|
کدخبر: 218747

خدمات نرم افزاری شرکت آرمان پردازان نوژن برای موفقیت کسب و کار

فناوری خدمات نرم افزاری شرکت آرمان پردازان نوژن برای موفقیت کسب و کار

در حال حاضر، همه ما توسط نرم افزارها احاطه شده ایم. تعداد افرادی که در سال ۲۰۰۸ در سراسر جهان از رایانه استفاده می‌کردند، چیزی حدود یک میلیارد نفر بود که این تعداد در سال ۲۰۱۹، حدودا پنج برابر شد. امروزه افراد و مشاغل در سراسر جهان، به دلایل زیادی از نرم ‌افزارها استفاده می‌کنند و به واسطه آن، مزایای زیادی نیز به دست می‌آورند. در واقع، نرم‌افزارها به بخشی جدایی ناپذیر از زندگی خصوصی و تجاری امروز ما تبدیل شده‌اند.

اینکه یک شرکت به چه سامانه‌هایی نیاز دارد، به موقعیت شغلی و نوع مشتریان آن شرکت وابسته است. برخی از مشاغل، برای مدیریت پروژه، تجزیه و تحلیل داده‌ها یا خدمات مالی و همچنین برای برقراری ارتباط همچون چت، تماس‌های ویدیویی و... از نرم افزارهای خاصی استفاده می‌کنند. برخی مشاغل دیگر نیز از نرم افزارها، برای ارائه خدمات با کیفیت بالا به مشتریان استفاده می‌کنند. از این رو در بیشتر موارد، شرکت‌ها برای پیشبرد اهداف کاری خود، به سفارش نرم افزار اختصاصی در قالب سایت یا اپلیکیشن‌های موبایل رو می‌آورند.

آنلاین

طراحی اپلیکیشن موبایل حرفه ای

طراحی اپلیکیشن موبایل برای کسب و کار، می‌تواند فرصت‌های بازاریابی ارزشمندی را ایجاد کرده و به شما کمک کند تا به مخاطبان هدف خود برسید. از طرف دیگر، اپلیکیشن موبایل شرایطی را فراهم می‌کند تا از سایر رقبا پیشی گرفته و از آن‌ها متمایز شوید. آرمان پردازان نوژن، یکی از شرکت هایی است که متناسب با نیاز مشتریان، اپلیکیشن‌ها را به صورت حرفه‌ای طراحی می‌کند. در ادامه برخی از مزیت‌های طراحی اپلیکیشن را با هم مرور می‌کنیم:

ارتباط مستقیم با مشتریان: یکی از دلایلی که کسب و کار شما به اپلیکیشن نیاز دارد، بهبود ارتباط مستقیم با مشتریان است. مسلما از طریق گوشی موبایل (تنها با لمس یک دکمه)، راه ارتباطی آسان‌تر و سریع‌تری بین مشتریان و مشاغل ایجاد می شود. همچنین اطلاعات جمع‌آوری ‌شده از طریق ارتباط با مشتریانی که از این برنامه‌ها استفاده می‌کنند، برای هر کسب ‌و کاری بسیار ارزشمند است.

- معرفی برند: اپلیکیشن‌های موبایل، می‌توانند باعث توسعه برند تجاری شما شوند. برند چیزی نیست جز ذهنیت مشتری.

هر چه بیشتر در ذهن افراد وجود داشته باشید، برندتان قوی‌تر می‌شود. با توجه به اینکه گوشی موبایل به وسیله‌ای جدایی ناپذیر از زندگی افراد تبدیل شده است، شما با داشتن اپلیکیشن موبایل، این فرصت را خواهید داشت که بیشتر دیده شوید و بیشتر در ذهن مخاطب بمانید.

- ایجاد یک کانال بازاریابی: اپلیکیشن‌های موبایل، همچنین می‌توانند به عنوان یک کانال بازاریابی مورد استفاده قرار گیرند. شما می‌توانید کمپین‌های تبلیغاتی خاصی را طراحی کرده و با استفاده از اپلیکیشن موبایل، آن را به بهترین شکل اجرا کنید.

- پیش افتادن از رقبا: یکی از مزایای مهم اپلیکیشن‌های موبایل این است که شما را واقعاً از رقبا متمایز می‌کند. در دنیای مدرن، استفاده از اپلیکیشن‌ها، به مطرح شدن کسب و کارها کمک زیادی می‌کند. هنوز خیلی از کسب و کارها متوجه اهمیت اپلیکیشن‌ها نشده اند. بنابراین، این بهترین فرصت برای متمایز شدن کسب و کارتان است.

طراح سایت اختصاصی

وب‌سایت اولین و شاید مهم‌ترین قدم برای آنلاین شدن اصولی کسب و کار است. اگر می‌خواهید مردم از محصولات و خدمات شما استفاده کنند، موقعیت مکانی شرکت شما را بیابند، با شما تماس بگیرند یا یک کاتالوگ مجازی و کامل داشته باشید تا به معرفی جنبه‌های متنوع شرکت یا کسب و کار شما بپردازد، وب‌سایت یک انتخاب مناسب برای شما است.

به طور کلی، طراحی سایت اختصاصی برای مشاغلی مناسب است که یک برنامه توسعه بلند مدت دارند. ممکن است برای برخی کسب و کارها وبسایت تنها یک کارت بیزینسی آنلاین باشد ولی برای بسیاری از بیزینس‌ها وبسایت درگاهی برای فروش، ارائه خدمات و زیرساختی برای توسعه سایر محصولات آنلاین است.

کار-آنلاین

پلتفرم یکپارچه کسب و کار

یکی از روش‌هایی که بخش‌های مختلف یک سیستم را به صورت آنلاین به هم متصل می‌کند، استفاده از پلتفرم‌های یکپارچه است. اگر می‌خواهید با موفق‌ترین شرکت‌های امروزی رقابت کنید، بهتر است به فکر ایجاد یک پلتفرم یکپارچه برای کسب و کار خود باشید. برای اطمینان از یکپارچگی داده‌ها، ضروری است تمام فرآیندهای تجاری خود (از جمله کنترل موجودی، بررسی میزان فروش و تولید و غیره) را در یک سیستم نرم افزاری ادغام کنید.

یکی از مزیت‌های استفاده از چنین پلتفرمی، دستیابی به "نقطه کنترل واحد" برای همه داده‌های تجاری است. هنگامی که تمام داده‌ها در یک برنامه نرم افزاری ذخیره می‌شود، به عنوان تنها منبع اطلاعاتی شرکت شما عمل می‌کند. این امر از ورود داده‌های تکراری جلوگیری کرده و امکان مشاهده اطلاعات لحظه‌ای را از یک نرم‌افزار، برایتان فراهم می‌کند.

راهکار‌های اختصاصی وب و اپلیکیشن شرکت نرم افزاری نوژن

شرکت نرم افزاری نوژن بر این باور است که طراحی سامانه‌های آنلاین به صورت اختصاصی و استاندارد راهکاری برای موفقیت بلند‌مدت کسب و کار‌هاست.

به همین دلیل خدمات نرم‌افزاری این شرکت شامل طراحی اپلیکیشن موبایل، طراحی سایت اختصاصی و توسعه پلتفرم کسب‌وکار است که همگی مبتنی بر رویکرد هوشمندسازی ارائه می‌شوند. کارشناسان مجموعه، بعد از بررسی نیازمندی‌ها و شرایط کسب و کارتان، به دنبال پیدا کردن بهترین راهکار پیاده‌سازی برای سامانه، پروپوزالی جامع و فازبندی را ارائه می‌دهند. این برنامه زمان‌بندی هدف‌مند پیاده‌سازی زیرساخت و توسعه سامانه را به صورتی در نظر گرفته است که گسترش‌پذیری و مقیاس‌پذیری آینده سامانه آنلاین تسهیل شود. برای ارتباط بیشتر با کارشناسان شرکت نرم افزاری نوژن و کسب مشاوره تخصصی درخصوص طراحی سامانه آنلاین با شماره تماس ۰۲۱۸۸۵۱۰۵۴۸ در ارتباط باشید.

 

نویسنده: رپورتاژ

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها