|
کدخبر: 244328

معرفی سریع‌ ترین فناوری شارژ دنیای موبایل + جزئیات

اگر شایعات قبلی صحبت داشته باشند، ریلمی در کنفرانس خود فناوری شارژ سریع موبایل ۱۵۰ وات را معرفی خواهد کرد.

فناوری معرفی سریع‌ ترین فناوری شارژ دنیای موبایل + جزئیات

ریلمی در حال آماده شدن برای حضور در کنگره جهانی موبایل ۲۰۲۲ است که انتظار می‌رود در آن از نسخه جهانی سری گوشی‌های GT ۲ خود رونمایی کند. حالا این شرکت تایید کرده در کنفرانس خود که روز ۲۸ فوریه (۹ اسفند) برگزار می‌شود همچنین «سریع‌ترین فناوری شارژ موبایل» در جهان را نیز ارائه خواهد کرد.

هنوز جزئیات زیادی در مورد این فناوری شارژ سریع مشخص نشده و ریلمی تنها اشاره دارد که سریع‌ترین فناوری شارژی خواهد بود که تاکنون معرفی شده است. این شرکت قبلا از فناوری شارژ سریع ۱۲۵ واتی UltraDart رونمایی کرده بود که می‌تواند یک باتری ۴۰۰۰ میلی آمپر ساعتی را در کمتر از ۲۰ دقیقه شارژ کند.

ریلمی

ریلمی همچنین اعلام کرد که قصد دارد ۷۰ درصد از منابع تحقیق و توسعه خود را روی نوآوری و فناوری‌های مربوط به شارژ سرمایه‌گذاری کند. با این وجود، این شرکت اشاره دارد که فناوری جدید از فناوری شارژ قدیمی ۱۲۵ وات سریع‌تر خواهد بود اما برای مشخص شدن میزان دقیق آن هنوز باید یک هفته دیگر صبر کنیم.

فناوری جدید ریلمی ۱۵۰ واتی خواهد بود؟

اگر شایعات قبلی صحبت داشته باشند، ریلمی در کنفرانس خود فناوری شارژ سریع موبایل ۱۵۰ وات را معرفی خواهد کرد. Digital Chat Station منبع شناخته شده اخیرا گفته بود که نسخه جدیدی از فناوری شارژ سریع ۱۶۰ وات اوپو خواهد بود که سرعت آن ۱۰ وات کمتر است. البته باید به این نکته هم اشاره کرد که شیائومی در سال جاری از فناوری شارژ ۲۰۰ واتی HyperCharge رونمایی کرده بود که می‌تواند یک باتری ۴۰۰۰ میلی آمپر ساعتی را در عرض ۸ دقیقه شارژ کند.

در این رویداد، همچنین نسخه جهانی سری ریلمی GT ۲ نیز معرفی خواهد شد. گوشی‌های این سری ماه گذشته در دو نسخه معمولی و پرو برای بازار چین معرفی شده بودند که نسخه پرو آن از تراشه اسنپدراگون ۸ نسل یک بهره می‌برد.

منبع: دیجیاتو

ارسال نظر