|
کدخبر: 245378

حراج آیفون ۱۲ پرو مکس با این ویژگی خاص + عکس

اولین آیفون ۱۲ پرو مکس دنیا با پورت USB-C در eBay به حراج گذاشته شد .

فناوری حراج آیفون ۱۲ پرو مکس با این ویژگی خاص + عکس

در حالی که اکثر گوشی‌های اندرویدی بازار به پورت USB-C مجهز شده‌اند، اپل هنوز این فناوری را به آیفون‌ها نیاورده و در گوشی‌هایش همچنان با پورت لایتنینگ روبه‌رو هستیم. با این وجود حالا یک شرکت توانسته یک دستگاه آیفون ۱۲ پرو مکس را به گونه‌ای تغییر دهد که به طور کامل با پورت USB-C کار کند و اولین نمونه در نوع خود باشد.

شرکت اهل اسلواکی DEEP پس از باز کردن گوشی و جدا کردن مجموعه کابل فلکس پورت لایتنینگ آن، اندازه‌گیری‌های کانکتور USB-C را انجام داده تا بتواند روی آیفون ۱۲ پرو مکس محفظه مربوط به آن را نصب کرد. همچنین پس از برداشتن واشر درگاه لایتنینگ، فضای کافی برای قرار گرفتن اتصالات USB-C در داخل دستگاه فراهم شده است.

علاوه بر این، یک کابل انعطاف‌پذیر با درگاه USB-C نیز برای دستگاه طراحی شده که یک تراشه اصلی MFi جدا شده از دستگاه دیگری روی آن تعبیه شده است و تمام آن سپس روی مجموعه فلیک لحیم شده و روی دستگاه نصب می‌شود.

آیفون ۱۲ پرو مکس

برای قرارگیری مناسب تراشه MFi، ماژول بلندگو دستگاه باید کمی پایین‌تر از مکان معمول خود باشد. در نهایت پس از مونتاژ مجدد و نصب باتری جدید، آیفون ۱۲ پرو مکس USB-C آماده روشن شدن و کار است.

دستگاه به طور کامل تست شده و با iTunes کار می‌کند، به مک متصل می‌شود و با شارژ اصلی اپل با استفاده از کابل USB-C به C (یا کابل USB-A به C) به درستی شارژ می‌شود.

این دستگاه هم اکنون در eBay موجود است و هر کسی می‌تواند با قیمت پیشنهادی خود اولین آیفون ۱۲ پرو مکس مجهز به پورت USB-C جهان را خریداری کند. حراج از روز پنجشنبه آغاز شده و در تاریخ ۶ مارس (۱۵ اسفند) به پایان خواهد رسید. مبلغ پیشنهاد فعلی برای آن ۱۳۵۰ دلار است که احتمالا طی روزهای آینده افزایش پیدا کند.

چند ماه قبل، یک دانشجوی مهندسی رباتیک با نام «کن پیلونل» موفق شده بود تا درگاه USB-C را روی آیفون X قرار دهد و این دستگاه در eBay با قیمت حدود ۸۶ هزار دلار به فروش رسید.

منبع: دیجیاتو

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها