|
کدخبر: 240216

قیمت گوشی محبوب گیمرها فاش شد + عکس

قیمت گوشی‌های هوشمند سری ردمی K۵۰ و همچنین نسخه مخصوص گیمینگ این سری پیش از فرارسیدن موعد رونمایی و عرضه رسمی آن‌ها در چین از طریق یکی از منابع آگاه بازار فاش شد.

فناوری قیمت گوشی محبوب گیمرها فاش شد + عکس

براساس اطلاعات به اشتراک گذاشته شده از سوی این منبع، انتظار می‌رود ردمی K۵۰ با قیمت پایه ۳۱۵ دلار، نسخه پرو با قیمت پایه ۴۲۶ دلار و درنهایت ردمی K۵۰ پرو پلاس با شروع قیمت ۵۲۱ دلار در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت. قدرتمندترین مدل این خانواده با نام ردمی K۵۰ گیمینگ ادیشن احتمالا با قیمت ۵۵۳ دلار به بازار عرضه خواهد شد.

مشخصات سری ردمی K۵۰

دو مدل از چهار مدل خانواده ردمی K۵۰ با چیپست کوالکام از راه می‌رسند. نسخه معمولی ردمی K۵۰ با چیپست اسنپدراگون ۸۷۰ کوالکام و نسخه مخصوص گیمینگ این سری با تراشه پرچمدار اسنپدراگون ۸ نسل یک قدرت خواهد گرفت.

گیمینگ ادیشن

این در حالی است که نسخه پرو با چیپست دیمنسیتی ۸۰۰۰ مدیاتک و نسخه پرو پلاس این سری با تراشه دیمنسیتی ۹۰۰۰ به بازار عرضه خواهند شد. گفتنی است در حالیکه نسخه معمولی و پرو سری ردمی K۵۰ از شارژر ۶۶ وات و ۶۷ وات پشتیبانی می‌کنند، مدل‌های پرو پلاس و گیمینگ ادیشن از شارژ سریع ۱۲۰ واتی پشتیبانی خواهند کرد.

سه مدل از این چهار مدل گوشی هوشمند این سری پیش از این موفق به دریافت گواهینامه TENAA چین شده‌اند که نشان می‌دهد تاریخ عرضه آنها چندان دور نیست. همچنین یکی دیگر از مدل‌های این سری نیز در پایگاه داده BIS رویت شده که خبر از عرضه آن در بازار هند بلافاصله بعد از عرضه در بازار چین می‌دهد.

این شرکت هنوز تاریخ عرضه گوشی‌های سری ردمی K۵۰ را اعلام نکرده است، اما انتظار می‌رود اواخر ماه جاری میلادی این سری به صورت رسمی معرفی شود. در نهایت باید دید گوشی‌های هوشمند این سری با چه مشخصات و چه قیمتی به بازار عرضه خواهد شد.

منبع: دیجیاتو

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها