|
کدخبر: 221883

گوشی جدید و اقتصادی سامسونگ رسید + تصاویر

با انتشار تصاویر زنده سامسونگ گلکسی A۱۳ ۴G، طراحی پنل پشتی این گوشی، پیش از عرضه در هند، فاش شد

طراحی گوشی جدید Samsung Galaxy A۱۳ ۴G با انتشار تصاویر زنده آشکار شده و نشان می‌دهد این گوشی اقتصادی دارای چهار دوربین، جک ۳.۵ میلی متری هدفون و پورت USB Type-C می‌باشد.

وبسایت ۹۱mobiles اولین مرجعی بود که گزارش آغاز تولید انبوه گوشی مقرون به صرفه Galaxy A۱۳ ۴G در کارخانه Greater Noida را منتشر کرد. می‌توان حدس زد که زمان عرضه این گوشی نزدیک و قیمت آن احتمالا کمتر از ۱۵۰۰۰ روپیه است. اکنون موفق شده‌ایم تصاویر زنده سامسونگ گلکسی A۱۳ ۴G را مستقیماً از خط تولید آن به دست آوریم. تصاویر مربوط به پنل پشتی هستند و اطلاعات جالبی در مورد طراحی گوشی به ما می‌دهند. در پایین پنل پشتی، نام تجاری A۱۳ LTE دیده می‌شود. این گوشی مانند سری گلگسی s۲۰ در رنگ خاکستری عرضه خواهد شد.

سامسونگ

اولین تصاویر واقعی از گلکسی A۱۳ ۴G سامسونگ

گوشی سامسونگ گلکسی A۱۳ دارای پشتی براق پلی کربنات است که دوربین‌های چهارگانه با فلش LED دارد و آرم سامسونگ روی آن نقش بسته است. همچنین جلوپنجره بلندگو، جک ۳.۵ میلی‌متری صدا و درگاه USB Type-C نیز در پایین گوشی دیده می‌شود. دکمه تنظیم صدا و دکمه پاور در لبه سمت راست قرار دارد. همانطور که گفته شد رنگ گوشی خاکستری است، اما در زمان عرضه احتمالا رنگ‌های بیشتری ارائه می‌شود. متأسفانه، طراحی جلویی گوشی گلکسی A۱۳ ۴G هنوز فاش نشده است، اما می‌توان حدس زد که ممکن است دارای بریدگی قطره‌ای و حاشیه‌های قابل توجهی در اطراف صفحه نمایش باشد.

شرکت سامسونگ، به طور جداگانه، در حال تولید گوشی گلکسی A۱۳ ۵G نیز هست و مشخصات آن به صورت آنلاین منتشر شده است. گفته می‌شود که این گوشی دارای صفحه نمایش ۶.۴۸ اینچی FHD+ LCD Infinity-V با رزولوشن ۲۴۰۰ در ۱۰۸۰ پیکسل است. همچنین این گوشی از تراشه MediaTek Dimensity ۷۰۰ به همراه پردازنده گرافیکی Mali-G۵۷ MC۲ و رم ۸ گیگابایتی استفاده می‌کند. حافظه داخلی گوشی ۱۲۸ گیگابایت است، ولی با افزودن کارت microSD تا یک ترابایت قابل ارتقا می‌باشد. این گوشی روی اندروید ۱۱ با Samsung OneUI Core ۳.۱ خارج از جعبه اجرا می‌شود.

گفته می‌شود این گوشی دارای دوربین‌های سه گانه شامل دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی، لنز فوق عریض و لنز عمق/ماکرو است. این گوشی همچنین دارای یک دوربین ۸ مگاپیکسلی در جلو برای عکس‌های سلفی و تماس‌های ویدیویی و یک حسگر اثر انگشت جانبی برای تامین امنیت است. باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع ۲۵ واتی، برق گوشی را تامین می‌کند. ویژگی‌های اتصال این گوشی شامل ۵G SA/NSA، ۴G VoLTE، وای فای دو باند، بلوتوث ۵.۱، GPS و USB Type-C است.

 

منبع: فرارو

ارسال نظر