|
کدخبر: 202095

مشخصات احتمالی نسل جدید گوشی تاشو مایکروسافت

اطلاعات جدیدی که مایکروسافت در مرجع FCC به ثبت رسانده و احتمالا مربوط به سرفیس دوئو ۲ است، تایید می‌کند که این دستگاه از فناوری ۵G، وای‌فای ۶، انتقال بی‌سیم انرژی، NFC و UWB پشتیبانی می‌کند.

فناوری مشخصات احتمالی نسل جدید گوشی تاشو مایکروسافت

مایکروسافت احتمالا در تاریخ ۳۱ شهریور از سرفیس دوئو ۲ به عنوان دومین نسل از گوشی هوشمند دو نمایشگره خود رونمایی می‌کند. حالا سند جدیدی در FCC منتشر شده که می‌گوید موبایل مایکروسافت از دو پیکربندی پشتیبانی می‌کند: در یکی صفحه نمایش باز خواهد بود و در دیگری صفحه بسته می‌شود. به عبارت دیگر، گوشی مایکروسافت مثل نسل قبلی تاشو خواهد بود.

اگرچه اکثر اطلاعات این سند نامفهوم است اما در بخش دیگری از آن به یک دستگاه قابل حمل اشاره شده. همچنین می‌دانیم که مایکروسافت حالت‌های مختلفی از جمله صدفی و تخت را برای این دستگاه آزمایش کرده است. سرفیس دوئو ۲ از ۴G و ۵G پشتیبانی می‌کند و آزمایش‌های کمک شنوایی را پشت سر گذاشته است.

سرفیس-دوئو-مشخصات

شماره بیلد فریمور این دستگاه ۲۰۲۱.۷۲۸.۲۰ است که با فرمت مورد استفاده توسط سرفیس دوئو همخوانی دارد. این محصول علاوه بر پشتیبانی از وای‌فای ۶، باند فوق وسیع (UWB)، ان‌اف‌سی و ۵G چند بانده، از فناوری Wireless Power Transfer بهره می‌برد که نامی برای قابلیت شارژ بی‌سیم است.

با شنیدن نام شارژ بی‌سیم ناخودآگاه یاد فناوری Qi می‌افتیم، اما منابع آگاه هنوز وجود این فناوری روی سرفیس دوئو ۲ را تایید نکرده‌اند. نسل قبلی موبایل مایکروسافت آن قدر نازک بود که قرار دادن سیم‌پیچ شارژ بی‌سیم و مدیریت دما در آن تقریبا غیرممکن به نظر می‌رسید.

اگر ایده پشتیبانی از شارژ بی‌سیم Qi را در نظر نگیریم، سناریوی دوم می‌تواند مربوط به قابلیت شارژ قلم سرفیس باشد. با این حال، در گزارش‌ها چندان به پشتیبانی از قلم در سرفیس دوئو ۲ هم اشاره نشده است. در حال حاضر فقط می‌دانیم که این گوشی از چیپست اسنپدراگون ۸۸۸، ۸ گیگابایت رم، نمایشگر ۵.۸ اینچی، سه دوربین و باتری ۴۴۰۰ میلی‌آمپرساعتی بهره می‌برد.

منبع: دیجیاتو

ارسال نظر