|
کدخبر: 248960

آپدیت جدید تلگرام شما را شگفت زده می کند

آپدیت جدید تلگرام با یک دانلود منیجر جدید و چندین قابلیت دیگر منتشر شد.

فناوری آپدیت جدید تلگرام شما را شگفت زده می کند

آپدیت جدید پیام رسان تلگرام – Telegram به همراه یک دانلود منیجر جدید برای کاربران آیفون‌ها و تغییرات دیگری در ظاهر و عملکرد منتشر شد.

جدیدترین نسخه پیام رسان تلگرام که شب گذشته منتشر شد، مجموعه‌ای از تغییرات ظاهری و کاربردی را به همراه دارد. به طور مثال تلگرام یک دانلود منیجر جدید را در اختیار کاربران آیفون‌ها قرار می‌دهد که وضعیت دانلود فایل‌ها را به نمایش می‌گذارد و می‌توانید از طریق آن اولویت دانلودها را هم تغییر دهید.

منوی پیوست‌ها نیز برای کاربرای آی او اسی بهبود پیدا کرده و حالا به شما اجازه می‌دهد چندین عکس یا فایل را برای اشتراک‌گذاری با مخاطبانتان انتخاب کنید. کاربران اندرویدی هم یک رابط کاربری شفاف یا نیمه شفاف را در صورت فعال بودن حالت شب (Night Mode) در اختیار خواهند داشت.

قابلیت جدید Live Streaming به کانال‌های تلگرامی اجازه می‌دهد از طریق ابزارهای دیگر استریمینگ مثل OBS Studio و XSplit Broadcaster نیز بتوانند اجرای زنده داشته باشند. علاوه بر این، یک صفحه ورود بازطراحی شده با انیمیشن‌های جدید و روان برای کاربران اندروید و کامپیوترهای macOS در نظر گرفته شده است.

گفته می‌شود تمام کاربران تلگرام می‌توانند شماره موبایل خود را مستقیماً از طریق یک لینک به همراه نام کاربری تلگرام خود با دیگر دوستانشان به اشتراک بگذارند. تلگرام همچنین قابلیتی را اضافه کرده که به کاربر اجازه می‌دهد بدون لاگین بودن در این پیام‌رسان نیز بتواند پیش‌نمایش این لینک را مشاهده کنند.

منبع: گجت نیوز

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها