|
کدخبر: 244709

رونمایی از محصول جدید ضد ویروس شیائومی + قیمت

شیائومی تی شرت آستین بلند ورزشی خود را با نام «Performance T-shirt» معرفی کرد و آن را از طریق وب‌سایتش در هند عرضه می‌کند. این تی‌شرت با بافت ویژه‌ای که دارد، فرد را در برابر نفوذ ویروس‌ها و باکتری‌ها محافظت می‌کند.

فناوری رونمایی از محصول جدید ضد ویروس شیائومی + قیمت

جنس پارچه این تی‌شرت به گونه‌ای است که فرد را در برابر اشعه ماوراءبنفش نیز محافظت خواهد کرد که در این صورت با توجه به ویژگی‌های که دارد برای فعالیت‌های ورزشی خارج سالن و در فضای باز گزینه مناسبی است.

پارچه تی‌شرت جدید ورزشی شیائومی وزن کمی دارد و فردی که آن را می‌پوشد، احساس راحتی خواهد کرد. یکی از ویژگی‌هایی که آن را از سایر تی‌شرت‌های ورزشی متمایز می‌کند، بهره‌مندی از فناوری ضد میکروبی Ultra-Fresh با +Dritech، محافظت ضد ویروسی و محافظت در برابر اشعه فرابنفش است.

تی شرت ورزشی جدید شیائومی

پارچه ضد میکروبی Ultra-Fresh این تی‌شرت حتی پس از چندین بار شستشو یا قرار گرفتن طولانی مدت در معرض کشش‌های ورزشی، عملکرد مناسبی از خود نشان می‌دهد و فناوری +Dritech این لباس ورزشی از ساختار پارچه‌ای نفوذپذیر برخوردار است که از اختلاف دمای داخل و خارج تا ۲ درجه استفاده می‌کند.

تی شرت ورزشی شیائومی کاربر را در برابراشعه UVA و UVB محافظت می‌کند و به همین دلیل برای انجام فعالیت‌های ورزشی در فضای باز مناسب است.

یکی از شگفت‌انگیزترین ویژگی‌های این تی‌شرت، فناوری ضد ویروسی آن است که از نخ با پوشش ضد ویروسی و فناوری بافت با اندازه منافذ کمتر از ۱۲۰ نانومتر بهره می‌برد که در این صورت نفوذ هر ویروس یا باکتری را غیرممکن می‌کند.

قیمت تی شرت ورزشی شیائومی ۲۰.۱۰ دلار (‌۱۴۹۹ روپیه) است که در حال حاضر با قیمت ویژه ۹.۳۷ دلار (۶۹۹ روپیه) در وب‌سایت شیائومی هند عرضه می‌شود و در چهار سایز مختلف قابل خرید است. در حال حاضر شیائومی تی شرت جدیدش را در رنگ مشکی عرضه می‌کند و ترکیب رنگ دیگری ندارد.

منبع: دیجیاتو

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها