|
کدخبر: 207130

۶ کالای دیجیتال جذاب که در سال ۲۰۲۱ به آنها نیاز دارید

هارد درایوها، در انواع مختلف اینترنال و اکسترنال ساخته می‌شوند و کار و وظیفه‌ای که باید برای ما ایفاد کنند، افزایش سرعت پردازش اطلاعات و البته ذخیره آنها در محفظه‌ای است که امکانش را در دستگاه‌هایی مانند موبایل، لپتاپ و PC نداریم.

فناوری ۶ کالای دیجیتال جذاب که در سال ۲۰۲۱ به آنها نیاز دارید

احتمالا شما هم با ما هم عقیده‌اید که هر چه پیشرفت حوزه فناوری بیشتر می‌شود، اطراف ما با کالاهای دیجیتال متفاوت و جدیدی پر می‌شود و جدای از آن، بدون وجود آنها، کار ما کندتر و با کارآمدی کمتری انجام می‌شود. خوب با این مقدمه اجازه دهید برخی از این محصولات دیجیتال را با هم بررسی کنیم؛ انواعی که به راستی سطح زندگی را بهتر می‌کنند، لذت بیشتری برایمان ایجاد می‌کنند و از داشتن‌شان شاد و راضی هستیم.

گوشی موبایل، همراه همه لحظات زندگی

مگر می‌شود هنوز هم فردی از گوشی‌های همراه استفاده نکند؟ بله مسلما افرادی در سنین مختلف هستند که از این وسایل و همراهان همیشگی به دلایل متفاوتی استفاده نمی‌کنند، اما تقریبا همه ما از اهمیت داشتن گوشی‌های موبایل باخبریم و در طول زمان‌های مختلف تلاش می‌کنیم مدل‌های جدیدتر و بهتری از آنها را تهیه کنیم. حتی برخی از افراد، ممکن است از دو گوشی جداگانه برای کار و زندگی استفاده کنند.

بنابراین نخستین پیشنهاد ما در خرید کالاهای دیجیتال، انتخاب یک گوشی همراه، مناسب با نیازها و البته بودجه شماست و اگر بخواهیم برند مناسبی را به شما معرفی کنیم، دوست داریم بر خرید گوشی‌‌های جی پلاس با گارانتی گلدایران تاکید کنیم. گارانتی گلدیران جی پلاس، به خوبی کیفیت و کارایی این گوشی‌ها را تضمین می‌کند و مدل‌های مختلفی از آنها مانند جی فور، جی شش، t۱۰، x۱۰ و q۱۰ از محبوب‌ترین آنها برای خرید به حساب می‌آیند.

هاردهای اکسترنال، راهی برای افزایش قدرت حافظه!

هارد درایو

هارد درایوها، در انواع مختلف اینترنال و اکسترنال ساخته می‌شوند و کار و وظیفه‌ای که باید برای ما ایفاد کنند، افزایش سرعت پردازش اطلاعات و البته ذخیره آنها در محفظه‌ای است که امکانش را در دستگاه‌هایی مانند موبایل، لپتاپ و PC نداریم. برندهای مختلفی مانند هارد اکسترنال فقط در این حوزه فعالیت می‌کنند و مدل‌های متفاوتی از آنها را متناسب با نیازهای مختلف خواهید یافت.

بنابراین توصیه ما این است که اگر اهل دیدن فیلم و سریال زیاد و البته ذخیره کردن آنها، عکاسی و فیلمبرداری در هر مجلس و رویداد، بازی‌های سنگین کامپیوتری و... هستید، باید به فکر خرید یک مدل مناسب از هارد اکسترنال‌ها باشید.

ایرپاد، نسل جدید هندزفری‌ها

مگر می‌شود تجهیزات دیجیتالی مانند موبایل و لپتاپ را بدون هندرفری تصور کرد. وسیله جانبی که برای گوش دادن به آهنگ و صدا در هر مکانی مناسب است. اما نسل اول هندزفری‌ها، سیم‌دار بودند و امکان اتصال بلوتوثی نداشتند. اما نسل‌های جدید به انواع سیم‌دار و بی‌سیم بلوتوثی تقسیم می‌شوند و وقتی به سراغ مدل‌های ایرپاد می‌رویم، علاوه بر امکان بی‌سیم و بلوتوث، به صورت جداگانه دارای باتری هستند و با شارژ، امکان استفاده چند ساعتی را دارند. مدل‌های متفاوتی از آنها وجود دارد و برندهایی مانند سامسونگ و اپل بهترین انواع آنها را تولید می‌کنند. با توجه به مخاطبان بیشتر اندروید، ما به شما خرید ایرپاد سامسونگ اصل را پیشنهاد می‌کنیم که در مدل‌های متنوعی ساخته می‌شوند و نسبت به کارایی که دارند، نرخ مناسبی دارند.

ساعت‌های هوشمند، همراه ورزشی شما

ساعت یا مچ‌بند‌های هوشمند، علاوه بر مشخص کردن زمان، ضربان قلب، میزان پیمایش در پیاده‌روی و دویدن، میزان اکسیژن خون و کیفیت خواب را مشخص می‌کنند و در عین حال منشی‌های خوبی هستند تا شما تماس و یا پیامکی را از دست ندهید. بنابراین اگر اهل ورزش و پیاده‌روی هستید، در تجارت و کسب و کار سرتان شلوغ است و یا عاشق تجهیزات دیجیتال هستید، خرید ساعت‌های هوشمند را به شما توصیه می‌کنیم.

اما برای اینکه با دلایل محکم‌تری به سراغ تهیه این وسیله دیجیتال بروید، توصیه می‌کنیم با دلایل افزایش انگیزه برای ورزش کردن با وجود محاسبه کالری و مسافت آشنا شوید.

اسپیکر بلوتوث‌دار، کنترل صدا از راه دور

موبایل

موسیقی، جزء جدانشدنی زندگی ما آدم‌هاست و برای اینکه با کیفیت مطلوبی آن را بشنویم، اهمیت وجود اسپیکرهای قوی و با کیفیت دوچندان می‌شود. البته این کالاهای دیجیتال فقط برای شنیدن موسقیقی نیستد و هر صدایی که باید با کیفیت مناسب پخش شود، به اسپیکرها نیاز پیدا می‌کند. با این تفاسیر مدل‌ها و نسل‌های متفاوتی از آنها تولید شده و چندین سال است که اسپیکرهای بلوتوثی، در صدر پرفروش‌ترین‌های این تجهیزات قرار گرفته‌اند. چرا که بدون اتصال به سیم، امکان پخش صدا و کنترل آن وجود دارد.

بنابراین اگر این روزها به دنبال افزایش صدای لپتاپ، موبایل و یا حتی تلویزیون خود هستید، خرید اسپیکرهای بلوتوثی را پیشنهاد می‌کنیم.

پلی استیشن و ایکس باس، افزایش هیجان زندگی

اگر اهل گیمینگ‌های کامپیوتری هستید، به طور حتم با انواع وسایل بازی آشنا هستید و دوست‌ دارید بهترین اپلیکیشن‌های بازی را پیدا کنید، حتما با پلی استیشن و ایکس باکس آشنا هستید. وسایل بسیار مهیجی که طرفداران بسیار زیادی دارد و یکی از آن تجهیزات دیجیتالی است که هیچ‌وقت استفاده از آن قدیمی نمی‌شود. گرچه سالانه مدل‌های بسیار متفاوتی از آنها وارد باز می‌شود و درحال‌حاضر مدل PS۵ آن نیز قابل خرید است.

چه کالای دیجیتالی را نخریم؟

نکته اصلی در تهیه انواع محصولات دیجیتال، نیازی است که به آنها داریم، در غیر اینصورت ممکن است کالایی که می‌خریم، برای مدت طولانی در یک گوشه از خانه خاک بخورد و زمانی که به سراغش می‌روید، تبدیل به یک کالایی با مدل قدیمی شده باشد که دیگر چندان چنگی هم به دل نمی‌زند.

نویسنده: رپورتاژ

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها