|
کدخبر: 238393

مشخصات دقیق گوشی جدید سونی + عکس

سونی با معرفی اکسپریا ۱ مارک ۳ نشان داد که همچنان می‌خواهد در بازار گوشی‌های پرچمدار حضور داشته باشد.

فناوری مشخصات دقیق گوشی جدید سونی + عکس

سونی ظاهرا خودش را برای معرفی نسل بعدی پرچمدارش با نام اکسپریا ۱ مارک ۴ آماده می‌کند. حالا یکی از منابع چینی مشخصات فنی این گوشی هوشمند و همچنین تاریخ رونمایی‌اش را افشا کرده است.

سونی با معرفی اکسپریا ۱ مارک ۳ نشان داد که همچنان می‌خواهد در بازار گوشی‌های پرچمدار حضور داشته باشد. اگرچه این دستگاه مشخصات فنی قدرتمندی دارد و به دوربین باکیفیتی مجهز شده، با این حال کمبودهایی هم دارد که ظاهرا در نسل بعدی این پرچمدار، دیگر با آن‌ها روبه‌رو نخواهیم شد.

یکی از منابع چینی در شبکه اجتماعی ویبو از معرفی این دستگاه در ماه مه ۲۰۲۲ خبر داده، البته احتمالا باید چندین ماه تا عرضه جهانی‌اش صبر کنیم. برای مثال اکسپریا ۱ مارک ۳ در ماه ژوئن وارد بازار چین شد و سپس در آگوست شاهد عرضه جهانی‌اش بودیم.

مشخصات احتمالی سونی اکسپریا ۱ مارک ۴

به گفته این منبع، در پرچمدار بعدی سونی باید منتظر استفاده از تراشه اسنپدراگون ۸ نسل یک باشیم که استفاده از آن جای تعجبی ندارد. این دستگاه احتمالا به ۱۶ گیگابایت رم مجهز می‌شود و در دو نسخه با ۲۵۶ و ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی از راه می‌رسد. سونی اکسپریا ۱ مارک ۴ احتمالا یک باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی خواهد داشت که از شارژ سریع ۴۵ واتی و شارژ بی‌سیم پشتیبانی خواهد کرد. برای مقایسه باید به باتری ۴۵۰۰ میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع ۳۰ واتی اکسپریا ۱ مارک ۳ اشاره کرد.

در بخش دوربین شاهد ارتقاهایی خواهیم بود. در حالی که به نظر می‌رسد در پرچمدار بعدی ژاپنی‌ها همچنان از دوربین ۱۲ مگاپیکسلی اولترا واید نسل قبلی‌اش استفاده شود، دوربین اصلی و تله‌فوتو بهبود می‌یابد. اگرچه همچنان با خروجی ۱۲ + ۱۲ + ۱۲ مگاپیکسلی روبه‌رو می‌شویم، اما انتظار می‌رود دوربین اصلی ۵۰ یا ۴۸ مگاپیکسلی باشد و با ترکیب پیکسل‌ها خروجی ۱۲ مگاپیکسلی ارائه کند.

در نهایت این احتمال وجود دارد که با طراحی متفاوتی هم روبه‌رو شویم. در صورتی که شایعه اخیر صحت داشته باشد، سونی در سال ۲۰۲۲ یک پرچمدار قدرتمند را روانه بازار خواهد کرد.

منبع: دیجیاتو

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها