|
کدخبر: 244641

تماس با پشتیبانی اینستاگرام

فناوری تماس با پشتیبانی اینستاگرام

آیا تاکنون از طریق تماس با پشتیبانی اینستاگرام مشکل اکانت خود را برطرف کرده اید؟ آیا می دانید در صورت مواجه شدن با مشکلات اینستاگرامی باید از چه کسی کمک بگیرید؟ آیا روش رفع رایج ترین مشکلات اینستاگرام را می شناسید؟ اگر تمایل به دانستن پاسخ این سوالات دارید تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

چگونه مشکلات اینستاگرامی را برطرف کنیم؟

همان طور که می دانید امروزه اینستاگرام به یکی از کاربردی ترین اپلیکیشن ها تبدیل شده است و کمتر کسی را می توان پیدا کرد که در این برنامه فعالیتی نداشته باشد، اشتراک گذاری تصاویر، ویدیوها، مکالمه با دوستان، ایجاد گروه و... از جمله مهم ترین فعالیت هایی است که از طریق این اپلیکیشن امکان پذیر است.

 گاهی اوقات ممکن است بر اثر رعایت نکردن مسائل امنیتی صفحه ی شما هک شده یا از دسترس خارج شود، بلاک شدن اکانت، مشکل در اشتراک گذاری پست ها و... از جمله مشکلاتی است که امکان دارد هر کاربری با آن مواجه شود. اگر با اصطلاحات اینستاگرام آشنایی ندارید بهتر است قبل از هر اقدامی از طریق مقاله ی آشنایی با اصطلاحات مهم اینستاگرام با کاربردی ترین اطلاحات این اپلیکیشن آشنا شوید تا در صورت مواجه شدن با ارور یا خطایی در این برنامه خودتان قادر به برطرف کردن آن باشید. اما گاهی اوقات ممکن است با مشکلاتی رو به رو شوید که رفع آن ها به این سادگی نباشد، ما تصمیم داریم در ادامه به معرفی مشکلات اینستاگرامی و روش های رفع آن ها بپردازیم.

حل مشکلات اینستاگرام

در صورت مواجه شدن با مشکلات مربوط به اینستاگرام می توانید به چند طریق مشکل را برطرف نمایید.

کمک از فردی با تجربه: اگر در اطراف خود شخصی را می شناسید که در این زمینه تخصص دارد بهتر است مشکل به وجود آمده را با او در میان بگذارید تا بتوانید به سادگی مشکل را برطرف کنید.

کمک از مجموعه های متخصص: امروزه شرکت های گوناگونی که متشکل از کارشناسانی متخصص در این حوزه هستند آماده ی خدمت رسانی به کاربران می باشد و می توانند آن ها را در حل مشکلات مربوط به اینستاگرام یاری کنند.

پشتیبانی اینستاگرام: اگر با کمک ۲ روش قبل نتوانستید مشکل را برطرف کنید بهتر است با پشتیبانی اینستاگرام تماس بگیرید، راه های مختلفی برای ارتباط با تیم پشتیبانی اینستاگرام وجود دارد که ما به معرفی تمامی آن ها در مقاله ی "آموزش تماس با پشتیبانی اینستاگرام" پرداخته ایم و شما می توانید بعد از مطالعه ی این مطلب از طریق یکی از روش های عنوان شده با پشتیبانی تماس گرفته و مشکل خود را برطرف نمایید.

اینستگرام

رایج ترین مشکلات اینستاگرام

از جمله رایج ترین مشکلاتی که ممکن است در این اپلیکیشن محبوب با آن رو به رو شوید و روش های رفع آن در ذیل آورده شده است.

چرا با ۲ بار لمس نمایشگر نمی توان پستی را لایک کرد؟

این قابلیت در تمامی دستگاه های اندرویدی فعال بوده و در نسخه ی سیستم عامل آی او اس ۴.۰ به بعد نیز وجود دارد، در صورتی که نمی توانید از این ویژگی استفاده کنید به احتمال زیاد در حال استفاده از نسخه ی پایین ios هستید.

آیا امکان بازگردانی اکانت هک شده وجود دارد؟

اگر اکانت شما توسط یک هکر حرفه ای از دسترس خارج شده باشد به احتمال زیاد آدرس ایمیل و دیگر اطلاعات شما را نیز تغییر خواهد داد، در این مواقع اگر ایمیلی از طرف اینستاگرام مبنی بر درخواست تغییر ایمیل دریافت کرده اید به راحتی می توانید با انتخاب گزینه ی (Revert this change) از تغییر ایمیل جلوگیری کرده سپس اقدامات ذیل را انجام دهید:

  • ایمیل دریافتی از اینستاگرام را باز کرده و بر روی لینک (Secure your account here ) کلیک کنید.
  • در صفحه ی جدید گزینه ی (No¡ Secure My Account) را انتخاب نمایید.
  • حال پسورد جدیدی برای اکانت خود تعیین کرده و گزینه ی (Submit) را انتخاب کنید.
  • اطلاعات شما تغییر کرده و می توانید با انتخاب گزینه ی (Review Profile) به اکانت خود وارد شوید.

لازم به ذکر است در صورتی که به ایمیل خود نیز دسترسی نداشته باشید می توانید با کمک گزینه ی (Log in with Facebook) در صفحه ی لاگین اینستاگرام رمز جدیدی برای اکانت خود تعریف نمایید.

حساب-کاربری

چگونه حساب اینستاگرام غیر فعال یا حذف شده را دوباره فعال کنیم؟

اگر با قوانین اینستاگرام آشنایی داشته باشید باید بدانید امکان بازگردانی اکانت حذف شده در این اپلیکیشن وجود ندارد، اما روش هایی وجود دارد که با کمک آن ها می توان اکانت حذف شده یا غیر فعال شده را بازگرداند و ما این روش ها را به صورت تصویری و مرحله به مرحله در مقاله ی "چگونه حساب اینستاگرام غیر فعال یا حذف شده را دوباره فعال کنیم؟" در اختیار کاربران قرار داده ایم. با کمک روش های عنوان شده در مقاله ی مربوطه می توانید این مشکل را به آسانی برطرف نمایید.

چرا نمی توان به اکانت اینستاگرام لاگین شد؟

یکی از رایج ترین مشکلات اینستاگرام عدم برقراری ارتباط با سرور اصلی و مشاهده ی ارور " Sorry¡ we couldn’t connect to our login server. Please confirm you have an internet connection and try again in a moment" می باشد، در زمان مشاهده ی این خطا باید از اتصال اینترنت خود مطمئن شده و بعد از مدتی دوباره مشکل را بررسی کنید.

 

چرا در زمان کامنت گذاری اینستاگرام به کاربر اخطار می دهد؟

اگر اینستاگرام به شما اجازه ی گذاشتن کامنت نمی دهد بهتر است ابتدا این اپلیکیشن را به روز رسانی کرده و اگر در کامنت خود بیش از ۳۰ هشتگ گذاشته اید یا اگر بیش از ۵ منشن در یک کامنت قرار داده اید احتمالا این مشکل برای شما ایجاد خواهد شد، پس این نکات را رعایت کرده و بعد کامنت گذاری کنید.

اکانت

سخن آخر:

ضمن تشکر از همراهی شما تا انتهای این مقاله، ما سعی کردیم در خصوص ساده ترین روش های رفع مشکلات اینستاگرامی مطالبی را به شما ارائه دهیم، اگر با سوال یا مشکلی در هر یک از روش های عنوان شده رو به رو شده اید می توانید از طریق شماره های ۹۰۹۰۷۱۵۴۰ یا ۰۲۱۷۱۲۹ با کارشناسان رایانه کمک در ارتباط باشید.

نویسنده: رپورتاژ

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها