|
کدخبر: 244448

با خدمات نمایندگی سرور مجازی در سال ۲۰۲۲ آشنا شوید!

سرور مجازی یا همان vps سروری است که منابع سخت‌افزاری و نرم‌افزاری را با سایر سیستم عامل‌ها (OS) در مقابل سرورهای اختصاصی به اشتراک می‌گذارد. به طور کلی سرورهای مجازی از آنجایی که مقرون به صرفه هستند و مدیریت منابع سریع‌تری را ارائه می‌دهند، در محیط‌های میزبانی وب از محبوبیت بیشتری برخوردارند. در حال حاضر نمایندگی سرور مجازی توسط شرکت‌های زیادی انجام می‌شود که البته باید در انتخاب شرکت مناسب به جهت استفاده از خدمات دقت کرد. ما در این مقاله قصد داریم در خصوص یکی از بهترین شرکت‌های ارائه دهنده سرور مجازی صحبت کنیم. البته قبل از هر موردی به مزایا و معایب سرور مجازی خواهیم پرداخت و درباره‌ی کاربردهای آن مطالبی را عنوان می‌کنیم. به طور کلی دریافت نمایندگی سرور مجازی فقط از طریق شرکت‌های معتبر نتایج مدنظرمان را به‌همراه خواهد داشت.

کاربردهای سرورهای مجازی

علاوه بر اینکه می‌توان از سرورهای مجازی برای میزبانی وب‌سایت‌های پربازدید استفاده کرد، امکان بکارگیری از آن در مواردی که در ادامه به آنها خواهیم پرداخت نیز وجود دارد:

  • استفاده از سرور مجازی به جهت سرویس‌های مثل دیتابیس سرور و میل سرور.
  • بکارگیری از نمایندگی سرور مجازی به جهت مدیریت سیستم‌ها.
  • استفاده از سرور مجازی برای رمزنگاری اطلاعات.
  • بکارگیری از سرور مجازی برای استفاده از خدمات وب‌سایت‌هایی که ایران را تحریم کرده‌اند.
  • در نظر گرفتن سرور مجازی برای عملکردهایی که به سرعت و ترافیک زیاد نیاز دارد.

گفتنی است که موارد عنوان شده فقط بخشی از کاربردهای سرور مجازی است که بیشترین استفاده از آن می‌شود.

مزایا و معایب سرور مجازی

سرورهای مجازی دارای مزیت‌های مختلفی است که در ادامه به آنها خواهیم پرداخت:

  •   مزایا
  1.  اولین موردی که برای این نوع سرورها در نظر گرفته می‌شود، سرعت آنهاست. همچنین به نسبت هاست‌های اشتراکی قابل اعتمادتر هستند.
  2.   ترافیک دیگر سرورها (سایت‌هایی که روی سرور فیزیکی‌تان نصب شده‌اند) تأثیری بر سایت‌تان نخواهد گذاشت.
  3.  مدیریت و پیکربندی راحت‌تر از طریق دسترسی به root.
  4.  ارتقاء سرورهای مجازی در صورت نیاز بسیار راحت‌تر انجام می‌شود.
  5.  قابلیت نصب انواع نرم افزار بر روی سرور مجازی وجود دارد.

گفتنی است که مزیت‌های دیگری نیز برای سرورهای مجازی در نظر گرفته می‌شود که می‌توانید آنها را از نمایندگی سرور مجازی معتبر جویا شوید.

  •   معایب

در کنار مزایایی که برای سرورهای مجازی وجود دارد، می‌توان به چند معایب نیز اشاره کرد که البته تأثیر خاصی بر استفاده یا عدم استفاده از آنها نخواهد داشت:

  1.  معمولاً قیمت این گونه سرورها بیشتر از هاست‌های اشتراکی است.
  2.  برای مدیریت سرور مجازی نیاز به دانش تخصصی و فنی است.
  3. در صورت عدم تنظیم درست، احتمال به خطر افتادن امنیت آن وجود دارد.

ویژگی‌های بهترین شرکت ارائه دهنده سرور مجازی

اگر نیاز به سرور مجازی دارید، باید بدانید که استفاده از خدمات شرکت‌هایی که دارای ویژگی‌ و امکانات زیر هستند، بهترین انتخاب خواهد بود:

  •    راه‌‌اندازی بدون هزینه

همانطور که می‌دانید برای راه‌اندازی سرویس‌های وی پی اس نیاز به در نظرگرفتن هزینه‌هایی است که اگر یک شرکت چنین امکانی را بدون دریافت هزینه انجام می‌دهد، می‌توان گفت که یکی از مهم‌ترین خصوصیات و امتیازات یک نمایندگی سرور مجازی را در نظر گرفته است.

  •   حداکثری کارآیی

یک نمایندگی فروش سرور مجازی باید خدمات خود را با حداکثر کارآیی به مشتریان ارائه دهد. همانطور که می‌دانید اگر وی پی اس‌ها با حداکثر توان خود بکارگیری شوند، تا مدت‌ها می‌توانند کارآیی داشته باشند بدون آنکه نیاز به ارتقاء آنها باشد.

  •   امنیت بالا

از جمله مواردی که باید قبل از خریداری سرور مجازی در نظر گرفته شود، امنیت سرورهاست. بنابراین حتماً از نمایندگی سرور مجازی در خصوص امنیت سرورها سوال کنید تا از سطح امنیت کلیه‌ی سرورها اطمینان حاصل نمایید. به طور کلی خدمات سرور مجازی باید دارای امنیت sox، dss، fisma و hipaa باشد. البته ناگفته نماند که امنیت فیزیکی سرورها نیز دارای اهمیت است.

  •   اطمینان از سرویس‌ها

در یک رسیلر سرور مجازی اطمینان از سخت افزارهای در نظر گرفته شده برای وی پی اس‌ها دارای اهمیت است. به طور کلی کاربرانی که از این قابلیت استفاده می‌کنند باید از نحوه خدمات شرکت‌های ارائه دهنده‌ی vps مطمئن باشند.

  •   پشتیبانی حرفه‌ای

در کنار موارد عنوان شده یک نمایندگی سرور ابری باید دارای پشتیبانی فوق العاده کارآمدی باشد تا در صورت ایجاد مشکل در مدت زمان کوتاهی نسبت به رفع ایرادات اقدام شود.

 

از کجا سرور مجازی تهیه کنیم

همانطور که در این مقاله عرض شد، سرورهای مجازی در شرکت‌های مختلف باید دارای ویژگی‌های خاصی باشند تا کاربران بتوانند با دغدغه‌ی کمتری نسبت به تهیه موارد دلخواه اقدام کنند. در حال حاضر از جمله شرکت‌هایی که نمایندگی فروش سرور مجازی ابری کاملاً معتبر را ارائه می‌دهد، شرکت ایران وی پی اس است. از مزیت‌های استفاده از این شرکت، استفاده از سرورهای مجازی در لوکیشن‌های دلخواه مانند ایران، اوکراین، هلند، فرانسه، آلمان، گرجستان، کانادا و انگلیس است که دست افراد را برای انتخاب باز گذاشته است. ضمناً ایران وی پی اس با توجه به خدمات ایده‌آلی که برای مشتریان در نظر گرفته است، موفق به اخذ نمایندگی سرور مجازی از ورلدباس (WORDBUS) شده است که این موضوع نشان از کیفیت خدمات این تیم حرفه‌ای دارد.

بهترین شرکت ارائه دهنده‌ی خدمات نمایندگی سرور مجازی

حال با توجه به شرایط عنوان شده چنانچه نیاز به انواع سرورهای مجازی دارید، کافی است که با مشاوران تیم تخصصی ایران وی پی اس در ارتباط باشید. در این سایت سرور مجازی نیمه اختصاصی، نمایندگی سرور مجازی، سرور مجازی کلود و خدماتی از این دست ارائه می‌شود که علاقه‌مندان می‌توانند بنا به نیاز، خدمات دلخواه را انتخاب و سفارش دهند. از مزیت‌های دریافت سرور مجازی از تیم تخصصی ایران وی پی اس کیفیت سرورهای ارائه شده و قیمت جذاب سرورها نسبت به دیگر شرکت‌هاست که باعث شده است که رضایت اکثریت مشتریان جلب شود.

ضمناً گفتنی است که ایران وی پی اس دارای ویژگی‌های دیگری مانند کنترل پنل حرفه‌ای، ضمانت برگشت وجه، سرورهای قدرتمند، انتقال رایگان، پشتیبانی 24 ساعته، بکاپ‌گیری هفتگی (رایگان) و امکان جلوگیری از حملات DDOS را برای مشتریان فراهم کرده است تا عزیزان علاقه‌مند به سرورهای مجاز با کمترین دغدغه بتوانند نسبت به تهیه سرورهای دلخواه اقدام کنند. حال برای هر گونه اقدام کافی است که از راه‌های در نظر گرفته شده با مدیران این مجموعه با شماره 28422218-021 در تماس باشید و یا به آدرس اینترنتی https://iranvps.com مراجعه نمایید.

 

نویسنده: رپورتاژ

ارسال نظر

 

سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها