|
کدخبر: 236416

زمان معرفی تبلت جدید اپل مشخص شد

طبق ادعای یک منبع دنیای فناوری، نسل بعدی آیپد پرو در پاییز ۲۰۲۲ معرفی خواهد شد. انتظار می‌رود این تبلت به تراشه جدید اپل سیلیکون M۲ مجهز شود، با این حال شاید برخلاف برخی شایعات، فاقد قابلیت شارژ بی‌سیم باشد.

فناوری زمان معرفی تبلت جدید اپل مشخص شد

اپل در سال جاری میلادی از نسل جدید آیپد پرو رونمایی می‌کند و این خانواده همچنان در نسخه ۱۱ و ۱۲.۹ اینچی روانه بازار خواهد شد. حالا طبق توییت یک منبع معتبر دنیای فناوری به نام «Dylan»، باید منتظر معرفی این تبلت‌ها در پاییز پیش رو باشیم.

تراشه M۲ در آیپد پرو ۲۰۲۲

با توجه به اینکه نسل کنونی آیپد پرو از تراشه M۱ بهره می‌برد، استفاده از نسل بعدی اپل سیلیکون در مدل‌های جدید آیپد پرو ممکن به نظر می‌رسد. در اواسط سال گذشته میلادی گزارشی از امکان تجهیز نسل بعدی آیپد پرو به یک تراشه ۳ نانومتری خبر داده بود که می‌تواند نسل جدید اپل سیلیکون باشد.

در صورتی که گفته Dylan صحت داشته باشد، آیپد پرو ۲۰۲۲ تنها محصول مجهز به تراشه M۲ نخواهد بود. انتظار داریم اپل در نیمه دوم سال جاری میلادی از یک مک بوک پرو ۱۴ اینچی به عنوان جایگزین مک بوک پرو ۱۳ اینچی با این چیپ رونمایی کند و البته مک بوک ایر بعدی با طراحی جدید هم از این تراشه بهره ببرد. احتمالا محصولات دیگری هم با اپل سیلیکون M۲ روانه بازار خواهند شد.

آیپد پرو ۲۰۲۲

در حالی که چندین روز پیش شایعات به پشتیبانی نسل بعدی آیپد پرو از فناوری شارژ بی‌سیم از طریق لوگوی شیشه‌ای اپل اشاره کرده بودند، احتمالا در سال ۲۰۲۲ شاهد فناوری شارژ بی‌سیم/مگ‌سیف در تبلت قدرتمند اپل نخواهیم بود.

در بخش نمایشگر، آنطور Dylan مدعی شده باید منتظر استفاده از پنل Mini-LED در تمام مدل‌های آیپد پرو ۲۰۲۲ باشیم، بنابراین نسخه ۱۱ اینچی هم به چنین نمایشگری مجهز می‌شود. البته در اواسط ۲۰۲۱ تحلیلگر مطرح محصولات اپل، «مینگ-چی کو» هم چنین موضوعی را مطرح کرده بود.

در نهایت Dylan در توییتش از معرفی ایرپاد پرو ۲ در پاییز پیش رو خبر داده است. انتظار داریم این ایرباد بی‌سیم طراحی جدیدی نسبت به نسل قبلی‌اش داشته باشد.

منبع: دیجیاتو

ارسال نظر