|
کدخبر: 207088

میزبانی سایت های پربازدید با سرور ابری مدیریت شده

فناوری میزبانی سایت های پربازدید با سرور ابری مدیریت شده

زمانی که بازدیدهای یک سایت بالا می رود برای پردازش این بازدیدها به منابع سخت افزاری بیشتری نیاز پیدا می کند. با توجه به اینکه منابع هاست های اشتراکی و یا حتی هاست های حرفه ای محدود است و بیش از یک مقدار خاص نمی توان به یک سایت اعطا کرد، بنابراین لازم است سایت پربازدید بر روی یک سرور به تنهایی میزبانی شود که به این ترتیب شاهد افزایش سرعت، پایداری و امنیت خواهیم بود. دلیل اصلی این است که همه منابع سرور در اختیار یک سایت بوده و بالاترین سطح عملکرد را دارد.

چه سایت هایی به سرور مختص به خود نیاز دارند؟

همانطور که گفته شد معمولا سایت های پربازدید به دلیل بار پردازشی سنگین به میزبانی سطح بالاتری نیاز دارند که راهکار مناسب، سرور مجازی یا سرور اختصاصی است. همچنین سایت های دیگری که به دنبال امنیت بالاتر و منابع بیشتر هستند می توانند از این راهکار استفاده نمایند.

موضوعی که باید به آن توجه داشت این است که برای استفاده از سرور مجازی یا اختصاصی، دو چالش مهم پیش روی خود داریم: هزینه تهیه سرور و مدیریت آن

قاعدتا برای تهیه سرور به هزینه بیشتری در مقایسه با هاست نیاز است و این هزینه برای سایت های کم بازدید، توجیه اقتصادی ندارد. همچنین مدیریت سرور یک امر تخصصی است که کاربر نمی تواند از عهده این موضوع برآید.

برای حل این موضوع، میزبان فا سرورهای ابری مدیریت شده را در نظر گرفته است که شما مدیریت سرور را به تیم فنی مدیریت سرور میزبان فا بسپارید و با خیالی آسوده به فکر توسعه دادن سایت خود باشید.

سرور مجازی و اختصاصی با تکنولوژی ابری پیشرفته

شرکت میزبان فا اولین شرکت هاستینگ در کشور است که زیرساخت ۱۰۰درصد ابری واقعی را فراهم کرده و به لطف این تکنولوژی، پایداری ۱۰۰ درصد را به کاربران خود تضمین می دهد و اگر پایداری سرویس ها دچار مشکل شود برحسب دقیقه می توانید نسبت به دریافت خسارت عدم پایداری از میزبان فا اقدام نمایید.

سرور مجازی و اختصاصی ابری میزبان فا با قابلیت انتخابی مدیریت سرور

شما می توانید برحسب نیاز، اقدام به خرید سرورهای مجازی و اختصاصی میزبان فا نمایید. همچنین اگر تمایل دارید مدیریت سرور خود را به تیم میزبان فا بسپارید در مراحل ثبت سفارش می توانید نسبت به اینکار اقدام نمایید.

پلن های مربوط به سرور مجازی و سرور اختصاصی میزبان فا از طریق این لینک قابل مشاهده است: خرید سرور مجازی و اختصاصی از میزبان فا

سرویس های هاست میزبان فا

اگر تمایل و نیازی به خرید سرور ندارید می توانید از سرویس های هاست میزبان فا استفاده نمایید. سرویس های هاست میزبان فا عبارتند از:

  • هاست اشتراکی (مخصوص سایت های با بازدید متوسط و سایت های تازه راه اندازی شده)
  • هاست وردپرس (مخصوص سایت های وردپرسی پربازدید با بالاترین سطح کیفی و سازگاری)
  • هاست ووکامرس (مخصوص سایت های فروشگاهی ووکامرسی پربازدید با بالاترین سطح کیفی و سطح سازگاری)
  • هاست دانلود (مخصوص سایت های دانلود و فضای بکاپ اختصاصی پرسرعت)

برای مشاهده و خرید هاست از میزبان فا می توانید بر روی لینک مقابل کلیک کنید: سرویس های میزبانی وب شرکت میزبان فا

 

نویسنده: رپورتاژ

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها