|
کدخبر: 238999

سورپرایز بزرگ سامسونگ با رونمایی از گلکسی A۵۳ + عکس

سامسونگ هفته آینده از گوشی‌های پرچمدار سری گلکسی S۲۲ رونمایی می‌کند، با این حال باید منتظر نسل جدید گوشی‌های سری گلکسی A هم باشیم که یکی از محبوب‌ترین آن‌ها، گلکسی A۵۳ خواهد بود. حالا این گوشی هوشمند در پلتفرم‌های تاییدیه FCC و NBTC رویت شده است.

فناوری سورپرایز بزرگ سامسونگ با رونمایی از گلکسی A۵۳ + عکس

این گوشی کره‌ای‌ها با شماره مدل SM-A۵۳۶E/DS در وب‌سایت تاییدیه NBTC رویت شده. این دستگاه همچنین همراه با نسخه تک سیمکارتش در وب‌سایت FCC دیده شده است. طبق لیست FCC، این گوشی هوشمند احتمالا با شارژر ۲۵ واتی از راه می‌رسد و از شبکه ۵G، بلوتوث، وای فای و NFC پشتیبانی می‌کند.

گوشی گلکسی A۵۳ ۵G در تاییدیه بلوتوث SIG هم رویت شده و البته ماه گذشته در TENAA هم ظاهر شد که مشخصات کامل آن را برملا کرد. هرچند نمی‌توان بطور کامل به این مشحصات اطمینان کرد.

مشخصات احتمالی گلکسی A۵۳ ۵G سامسونگ

انتظار می‌رود سامسونگ برای این گوشی هوشمندش نمایشگر ۶.۴۶ اینچی امولد با رزولوشن فول اچ‌دی پلاس و رفرش ریت بالا درنظر بگیرد. این دستگاه احتمالا به تراشه اگزینوس ۱۲۰۰ مجهز می‌شود و در نسخه‌های مختف با ۱۲۸/۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی به فروش می‌رسد که البته هردو نسخه از ۸ گیگابایت رم بهره می‌برند.

به نظر می‌رسد کره‌ای‌ها گلکسی A۵۳ را به یک باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی مجهز می‌کنند که قادر به پشتیبانی از شارژ سریع ۲۵ واتی است. سامسونگ همچنین این گوشی هوشمندش را با سیستم عامل پیش فرض اندروید ۱۲ و جدیدترین نسخه رابط کاربری One UI در اختیار مشتریان قرار می‌دهد.

از سایر مشخصات احتمالی این گوشی هوشمند می‌توان دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی به همراه دوربین اصلی چهارگانه با سنسورهای ۶۴ + ۱۲ + ۵ + ۵ مگاپیکسلی اشاره کرد. انتظار می‌رود این محصول در نسخه‌های مجهز به ۶ گیگابایت رم و رنگ‌های مشکی، سفید، آبی و نارنجی هم روانه بازار شود. احتمالا در فصل اول ۲۰۲۲ شاهد رونمایی و عرضه این گوشی هوشمند خواهیم بود.

منبع: دیجیاتو

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها