|
کدخبر: 237078

رندرهای گوشی های سامسونگ افشا شد + عکس

طراحی مدل‌های استاندارد و پلاس گلکسی S۲۲ نه تنها با یکدیگر یکسان است، بلکه تفاوت چندانی هم با نسل گذشته‌شان یعنی گلکسی S۲۱ و S۲۱ پلاس ندارد.

فناوری رندرهای گوشی های سامسونگ افشا شد + عکس

سامسونگ همین امروز از برگزاری رویداد گلکسی آنپکد در تاریخ ۲۰ بهمن خبر داد و حالا رندرهای باکیفیت گوشی‌های حاضر در این مراسم به اینترنت راه پیدا کرده‌اند. این رندرها تمام گوشی های سری گلکسی S۲۲ را در رنگ‌ها و زوایای مختلف به نمایش می‌گذارند.

 «ایوان بلس» در حساب توییترش این رندرها را به اشتراک گذاشته است. طبق این رندرها، گلکسی S۲۲ به همراه S۲۲ پلاس و اولترا در ۴ رنگ روانه بازار می‌شوند و طراحی کلی و رنگ‌های مدل استاندارد و پلاس یکسان است.

رندرهای سری گلکسی S۲۲

همانطور که در رندرها مشاهده می‌کنید، طراحی مدل‌های استاندارد و پلاس گلکسی S۲۲ نه تنها با یکدیگر یکسان است، بلکه تفاوت چندانی هم با نسل گذشته‌شان یعنی گلکسی S۲۱ و S۲۱ پلاس ندارد.

رندرهای گلکسی S۲۲

در مرکز بخش بالایی نمایشگر این دستگاه‌ها یک حفره برای میزبانی دوربین سلفی به چشم می‌خورد و روی پنل پشتی آن‌ها هم یک ماژول عمودی قرار گرفته. درون این ماژول سه سنسور دوربین قرار دارد و در کنار آن، فلاش LED جای گرفته است.

رندر گلکسی S۲۲ پلاس

در مقابل این محصولات، با گلکسی S۲۲ اولترا روبه‌رو هستیم که نه تنها از طراحی نسبتا متفاوتی نسبت به آن‌ها و نسل قبلی‌اش بهره می‌برد، بلکه رنگ‌های آن هم فرق می‌کند. روی پنل پشتی این دستگاه سنسورهای دوربین به صورت جداگانه قرار گرفته‌اند و همچنین در کنار آن قلم S Pen به چشم می‌خورد. در حقیقت گلکسی S۲۲ اولترا ترکیبی از سری گلکسی S و نوت به حساب می‌آید.

رندرهای گلکسی S۲۲ اولترا

سامسونگ در این گوشی‌های هوشمند با توجه به بازار هدف، از تراشه‌های اگزینوس ۲۲۰۰ یا اسنپدراگون ۸ نسل یک استفاده خواهد کرد. گوشی‌های سری گلکسی S۲۲ از نمایشگر Dynamic AMOLED با رفرش ریت ۱۲۰ هرتز بهره می‌برند و همچنین در نسخه‌های مختلف از نظر رم و حافظه داخلی روانه بازار می‌شوند.

منبع: دیجیاتو

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها