باز کنید و مکان را در آن وارد کنید.

حالا روی دکمه Direction که در زیر ظاهر می‌شود ضربه بزنید.

سپس نوار پایین «شروع» را که در پایین ظاهر می‌شود، بلغزانید.

پس از این، نماد "P" پارکینگ را خواهید دید که نشان می دهد فضای پارکینگ به راحتی در اطراف مقصد شما در دسترس است یا خیر.

منبع: اقتصاد آنلاین

ارسال نظر