|
کدخبر: 202048

اینتل با این کار پا به دنیای گیمینگ گذاشت

اینتل با هدف ورود به دنیای سخت‌افزار گیمینگ، استخدام‌های رده‌بالایی انجام داده است که شامل مدیران فنی و توسعه بازی شرکت‌هایی چون الکترونیک آرتس و AMD می‌شود.

فناوری اینتل با این کار پا به دنیای گیمینگ گذاشت

حساب‌های توییتر منسوب به اینتل روز پنجشنبه اعلام کردند که این شرکت درادامه ورود به دنیای سخت‌افزار گیمینگ با معرفی کارت گرافیک‌ موسوم به Arc، افراد مطرحی را در سِمَت‌های فنی و توسعه بازی به استخدام درآورده است. به‌گزارش techspot، تمام افراد استخدام‌شده در بخش «بازی و گرافیک» مشغول به کار خواهند شد که مربوط به کارت‌های گرافیکی مخصوص گیمینگ «آرک» است.

با توجه به توییت اینتل، مدیرکل و معاون مهندسی جدید بخش گیمینگ و گرافیک اینتل آندره برمر نام دارد که در صنعت بازی کهنه‌کار است و بیست سابقه دارد. برمر پیش‌تر مدیر گیم‌تک در سرویس‌های وب آمازون بود و بعدها به‌عنوان مدیر مهندسی پرایم گیمینگ آمازون مشغول به کار شد. پیش‌از‌‌این، برمر هدایت توسعه و مهندسی نرم‌افزار را در شرکت‌هایی نظیر زینگا و الکترونیک آرتس و لوکاس آرتس برعهده داشت.

اینتل مایکل هایلمن را به‌عنوان مدیر ارشد بخش ابزار و تکنولوژی‌های توسعه بازی استخدام کرد. هایلمن مدیر تکنولوژی الکترونیک آرتس و مدیر محتوای Sony Computer Entertainment آمریکا بود. پیش‌از‌این، او سابقه طولانی سی‌ساله‌ای در توسعه بازی در شرکت‌های نظیر مالیبو اینترکتیو و ویوندی و دریم‌ورکس اینتراکتیو داشته است.

نفر سومی که اینتل برای بخش توسعه کارت گرافیک گیمینگش استخدام کرده، استیو بل نام دارد که قرار است به‌عنوان مدیر ارشد روابط توسعه‌دهندگان بازی مشغول به کار شود. بل سیزده سال با همین سِمَت در شرکت AMD، رقیب جدی اینتل در توسعه پردازنده، کار می‌کرده است.

آخرین نفر در فهرست استخدامی‌های جدید اینتل ریچی کورپس است که به‌عنوان معاون و مدیرکل توسعه کسب‌و‌کار اکوسیستم بازی و روابط توسعه‌دهندگان استخدام شده است. کورپس پانزده سال در AMD به‌عنوان مدیر نرم‌افزار حرفه‌ای و گیمینگ جهانی مشغول به کار بود و قبل‌‌از‌آن در شرکت‌هایی نظیر پی‌سی گیمینگ الاینس و لاجیتک کار می‌کرده است.

گفته می‌شود محصولات سری اینتل ARC از سال ۲۰۲۲ وارد مرحله عرضه خواهند شد و رسما آغازگر رقابت با سری NVIDIA GeForce و AMD Radeon خواهند بود.

منبع: زومیت

ارسال نظر