|
کدخبر: 239440

اتفاقی عجیب در تحویل آیفون ۱۳ پرو مکس + عکس

زنی در لندن، بریتانیا از یک اپراتور مخابراتی آیفون ۱۳ پرو مکس سفارش می‌دهد اما زمانی که جعبه موردانتظارش را می‌گیرد، بجای این گوشی گران قیمت اپل، با مایع دستشویی یک پوندی روبه‌رو می‌شود.

فناوری اتفاقی عجیب در تحویل آیفون ۱۳ پرو مکس + عکس

«خائولا لفاحیلی» ۳۲ ساله از اپراتور «اسکای موبایل» طی یک قرارداد ۳۶ ماه، آیفون ۱۳ پرو مکس را با قیمت ۱۵۰۰ پوند می‌خرد. اما زمانی که بسته سه روز بعد تحویلش داده می‌شود، درون آن بجای آیفون، مایع دستشویی وجود داشته است:

    «می‌توانید تصور کنید؟ کاملا شوکه شدم و واقعا هم به گوشی نیاز داشتم.»

این گوشی هوشمند در تاریخ ۲۴ ژانویه (۴ بهمن) خریداری شد و قرار بود روز بعدش تحویل لفاحیلی شود. البته این خریدار نتوانست روز بعدش آیفون خود را تحویل بگیرد و چنین کاری به روز بعدش موکول شد چرا که راننده بخاطر ترافیک نتوانست به وظیفه‌اش عمل کند.

البته دو روز بعد از سفارش هم این خریدار به آیفون ۱۳ پرو مکس دسترسی پیدا نکرد و یک روز دیگر هم صبر کرد. اگرچه در روز سوم جعبه تحویل این فرد ۳۲ ساله شد، اما این صبر فایده‌ای نداشت چرا که بجای آیفون، به لفاحیلی مایع دستشویی تحویل داده شد.

سکوت اسکای موبایل درباره عدم تحویل آیفون ۱۳ پرو مکس

این فرد بلافاصله پس از دریافت بسته، با اسکای موبایل تماس می‌گیرد و موضوع را گزارش می‌کند. این اپراتور در پاسخ می‌گوید موضوع را بررسی می‌کند، اما حالا پس از گذشت بیش از یک هفته، هنوز تماسی با این فرد گرفته نشده است. بنابراین نمی‌دانیم دقیقا چه بلایی سر این گوشی هوشمند آمده است.

البته این اولین باری نیست که با چنین موضوعی روبه‌رو می‌شویم. برای مثال تقریبا یکسال پیش و در فوریه ۲۰۲۱، یک فرد با سفارش آیفون ۱۲ پرو مکس، ماست نوشیدنی با طعم سیب دریافت کرد. البته این سفارش از طریق سایت اپل و نه فروشنده یا اپراتور شخص ثالث صورت گرفته بود.

منبع: دیجیاتو

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها