|
کدخبر: 215920

چرا باید از دستگاه تقویت آنتن موبایل استفاده کنیم؟

موبایل به عنوان یک سیستم برقراری ارتباط از راه دور کاربرد فراوانی در بین مردم دارد. موبایل‌های هوشمند علاوه بر برقرار کردن تماس تلفنی، قابلیت اتصال به شبکه جهانی اینترنت و استفاده از شبکه‌های اجتماعی را نیز دارند. تمام این آپشن‌ها با استفاده از سیم‌ کارتی که در داخل موبایل تعبیه شده، امکان‌پذیر هستند. در بعضی از مناطق به خاطر فاصله زیاد با برج‌های مخابراتی و دکل‌ها سیگنال موبایل بسیار ضعیف است و مردم هنگام استفاده از موبایل دچار مشکل می‌شوند. با توجه به شیوع بیماری کرونا اکثر کسب و کارها خدمات و محصولات خود را به صورت آنلاین ارائه می‌دهند و مردم نیز با استفاده از موبایل خریدهای خود را به صورت اینترنتی انجام می‌دهند. بنابراین قوی بودن آنتن موبایل از اهمیت بالایی برخوردار است. تقویت کننده آنتن موبایل بهترین راهکار برای پوشش آنتن‌دهی است. در این مقاله قصد داریم انواع تقویت کننده آنتن موبایل را معرفی کنیم.

تقویت کننده آنتن موبایل چیست؟‌

در سال‌های اخیر اکثر مردم از موبایل‌های هوشمند استفاده می‌کنند و با شیوع بیماری کرونا تمام خدمات و خریدهای مورد نیاز خود را از طریق اینترنت انجام می‌دهند. استفاده از اینترنت وقتی به راحتی امکانپذیر است که سیگنال و سرعت موبایل ضعیف نباشد. هنوز هم مشکل آنتن‌دهی نامناسب موبایل در برخی از مکان‌ها وجود دارد و افراد ساکن در آن‌ها به راحتی امکان برقراری تماس و استفاده از اینترنت ندارند. برای حل این مشکل دستگاه تقویت کننده آنتن موبایل اختراع شده است. تقویت کننده آنتن موبایل دستگاهی است که اجزای آن عبارتند از: آنتن بیرونی، آنتن داخلی، تقویت کننده، آدابتور و کابل. با استفاده از دستگاه تقویت آنتن موبایل بسیاری از مشکلات مربوط به عدم آنتن‌دهی و ضعیف بودن سیگنال‌های موبایل حل خواهد شد.

در حقیقت تقویت کننده آنتن تلفن همراه باعث تقویت سیگنال‌ها شده و آن‌ها را بر روی امواج استاندارد سوار کرده و دوباره انتشار می‌دهد. این دستگاه علاوه بر تقویت امواج در تقویت اینترنت موبایل نیز نقش دارد. برای استفاده از دستگاه تقویت کننده آنتن موبایل هیچ محدوده مکانی وجود ندارد و می‌توان آن را در ساختمان‌های مسکونی، فروشگاه‌ها، سالن‌ها، ساختمان‌های اداری و تجاری، مراکز تفریحی، ورزشی، نقاط کور خارج از شهر و به طور کلی در تمام مناطقی که مشکل ضعیف بودن آنتن موبایل دارند، نصب نمود.

تقویت کننده آنتن موبایل چه ویژگی‌هایی دارد؟

  • تقویت امواج موبایل در ساختمان‌های مسکونی، اداری و تجاری
  • تعامل همزمان با چند اپراتور شبکه تلفن همراه
  • رله کردن باند کامل تمام فرکانس‌ها
  • نصب و راه‌اندازی آسان به دلیل کوچک بودن سایز تقویت کننده آنتن موبایل
  • کنترل اتوماتیک توان خروجی تقویت کننده امواج موبایل
  • دارای دوام و ماندگاری بالا در سخت‌ترین شرایط جوی
  • مقرون به صرفه بودن استفاده از این دستگاه برای تقویت اینترنت موبایل
  • دارای بدنه‌ای مستحکم با مقاومت بسیار بالا به دلیل استفاده از مرغوب‌ترین مواد اولیه در تولید این دستگاه
  • کمک به افزایش سرعت اینترنت و کیفیت مکالمات تلفنی
  • کمک به تقویت سیگنال موبایل برای سیم‌کارت‌های همراه اول، رایتل و ایرانسل
  • کمک به پوشش آنتن دهی موبایل در نقطه‌های کور

تقویت کننده آنتن موبایل چه مزایایی دارد؟‌

 تقویت کننده آنتن موبایل به عنوان یک سیستم جدید و پیشرفته در تمام شهرهای ایران از جمله مشهد، تهران، شیراز، اصفهان، اراک و غیره مورد استفاده قرار می‌گیرد. در بعضی از فروشگاه‌ها به دلایل مختلفی مانند استفاده از سخت‌ترین مصالح  در هنگام ساخت مشکل ضعیف بودن آنتن موبایل وجود دارد. تعداد مشتری در چنین فروشگاه‌هایی روز به روز کاهش می‌یابد. مهم‌ترین نکته برای کسب سود بیشتر در تمام فروشگاه‌ها بالا بودن تعداد مشتریان است. برای حل این مشکل به راحتی می‌توان در فروشگاه، تقویت کننده آنتن موبایل نصب کرد. استفاده از این دستگاه به تقویت سیگنال موبایل و آنتن‌دهی بهتر کمک زیادی می‌کند. تقویت کننده امواج موبایل فقط برای فروشگاه‌ها مزیت ندارد بلکه در ساختمان‌های مسکونی و محل کار افراد نیز کاربرد دارد. به عنوان مثال ساکنین ساختمانی که تعداد زیادی آپارتمان و برج اطراف آن را احاطه کرده است، همواره با مشکل عدم آنتن دهی موبایل مواجه می‌شوند.

با نصب تقویت کننده آنتن موبایل در این نوع ساختمان‌ها سیگنال‌های ضعیف با سرعت زیادی تقویت می‌شوند، به طور که حتی در نقاط کور ساختمان مانند زیرزمین نیز دسترسی به اینترنت امکان‌پذیر است. برای منازلی که در حواشی شهر و در نقاط ساخته شده‌اند، از دستگاه تقویت آنتن موبایل خانگی استفاده می‌شود.‌ این دستگاه از نظر اقتصادی به صرفه است. همچنین به راحتی با لپ تاپ، تبلت و گوشی موبایل همگام می‌شود و سیگنال آن‌ها را تقویت می‌کند.

آشنایی با انواع دستگاه تقویت کننده آنتن موبایل

  • تقویت کننده تک باند

دستگاه‌های تقویت کننده تک باند اولین نوع این دستگاه است و بیشتر در جاده‌ها، معادن، کانکس‌های موجود در حاشیه شهرها و روستاهایی که فقط یک اپراتور و باند فرکانسی مانند همراه اول یا ایرانسل کاربرد دارد، استفاده می‌شود. تقویت کننده آنتن موبایل تک باند باعث تقویت باند فرکانسی 900 الی 2100 می‌شود. این دستگاه‌ها برای مناطق تجاری مناسب نیستند.

  • تقویت کننده دو باند

دستگاه تقویت کننده آنتن موبایل دو باند از انواع تک باند جدیدتر است و در مناطقی با پوشش آنتن دهی و اینترنت همراه اول یا ایرانسل ضعیف  کاربرد دارند. این دستگاه به طور همزمان می‌تواند دو باند فرکانسی را تقویت کند. مهم‌ترین مزیت استفاده از این دستگاه تقویت اینترنت موبایل می‌باشد.

  • تقویت کننده سه باند

در بعضی از مناطق مسکونی، فروشگاه‌ها و ساختمان‌های تجاری به دلیل زیاد بودن تعداد کاربران و افزایش اپراتورها، آنتن موبایل‌ها ضعیف می‌شود. در چنین شرایطی استفاده از یک تقویت کننده آنتن موبایل سه باند یا فول باند می‌تواند اینترنت را تا 5G تقویت نماید. این دستگاه، اینترنت ضعیف گوشی‌های مدل پایین و ارزان را نیز تقویت می‌کند.

با توجه به توضیحات ارائه شده راجع به انواع دستگاه‌های تقویت کننده آنتن موبایل می‌توان نتیجه گرفت که هر یک از این دستگاه‌ها کاربردهای متفاوتی دارند و از لحاظ پشتیبانی اپراتور، سرعت اینترنت، توان و غیره با یکدیگر تفاوت دارند. با توجه به این که امروزه کسب و کارهای آنلاین رواج بیشتری پیدا کرده‌اند، افزایش سرعت اینترنت و تقویت آنتن از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. کاربران با استفاده از مرورگر موبایل خود وارد سایت‌های فروشگاهی می‌شوند و با مشاهده ویژگی‌های محصول مورد نظر خود نسبت به خرید آنلاین آن اقدام می‌کنند. نبود آنتن و اینترنت کاربران را از این امکانات محروم خواهد کرد.

خرید با‌کیفیت‌ترین دستگاه‌های تقویت آنتن موبایل از سایت نوین بوستر

اگر در محل زندگی یا در محل کار خود با مشکل آنتن دهی موبایل دست و پنجه نرم می‌کنید، می‌توانید با خرید تقویت کننده آنتن موبایل به راحتی از اینترنت پرسرعت بهره‌مند شوید. برای خرید این دستگاه پیشنهاد می‌کنیم به سایت‌های معتبر مانند گروه صنعتی نوین بوستر با آدرس اینترنتی https://novinbooster.ir/ مراجعه کنید. گروه صنعتی نوین بوستر با بیش از ۱۸ سال سابقه فعالیت در زمینه تولید دستگاه‌های تقویت آنتن موبایل، محصولات تک باند، دو باند، سه باند، فول باند ریپیتر خود را با ۱۰ سال خدمات پس از فروش و ۱۲ ماه گارانتی به فروش می‌رساند.

شرکت نوین بوستر همواره در تلاش است که به بهترین نحو نیازهای مشتریان را در سراسر ایران برطرف سازد. سازمان‌های مربوطه دستگاه‌های تقویت کننده چینی را به دلیل بی کیفیت بودن، اختلال در عملکرد دکل‌های مخابراتی و به وجود آوردن نویز در شبکه‌های داخلی از سطح بازار جمع‌ آوری می‌کنند. بنابراین توصیه می‌شود که از محصولات ایرانی و با کیفیت نوین بوستر خریداری کنید. خریداران محترم برای کسب اطلاعات بیشتر درباره قسمت محصولات و دریافت مشاوره‌های لازم برای خرید این دستگاه با کارشناسان سایت نوین بوستر تماس برقرار کنید.

 

نویسنده: رپورتاژ

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها