|
کدخبر: 200610

گلکسی جدید سامسونگ معرفی شد

جدیدترین گوشی سامسونگ، گلکسی M۲۲ توسط وب‌سایت آلمان این شرکت بطور رسمی معرفی شد.

فناوری گلکسی جدید سامسونگ معرفی شد

گلکسی M۲۲ از صفحه نمایش سوپر امولد با رزولوشن اچ‌دی پلاس بهره می‌برد که نرخ نوسازی آن به ۹۰ هزتر می‌رسد. یک بریدگی در بالای نمایشگر این دستگاه یک دوربین سلفی ۱۳ مگاپیکسلی را میزبانی می‌کند. در پنل پشتی نیز دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی، دوربین ۸ مگاپیکسلی اولترا واید با زاویه دید ۱۲۳ درجه، یک دوربین عمق‌سنج ۲ مگاپیکسلی و دوربین ماکرو ۲ مگاپیکسلی دیده می‌شود. ابعاد این گوشی هوشمند ۱۵۹.۹ در ۷ در ۸.۴ میلی‌متر و وزن آن نیز ۱۸۶ گرم است.

گلکسی M۲۲ از پردازنده ۸ هسته‌ای با فرکانس ۲ گیگاهرتز بهره می‌برد که به نظر می‌رسد همان هلیو G80 باشد که در گلکسی A۲۲ نیز استفاده شده است. گوشی میان‌رده جدید سامسونگ از ۴ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی بهره‌ می‌برد و رابط کاربری One UI مبتنی بر اندروید ۱۱ را اجرا می‌کند.

یک باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی وظیفه تامین انرژی آن را برعهده دارد که از شارژ سریع ۲۵ واتی پشتیبانی می‌کند. از دیگر ویژگی‌های گلکسی M۲۲ می‌توان به وای‌فای ۵، بلوتوث ۵، NFC، درگاه USB-C، پشتیبانی از کارت microSD، جک ۳.۵ میلی‌متری هدفون، شبکه ارتباطی ۴G VoLTE و پشتیبانی از دو سیم‌کارت اشاره کرد. این گوشی کره‌ای‌ها همچنین از سنسور اثر انگشت روی فریم بهره می‌برد.

سامسونگ هنوز قیمت گلکسی M۲۲ را به صورت رسمی اعلام نکرده، با این حال می‌دانیم این دستگاه در رنگ‌های مشکی، سفید و آبی روانه بازار می‌شود.

منبع: دیجیاتو

ارسال نظر