|
کدخبر: 239069

گوشی جدید شیائومی تاییدیه گرفت + عکس

یک گوشی هوشمند شیائومی با شماره مدل ۲۲۰۱۱۱۶PG چندین بار رویت شده و همین چند وقت پیش هم تاییدیه FCC دریافت کرد. حالا این دستگاه توانسته تاییدیه TDRA را دریافت کند که در این تاییدیه، از آن به نام پوکو X۴ پرو ۵G یاد شده و از احتمال معرفی‌اش در آینده نزدیک خبر می‌دهد.

فناوری گوشی جدید شیائومی تاییدیه گرفت + عکس

این گوشی هوشمند پوکو در بازار جهانی با شماره مدل ۲۲۰۱۱۱۶PG و در بازار هند با شماره مدل ۲۲۰۱۱۱۶PI به فروش می‌رسد. اولین بار این دستگاه در نوامبر ۲۰۲۱ در دیتابیس IMEI رویت شده بود. در آن زمان گفته شده بود که این گوشی هوشمند یکی از مدل‌های سری POCO X۴ خواهد بود.

در دسامبر ۲۰۲۱ گزارشی مدعی شد که دستگاه پوکو با شماره مدل ۲۲۰۱۱۱۶PI/۲۲۰۱۱۱۶PG تفاوتی با ردمی نوت ۱۱ پرو ۵G نخواهد داشت. حالا تاییدیه TDRA نشان می‌دهد که این دستگاه با نام پوکو X۴ پرو ۵G روانه بازار می‌شود.

مشخصات احتمالی پوکو X۴ پرو ۵G

انتظار می‌رود این گوشی هوشمند به نمایشگر ۶.۶۷ اینچی امولد با رزولوشن فول اچ‌دی پلاس و رفرش ریت ۱۲۰ هرتز مجهز شود و قدرتش را تراشه اسنپدراگون ۶۹۵ تامین کند. این دستگاه در بالاترین نسخه‌اش احتمالا ۸ گیگابایت رم LPDDR۴ و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی UFS ۲.۱ داشته باشد.

پوکو X۴ پرو ۵G

از سایر مشخصات احتمالی گوشی پوکو می‌توان به سیستم عامل پیش فرض اندروید ۱۱ با رابط کاربری MIUI ۱۳، باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع ۶۷ واتی، دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی و دوربین اصلی سه‌گانه با سنسور اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی، ۸ مگاپیکسلی اولترا واید و ۲ مگاپیکسلی ماکرو اشاره کرد. این دستگاه همچنین سنسور اثر انگشت روی فریم و اسپیکر استریو خواهد داشت.

با توجه به دریافت چندین تاییدیه توسط این گوشی هوشمند، انتظار می‌رود به‌زودی و شاید حتی در ماه جاری میلادی پوکو از این دستگاه رونمایی کند. هرچند احتمالا شاهد معرفی تمام مد‌ل‌های این سری در یک تاریخ نخواهیم بود.

منبع: دیجیاتو

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها