|
کدخبر: 225692

اگر قصد خرید آی پی ثابت ترید دارید، این ۶ نکته مهم را در نظر داشته باشید!

اقتصاد اگر قصد خرید آی پی ثابت ترید دارید، این ۶ نکته مهم را در نظر داشته باشید!

آیا قصد مشارکت در بازارهای ارز دیجیتال را دارید؟ به دنبال راهی هستید تا بتوانید در صرافی‌های خارجی به معامله بپردازید؟ بازار ارزهای دیجیتال، هر ساله در کشور ایران و سراسر جهان گسترش می‌یابد. این امر باعث می‌شود تا شما نیاز داشته باشید اطلاعات خود را در این زمینه افزایش دهید. همچنین اگر علاقمند به ترید و انجام معاملات ارزهای دیجیتالی هستید، باید بدانید که این کار بدون تحقیق و بررسی دقیق موفقیت آمیز نخواهد بود. در این مقاله ما به شما توضیح می‌دهیم که آی پی ثابت ترید و سرور مجازی ترید چیست و چرا خرید آی پی ثابت ترید برای شما واجب است. با ما همراه باشید.

سرور مجازی ترید چیست؟

افراد برای انجام معاملات، نیاز به یک صرافی معتبر دارند تا در آن ارزهای مورد نیاز خود را خرید و فروش کنند؛ اما مسئله‌ای که در این میان وجود دارد، آن است که صرافی‌های معتبر و آنلاین خارجی، کشور ایران را تحریم نموده‌اند و در صورتی که آی پی ایران را تشخیص دهند، بلافاصله اکانت مورد نظر را مسدود می‌کنند. حتی ممکن است که سرمایه و دارایی حساب فرد نیز توسط صرافی بلاک شود. به همین علت شما به خرید سرور مجازی ترید نیاز دارید.

چرا خرید آی پی ثابت ترید ضروری است؟

سرور مجازی ترید با تغییر آی پی شما از کشور ایران به یک کشور خارجی، می‌تواند تحریم‌ها و محدودیت‌های صرافی را دور بزند. بنابراین شما می‌توانید با خیال راحت و بدون ترس از ریسک از دست دادن دارایی‌تان، در صرافی‌های آنلاین خارجی به معامله بپردازید. در بخش زیر، 6 نکته بسیار مهم در راستای خرید آی پی ثابت را برای شما مورد بررسی قرار می‌دهیم.

امنیت سرور مجازی

امنیت سرورهای مجازی به موارد زیادی مانند: سیستم عامل آن، دیتا سنتر و شبکه فراهم کننده دیتا سنتر بستگی دارد. همچنین نرم‌افزار سرور مجازی شما نیز بر امنیت شما در شبکه اینترنت تاثیر دارد.

هزینه سرورها

به صورت کلی، هزینه سرورهای مجازی ایران بسیار کم‌تر از سرورهای مجازی خارج است؛ اما نکته‌ای که وجود دارد این است که سرورهای مجازی داخلی با آی پی ایران به شما ارائه می‌شوند و در نهایت برای ترید در صرافی‌های خارجی به درد شما نخواهند خورد. پس توجه داشته باشید که حتما سرور مجازی خارجی تهیه کنید.

بالا بودن سرعت

سرعت سرور به سخت‌افزار آن بستگی دارد و نه به موقعیت جغرافیایی. بنابراین نمی‌توان گفت تمام سرورهای مجازی خارجی سرعت بالا و مناسبی دارند.

سیستم عامل سرورهای مجازی

سرورهای مجازی با سیستم عامل‌های متفاوتی ارائه می‌شوند که شامل: لینوکس، ویندوز، میکروتیک و سرور مجازی ابری است.

مجازی‌سازها

این زیرساخت، در سرورها و سیستم‌ها جایگزین سیستم عامل شناخته می‌شود. مجازی‌ساز، امکان نصب و مدیریت چند سیستم عامل مختلف را بر روی یک سرور برای شما فراهم می‌کند. مجازی‌سازهای مختلفی وجود دارند که برخی از آن‌ها تحت عنوان: Xen، Esxi، VMware و KVM وجود دارند.

کنترل پنل‌های مدیریت VPS

کنترل پنل‌هایی مثل: دایرکت ادمین) (Direct Admin و سی پنل(Cpanel) برای مدیریت سرورهای مجازی از راه دور به کار برده می‌شوند. شما باید دانش و اطلاعات کافی برای انجام این کار را کسب کنید تا بتوانید با کنترل پنل‌ها کار کنید. البته به هیچ عنوان پیچیدگی و سختی ندارند و کاملا متناسب با نیازهای کاربران طراحی شده‌اند.

سرورهای مجازی از نیازهای مهم برای فعالان عرصه ارزهای دیجیتال هستند. شما برای انجام معاملات، خرید و فروش، ترید و حتی وام دهی در این صرافی‌ها به سرور مجازی ترید نیاز دارید. نکته آخری که وجود دارد، این است که سرور مجازی شما باید با صرافی مورد نظرتان منطبق باشد.

برای مثال اگر از صرافی آنلاین بایننس استفاده می‌کنید، باید سرور مخصوص بایننس را برای خود تهیه کنید. در صورتی که نکات گفته شده در این مقاله را، هنگا تهیه سرور مخصوص ترید رعایت کنید، با هیچ گونه مشکلی مواجه نخواهید شد و بدون نگرانی و ترس می‌توانید به فعالیت خود در صرافی‌های خارجی ادامه دهید.

ممکن است این سوال برای شما پیش بیاید که سرورهای مجازی را از کجا می‌توان تهیه کرد؟

وب‌سایت‌های مختلف و بسیاری وجود دارند که این نوع سرورها را به شما ارائه می‌دهند؛ اما ممکن است تمامی آن‌ها معتبر و دارای مجوز نباشند. ما به شما، وب‌سایت بیت سرور، معتبرترین سایت خرید سرور ترید را پیشنهاد می‌دهیم. با خرید از این سایت دیگر نگرانی نخواهید داشت، زیرا پشتیبانی 24 ساعته را نیز به شما عزیزان ارائه خواهند داد. همچنین سرورهای آن‌ها از هزینه و سرعت بسیار مناسبی نیز برخودار است.

نویسنده: رپورتاژ
  • reza ارسالی در

    اگر سرور مخصوص بایننس را بخریم دیگه نیاز ی به وی پی ان نیس؟

  • صابر ارسالی در

    کسی که ترید میکنه حتما به یه ای پی ثابت نیاز داره واقعا نمیشه به وی پی ان اعتماد کرد من خریدم راضیم واقعا

  • ناشناس ارسالی در

    بچه خر فقط خودت میدانی ترید یعنی چه ؟ حد اقل یه چیزی بخور که همه بفهمن؟!

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها